منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در سیشل

خدمات جامع ثبت شرکت در سیشل

درباره سیشل

اگر قصد ثبت شرکت در سیشل را دارید با دپارتمان شرکتها در اریکه عدل همراه باشید تا شما را با جزئیات این سرویس منحصر به فرد آشنا کنیم.  ثبت شرکت در سیشل با توجه به ساختارهای جذابی که این نام حقوقی پیشنهاد می دهد در مدت کوتاهی به یکی از جذاب ترین سرویس های شرکتی آفریقا بدل شده است. کشور سیشل متشکل از ۱۱۵ جزیره در اقیانوس هند و در شرق قاره آفریقا می باشد.

پایتخت سیشل شهر ویکتوریا است. سیشل حدود ۸۰,۰۰۰ نفر جمعیت دارد. پول رسمی سیشل روپیه سیشل است.

زیرساختها و اقتصاد سیشل

اقتصاد سیشل عمدتا بر توریسم و ماهیگیری صنعتی استوار است. بخش های اقتصادی سیشل پیوسته در حال رشد و توسعه است و این موضوع را مدیون آزادی های اقتصادی و ساختارهای جذاب شرکتی می باشد. ارائه خدمات شرکت آفشور و تراست بین المللی نیز بر این جذابیت افزون کرده است.

بندر معروف ویکتوریا با آخرین تجهیزات روز بارگیری و تخلیه مجهز شده است و سیشل از نقطه نر حمل و نقل دریایی بسیار پیشرفته است. این بندر فقط حدود ۶,۰۰۰ متر مربع فضای انبار دارد. فرودگاه بین المللی سیشل نیز در منطقه اقیانوس هند سرآمد سایر فرودگاه هاست. علاوه بر هواپیمایی ملی سیشل سایر ایر لاین های معروف نیز در این فرودگاه نشست و برخواست دارند.

سرویس تعیین نماینده شرکتی

مژده اینکه دپارتمان شرکتها در اریکه عدل امکان استفاده از نماینده شرکتی را در ساختارهای شرکتی سیشل فراهم نموده است. تعیین نماینده بسیاری از محدودیت ها را از سر راه تجارت ایرانی در محیط بین الملل حذف خواهد کرد. برای آگاهی از این سرویس فوق به مقاله « خدمات تعیین نماینده برای شرکتهای خارجی » مراجعه فرمایید.

ثبت شرکت در سیشل
ثبت شرکت در سیشل
ثبت شرکت در سیشل

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...