منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در موریس، ثبت شرکت موریس، شرکت موریس، شرکت در موریس

خدمات جامع ثبت شرکت در موریس

اطلاعات عمومی کشور موریس

 

اگر قصد ثبت شرکت در موریس را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت موریس بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا موریس کشوری جزیره ای واقع در اقیانوس هند بوده که به سواحل، مرداب ها، صخره و تپه های دریایی زیبایش شناخته می شود. اراضی و منطقه داخلی موریس کوهستانی است که شامل پارک ملی جرج ریور بلک که بزرگترین پارک ملی در کشور موریس است می باشد.

این پارک درارتفاعات جنوب غربی موریس واقع شده و به آبشارهای بسیار زیبایش معروف است. همچنین راهها و مسیرهای مناسبی برای پیاده روی و صخره نوردی دارد.

حیات وحش در موریس بسیار جذاب و دیدنی است چنانچه گونه ای از خفاش های پستاندار را در حالت پرواز روی درختان می بینید و یا گاها مانند میوه به درختان چسبیده اند. که به آنان فلایینگ فاکس گفته می شود.

پورت لوئیس پایتخت کشور موریس است که بزرگترین شهر آن نیز می باشد. پیستChamps de Mars برای مسابقه اسب سواری  دارد. مزرعه قدیمی و خانه باغ Eureka پورت لوئیس مراکز توریستی و گردشگری این شهر می باشد که در سال 1986 به عنوان یک موزه طبیعی برای بازدید عموم در نظر گرفته شد.

 باغهای گیاه شناسی Sir Seewoo  agur Ram goolam از قرن هجدهم جذابیت ها و جلوه های طبیعی این شهر را بیشتر کرد.

 

جمعیت کشور موریس

 

در دسامبر ۲۰۱۶ جمعیت تقریبی موریس یک میلیون و۲۶۴ هزار نفر بوده است. جمعیت زنان ۶۳۷.۰۳۲ نفر در مقایسه با جمعیت مردان ۶۲۴.۱۷۶ بوده است.

ساختار سیاسی موریس

 

امور سیاسی کشور موریس به شکل جمهوری دموکراتیک نمایندگان پارلمان اداره می شود. رئیس جمهور در راس دولت و کشور است و نخست وزیر در راس حکومت و هیئت دولت می باشد که توسط شورای وزیران حمایت و مساعدت می شود.

کشور موریس نظام و سبک چند حزبی دارد. حکومت قوه مجریه را اعمال و به کار می گیرد. ولی قوه مقننه و قانونگذاری موریس هم به حکومت و هم به انجمن و هیئت ملی واگذار می شود.

شالوده و زیر ساخت های اقتصاد

 

اقتصاد کشور موریس یکی از اقتصادهایی است که سریعترین رشد را در میان اقتصاد کشورهای صحرای آفریقا دارد. از تک محصولی بودن متکی بر صنعت قند و شکر به سمت دیگر محصولات کشاورزی و تکنولوژیکی سوق داده شد. در عصر فعلی بر اقتصاد با هدف نوآوری و خلاقیت  متمرکز شده است.

موریس مقصد گردشگری بزرگ و عمده ای است که رتبه سوم گردشگری را در منطقه آفریقا و رتبه ۵۶ ام  در سطح دنیا را دارد. آب و هوای گرمسیری با آبهای زلال و گرم، سواحلی زیبا، جانوران مخصوص مناطق گرمسیری، گیاهانی با چند نژاد و گونه، و جمعیتی با چند فرهنگ و آداب و اعتقادات دارد.

موریس برای سومین بار جایزه برترین جزایر سرآمد دنیا را دریافت نمود و در ژانویه ۲۰۱۲ جایزه سفر جهانی بهترین سواحل دنیا را نیز به خود اختصاص داد.

زبان های کشور موریس

 

در موریس زبان های انگلیسی و فرانسوی صحبت می شود.

واحد پول موریس

 

واحد پول این کشور روپیه موریسی  (MUR)می باشد.

کنترل ارزی

 

موریس هیچ کنترل و نظارتی بر تبادلات دیگر ارزهای خارجی ندارد.

ثبت شرکت در موریس
ثبت شرکت در موریس
ثبت شرکت در موریس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...