منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت کشتی تفریحی در سوئیس

خدمات جامع ثبت کشتی تفریحی در سوئیس

ثبت کشتی تفریحی در سوئیس

 

ثبت کشتی تفریحی در سوئیس به طور منحصر به فرد برای لذت بردن یا ورزش در نظر گرفته شده است. دفتر ناوگان دریایی سوئیس (SMNO) مسئول ثبت نام ثبت کشتی تفریحی است. همچنین تأیید ثبت نام پرچم به قایق های کوچک قایقرانی در آبراه داخلی و آبهای ساحلی را صادر می کند. SMNO مسئول ثبت نام قایق بادبانی اقیانوس و قایق های کوچک تحت پرچم سوئیس است.

ویژگی های کلیدی کشتی تفریحی

 
  • SMNO بررسی می کند که شرایط قانونی و فنی برای ثبت نام برآورده شده است و گواهی ثبت نام کشتی تفریحی را به متقاضیان صادر می کند.
  • گواهی ثبت نام کشتی تفریحی برای قایقرانی در دریا و در خارج از کشور معتبر است. این بر اساس هنر است. 5 فرمان 15 مارس 1971 در قایق سواری دریای سوئیس (دستورالعمل در قایق بادبانی، RS 747.321.7؛ فقط در آلمان، فرانسوی و ایتالیایی).
  • به طور کلی، انتظار میرود که قایقهای دریایی دارای واحدهای مسکونی، یک پمپ اتوماتیک دریایی در کابین خلبان و مجهز به رعایت دستورالعمل دفتر آفشور سوئیس (SMNO) باشند.
  • گواهی ثبت نام کشتی تفریحی برای شنا در دریای تحت پرچم سوئیس مورد نیاز است. مقررات مجازات Art. 143 قانون فدرال در ناوبری تحت پرچم سوئیس (RS 747.30).
  • به ویژه، باید به مقررات مربوط به قایق بادبانی احترام گذاشته شود: قایق های ثبت شده سوئیس ممکن است برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار نگیرند (ماده ۱۷) و تنها در موارد استثنایی مجاز به استفاده از طرف شخص ثالث میباشد.(ماده ۱۸).
ثبت کشتی تفریحی در سوئیس
ثبت کشتی تفریحی در سوئیس
ثبت کشتی تفریحی در سوئیس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...