منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت LP در لابوان

خدمات جامع ثبت شرکت مشارکت محدود LP لابوان

ثبت شرکت مشارکت محدود LP لابوان

 

چنانچه در صدد تاسیس شرکتی در لابوان هستید، بهتراست به چگونگی ثبت شرکت LP در لابوان و مزایای آن آگاهتر باشید. اگر سرمایه گذار هستید، بدانید که ثبت شرکت مشارکت محدود LP لابوان برای شما گزینه بسیار خوبی می باشد، زیرا دارایی ها و سرمایه شما  مصون از ریسک و ضرر زیان می باشد.

شرکت (LP ) Limited Partnership  ، یا  مشارکت محدود با حداقل دو نفر تشکیل می شود، یکی شریک عمومی و دیگری شریک  محدود می باشد. مسئولیت اجرایی و عملکرد شرکت به عهده شریک عمومی بوده ، و مسئولیت شخصی وی نامحدود است.

 شریک عمومی،  مسئولیت اقدامات و عملکرد شریک دیگرش را به عهده می گیرد. حتی ممکن است، طلبکاران وام، درخواست تسریع در دریافت مابقی بدهی را به علت بد حسابی داشته باشند، که در این صورت  شریک عمومی می تواند ، دارایی هایش را بدون هیچ اعتراضی در اختیار طلبکاران قرار دهد.

بدین مفهوم که اگر هفته ها و ماهها در پرداخت وام دیرکرد داشته باشد، طلبکار میتواند تمامی مابقی بدهی را یکجا مطالبه نماید. که در این حالت،  شریک عمومی اگر مجبور شود ، حتی از دارایی های خود ، آن را پرداخت می نماید.

برخلاف مسئولیت های شریک عمومی، شریک محدود نقش فعالی در امور روزانه تجاری ندارد. همانطور که از عنوان سمت وی پیداست، احتمال ضرر و زیان او با مسئولیت محدودی که دارد، کمتر خواهد شد.

بعبارتی، دارایی های شریک محدود در معرض ضرر و زیان نیست و بدترین شرایطی که ممکن است وی در آن قرار بگیرد، این است که سرمایه هایی که سرمایه گذاری نموده را، از دست بدهد.

تامین نامه حمایتی در بند ۱۹ قانون ثبت شرکتها ارائه شده مبنی بر اینکه یک شریک محدود مسئول بدهی ها و یا تعهدات شرکت نمی باشد.

 

ویژگیهای ثبت شرکت مشارکت محدود در لابوان

 
ثبت شرکت مشارکت محدود در لابوانجزئیات شرکت

کلی

 
نوع نهادLP
دفتر ثبت شده در لابوانبله
امکان ثبت بدون فعالیتخیر
زمان لازم برای تاسیس یک شرکت جدید توسط ما۴ هفته
مالیات شرکتیبله
دسترسی به قراردادهای مالیاتی مضاعفخیر

سهم سرمایه یا معادل

 
ارز استانداردUS$
ارزهای مجازEUR, USD, GBP
حداقل سرمایه قابل پرداختهیچ
مجاز بودن سهام حاملخیر
مجاز بودن سهام بدون ارزش اسمیخیر

مدیران

 
حداقل نفراتدو
لزوم مدیر بومی و محلیخیر
دسترسی علنی به سوابقبله
محل برگزاری جلساتهر کجا
مجاز به مدیریت شرکتخیر

سهامدارن

 
حداقل نفراتدو
دسترسی علنی به سوابقبله
مجاز بودن سهامداران شرکتبله
محل برگزاری جلساتهر کجا

منشی شرکت

 
نیاز به منشیخیر
لزوم منشی بومی یا مجربخیر

حسابها

 
ملزم به تهیهبله
ملزم به حسابرسیخیر
ملزم به بایگانی حسابهابله
دسترسی علنی به حسابهابله

دیگر ویژگیها

 
ملزم به بایگانی  بازده سود سالانهبله
مجاز به جابجایی و نقل مکانبله

مزیت های خاص شرکت LP لابوان

 
  • مزیت این نوع شرکت مشخص و واضح است. شرکا می توانند با مدیریت خوب ، جذب سرمایه گذاری نموده تا بتواند از رشد تجاری شرکت حمایت و اقدامات و عملکرد کاری را  بدون تداخل براحتی  برقرار و حفظ  نمایند . سرمایه گذاران از حمایت مسئولیت محدود برخوردار بوده و همین امتیاز، مشوقی برای تامین مالی شرکت می باشد.  بدین مفهوم که زمانی که سرمایه گذاران، احساس ریسک، ضرر و زیان نداشته باشند، رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری و تامین مالی شرک خواهند داشت.
  • این نوع شرکت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد بدین مفهوم  که یک عضو و شریک محدود می تواند بدون موافقت و اجازه شریک ش،  کار را ترک نماید و یا جایگزین شود ، بدون اینکه عنوان و سمتش لغو و یا منحل شود.
  • دیگر مزیت ساختار شرکت LP  این است که ، شرکا می توانند سود و زیان شان را هر طور که بخواهند بدون رعایت و صرف نظر از حق سهم قانونی شریک خاص ( مشروط  به رعایت قانون مالیات) ، تخصیص به هر  اموری از  شرکت بدهند.
  • حداکثر تعداد شرکای مجاز در شرکت LP ، پنجاه نفر می باشد.
ثبت شرکت مشارکت محدود در لابوان
ثبت شرکت مشارکت محدود در لابوان
ثبت شرکت مشارکت محدود در لابوان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...