منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در سن مارینو، ثبت شرکت سن مارینو، شرکت سن مارینو

خدمات جامع ثبت شرکت در سن مارینو

اطلاعات عمومی کشور سن مارینو

اگر قصد ثبت شرکت در سن مارینو را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت سن مارینو بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا کشور سن مارینو یا جمهوری سن مارینو به طور رسمی بیشتر به عنوان Serene Republic of San Marino شناخته می شود. سن مارینو کشوری بسیار کوچک است که ایتالیا در اطراف آن می باشد. در واقع سن مارینو در ایتالیا و کنار دریای کارائیب بوده و در شبه جزیره ایتالیایی در شمال شرقی کوهستان های Apennine  واقع شده است.

مساحت سن مارینو فقط کمی بیشتر از 61 کیلومتر مربع (معادل با 24 کیلومتر مایل ) می باشد. جمعیت آن 33.562 نفر است. پایتخت آن شهر سن مارینو بوده و بزرگترین شهر آن نیزSerravalle  می باشد. در میان تمامی اعضای شورای اروپا، سن مارینو کمترین جمعیت را دارد.

جمعیت سن مارینو

سن مارینو ۳۳.۲۸۵ نفر جمعیت دارد.

ساختار سیاسی سن مارینو

سیستم سیاسی سن مارینو جمهوری دموکراتیکی نماینده پارلمانی است. Captains Regent هم در راس دولت و هم در راس حکومت هستند. این کشور سیستم چند حزبی متعدد دارد. قوه مجریه تحت اختیار حکومت و اختیارات قانونگذاری هم به حکومت و هم به شورای عالی و شورای عمومی محول می شود. سیستم قضایی و حقوقی این کشور از قوه مجریه و قانونگذاری مستقل است.

سن مارینو از ابتدا توسط آرنگوها اداره می شده است. آرنگو ها در اصل روسای هر خانواده بوده اند. در قرن سیزدهم حکومت به شورای عالی و شورای عمومی محول شد. در سال 1243 اولین دو نفر ازCaptains Regent  توسط شورا برای حکومت داری  منصوب شدند. از سال 2016 تاکنون از این رویه کاندیداتوری و نامگذاری استفاده می شود.

شالوده و زیر ساخت اقتصادی سن مارینو

سن مارینو عضو اتحادیه اروپا نیست ولی بواسطه تنظیمات و توافق شورای اتحادیه اروپا مجاز به استفاده از ارز یورو می باشد. علاوه بر آن حق این امتیاز را دارد که طرح های خود را روی طرف ملی سکه های یورو ضرب کند. قبل از یورو، لیر Sammarinese  ضرب می شده که با لیر ایتالیایی قابل مبادله بوده است. سکه های خرد یورو Sammarinese  جایگزین سکه های لیر قبلی شد. که در اصل سن مارینو بیشتر به استفاده از سکه تمایل دارد.

واحد پول سن مارینو

یورو واحد پول سن مارینو است.

ثبت شرکت در سن مارینو
ثبت شرکت در سن مارینو
ثبت شرکت در سن مارینو

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...