منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت LLP لابوان ، شرکت مشارکت مسئولیت محدود در لابوان

خدمات جامع ثبت شرکت LLP لابوان

ثبت شرکت LLP لابوان

 

چنانچه در صدد تاسیس شرکت مشارکت مسئولیت محدود در لابوان یا ثبت شرکت LLP لابوان دارید، بهتر است از مزایای آن نیز مطلع شوید. هلدینگ بین المللی اریکه عدل شما را با این نوع شرکت آشنا می سازد.

یک شرکت LLP تفاوت بسیار زیادی با یک شرکت LP دارد، در شرکت مشارکت مسئولیت محدود در لابوان ، برخی یا تمامی شرکا مسئولیت محدود دارند و هم مشخصه های شرکت سهامی را داشته و هم مشخصه های شرکت مشارکتی را دارد. در یک شرکت مشارکتی مسئولیت محدود، هیچ یک از شرکا مسئول عملکرد نادرست و یا سهل انگاری شریک دیگر نمی باشد.

شرکت LLP  دارای انعطاف پذیری، قابلیت تغییر و مزایای مالیاتی می باشد. اما در دیگر موارد شبیه یک شرکت خصوصی است. اعضا از مسئولیت محدود شرکت، بهره مند می شوند و از عواقب و پیامد های منفی بالقوه و احتمالی دیگر شرکا، مصون  و محفوظ می باشند.

اعضا و شرکا، از مسئولیت شخصی در قبال بدهی های تجاری، مطالبات کارمندان و مطالبات مسئولیت عمومی ، مبرا هستند. از دیگر ویژگیها و مزایای یک شرکت LLP می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

    • طرح ریزی های اشتراک و تقسیم سود سهام و دیگر برنامه ها. با انعطاف پذیری می تواند بین شرکا به توافق رسیده و یا بر حسب اقتضا و نیاز سیاست ها و عملکرد خود را تغییر دهد.
    • تجارت مشارکتی، بازده سود سالانه دارد اما، اعضا وضعیت خود اشتغالی را حفظ نموده و سهم سود حاصله  خود را در اظهارنامه مالیاتی شخصی اعلام می نمایند.
    • تداوم در عملکرد، یک عامل بسیار مهم در پایداری و ثبات توسعه  تجاری می باشد.
    • به عنوان یک نهاد حقوقی مستقل، این نوع شرکت می تواند قرارداد منعقد نموده و عضو جدید بگیرد، یا پیگرد قانونی کند ، و یا پیگرد قانونی شود، بدون اینکه به شرکای خود اعلام نماید و آنها را در جریان بگذارد.

شرکت LLP  گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال فعالیتهای تجاری با مالیات های مناسب و حداقل ریسک و ضررهستند. بر اساس بند 34 قوانین ثبت شرکت ها ، یک شرکت خصوصی محدود می تواند تبدیل به  یک شرکت مشارکتی مسئولیت محدود شود.

در حالیکه مطابق با بند ۳۵، یک شرکت لابوان، می تواند به یک شرکت مشارکتی مسئولیت محدود تبدیل و تغییر داده شود. هیچ محدودیتی در تعداد نفرات شرکا در یک شرکت مشارکتی مسئولیت محدود وجود ندارد.

 

ویژگی و مشخصه های شرکت مشارکت مسئولیت محدود در لابوان

 
LLP  لابوانجزئیات شرکت

کلی

 
نوع نهادLLP
دفتر ثبت شده در لابوانبله
امکان ثبت بدون فعالیتخیر
زمان لازم برای تاسیس یک شرکت جدید توسط ما۴ هفته
مالیات شرکتیبله
دسترسی به قراردادهای مالیاتی مضاعفخیر

سهم سرمایه یا معادل

 
ارز استانداردUS$
 ارزهای مجازEUR, USD, GBP
حداقل سرمایه قابل پرداختهیچ حداقل وجود ندارد
مجاز بودن سهام حاملخیر
مجاز بودن سهام بدون ارزش اسمیخیر

مدیران

 
حداقل نفراتدو
لزوم بومی بودن مدیرخیر
دسترسی علنی به سوابقبله
محل برگزاری جلساتهر کجا
مجاز به مدیریت شرکت( مدیرانی که عضو هیئت مدیره باشند، می توانند مدیریت نمایند)خیر

سهامداران

 
حداقل نفراتدو
امکان دسترسی علنی به سوابقبله
مجاز بودن سهامداران شرکتبله
محل برگزاری جلساتهر کجا

منشی شرکت

 
لزوم داشتن منشیخیر
منشی بومی یا مجربخیر

حسابها

 
لزوم تهیه و آماده سازیبله
ملزم به حسابرسیخیر
ملزم به بایگانی حسابهابله
دسترسی علنی به حسابهابله

دیگر مشخصه ها

 
ملزم به بایگانی بازده سود سالانهبله
مجاز به جابجایی و نقل مکانبله

مزیت های خاص شرکت مشارکت مسئولیت محدود لابوان

 
  • کاهش مسئولیت و هزینه های مالیاتی برای کسب و کار و تجارت. اعضای این مشارکت به عنوان خود اشتغال معیین می گردند، بدین مفهوم که تنها مالیاتی که باید پرداخت کنند، مالیات بر درآمد می باشد، آنهم به نسبت سهم عادی شان از سود شرکت . هیچ مالیات شرکتی یا مالیات بر سود سرمایه ای برای آنان وجود ندارد.
  • دارای طرح ها و راهکارهایی برای حفاظت و نگهداری دارایی ها و برنامه ریزی بر اموال. دارایی های شرکت به طلبکاران و یا هر مدعی دیگری ، تعلق نمی گیرد. با استفاده از یک طرح و مدل مشارکتی، از مالیات بر ارزش ارث ، اجتناب می شود.
  • راهکارهای موثر و قابل اجرا برای فعالیت های حرفه ای تجاری، مشارکت در سرمایه گذاری، انجام پروژه هایی با یک هدف خاص و یا پروژه های چند منظوره. مشارکت دو یا چند شرکت در انجام امری،  بدون آنکه شخصیت حقوقی خود را از دست بدهند . حتی شخصیت حقوقی جدیدی را نیز ایجاد و بدست می آورند. این نوع شرکت از انعطاف پذیری و قابلیت تغییر بالایی برخوردار است.
ثبت شرکت LLP لابوان
ثبت شرکت LLP لابوان
ثبت شرکت LLP لابوان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...