منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در قبرس

خدمات جامع ثبت شرکت در قبرس

درباره قبرس


اگر قصد ثبت شرکت در قبرس را دارید اجازه بدهید شما را با این کشور و زیرساختهای اقتصادی آن آشنا کنیم. ثبت شرکت در قبرس به معنای ثبت شرکت در اروپا است. جمهوری قبرس بخش جنوبی جزیره قبرس در شرق دریای مدیترانه را در اختیار خود دارد. همانطور که عرض کردیم قبرس یک کشور اروپایی است. پایتخت قبرس نیکوسیا است. کشور قبرس ۱,۱۴۱,۱۶۶ نفر جمعیت دارد.

زیرساختها و اقتصاد قبرس


از میان مشخصات و ویژگی های یک کشور ، زمانی که بحث ثبت شرکت بین المللی در میان باشد،‌ز یرساختها و اقتصاد از همه مهم تر خواهد بود. حالا که قصد ثبت شرکت در قبرس را دارید یکی از امتیازات بزرگ این کشور این است که در بحث حمل و نقل دسترسی فوق العاده ای از طریق آسمان و دریا دارد.

اگر در مسیر ثبت شرکت در قبرس اهداف تجاری و بازرگانی را دنبال می کنید ، سیستم حمل و نقل برای شما بسیار مهم خواهد بود. بزرگترین بنادر قبرس در لیمازول و لارناکا در سواحل جنوبی جزیره قرار دارند.

اقتصاد کشور قبرس یک اقتصاد آزاد و خصوصی است. نقش دولت در اقتصاد بسیار محدود است و مربوط به نظارت و برنامه ریزی است. استحضار دارید که نقش دولتها در اقتصادهای قوی دنیا بسیار ناچیز و کوچک است.

در ۱۵ سال گذشته اقتصاد قبرس شاهد پیشرفت بسیار بالایی بوده و پول این کشور از ثبات بی نظیری برخوردار بوده است. واحد پول قبرس یورو می باشد.

زیبانهای یونانی و ترکی زبان رسمی قبرس می باشد اما زبان انگلیسی به صورت گسترده و در حد پیشرفته در این کشور صحبت می شود. لازم به ذکر است که در قبرس exchange controls هم وجود ندارد به این معنا که دولت نظارتی بر نقل و انتقال ارز از کشور قبرس به سایر کشورها ندارد.

ثبت شرکت در قبرس
ثبت شرکت در قبرس
ثبت شرکت در قبرس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...