منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در سوئیس

خدمات جامع ثبت شرکت در سوئیس

درباره سوئیس

اگر قصد ثبت شرکت در سوئیس توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. کشور سوئیس یک کشور کوهستانی و زیبا در مرکز اروپاست. کشور سوئیس خانه بسیاری از رودخانه ها دریاچه ها ، روستاهای دل انگیز و قله ها مرتفع آلپ است.

کشور سوئیس همچنین معروفیت فوق العاده ای برای مجتمع های تفریحی ورزش اسکی دارد. شما می توانید مسیر های پیاده روی فوق العاده ای در این کشور بیابید.

جمعیت کشور سوئیس حدود ۸,۴۰۱,۱۲۰ نفر می باشد. کشور سوئیس به شکل نظام فدرال اداره می شود. نظام فدرال سوئیس یکی از قدیمی ترین نظامهای قدرال دنیاست و در سال ۱۸۴۸ پایه گذاری شده است.  زبانهای آلمانی ،‌انگلیسی ، ایتالیایی و رومانیایی در سوئیس به طور رسمی صحبت می شود.

زیرساختها و اقتصاد سوئیس

از میان مشخصات و ویژگی های یک کشور ، زمانی که بحث ثبت شرکت بین المللی در میان باشد،‌زیرساختها و اقتصاد از همه مهم تر خواهد بود. حالا که قصد ثبت شرکت در سوئیس  را دارید باید بدانید که بانکداری و امور مالی صنایع اصلی کشور سوئیس هستند!

پول رسمی کشور سوئیس فرانک است. نظام اقتصادی کشور سوئیس دارای ثروت بسیار فراوان بوده و یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. از نقطه نظر تولید ناخالص داخلی کشور سوئیس نهمین کشور دنیاست.  این نظام بسیار با ثبات است و همواره رشد اقتصادی بسیار بالایی را تجربه می کند.

بسیاری از فعالان اقتصادی دنیا در این آرزو هستند که کسب و کار خود را در این نظام اقتصادی استثنایی مستقر کنند و از مزایای فوق العاده سیستم بانکی و مالی این کشور بهره مند شوند.

ثبت شرکت در سوئیس
ثبت شرکت در سوئیس
ثبت شرکت در سوئیس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...