منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در نوادا، ثبت شرکت نوادا

خدمات جامع ثبت شرکت در نوادا

اطلاعات عمومی کشور نودا

 

اگر قصد ثبت شرکت در نوادا را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت نوادا بهترین گزینه برای انتخاب می باشد زیرا نوادا کشوری از آمریکای غربی بوده که به زمین های کویری اش شناخته شده است، و به کازینوها و مراکز تفریحی ۲۴ ساعته در بزرگترین شهرش لاس وگاس معروف است.

در شهر لاس وگاس هتل هایی الهام گرفته از معماری ماهرانه و پاتوق های لوکس وجود دارد. راههای اصلی و ارتباطی این هتل ها و پاتوق ها از طریق باند لاس وگاس است. موزه های Mob Museum، اجرای نمایش های زنده و مراکز متعدد خرید اجناس گران قیمت و رستورانهای متنوعی در لاس وگاس هستند. همچنین موزه های دیگری نیز در این شهر وجود دارند.

 

جمعیت نوادا

 

در حال حاضر در سال ۲۰۱۶ جمعیت کشور نوادا ۲ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۸۴۵ نفر جمعیت برآورد شده است، که در سال ۲۰۱۰ دو میلیون و ۷۰۰ هزار جمعیت داشته و به تدریج افزایش زیادی داشته است.

ساختار سیاسی نوادا

 

حکومت کشور نوادا از سه بخش دولتی تشکیل شده است.  ۱- بخش اجرایی ( قوه مجریه ) که شامل حاکم و اعضای هیئت دولت و کابینه آن می باشد که به همراه دیگر مقامات و فرمانده هان انتخاب شده  طبق قانون اساسی نوادا هستند.

۲- بخش قانونگذاری ( قوه مقننه) : تشکیل شده از مجلس قانونگذاری نوادا که شامل هیئت قانونگذاری و سنا است.

۳- بخش قضایی که تشکیل شده از دادگاه عالی نوادا و دادگاه هایی از سطح پایین تر.

ساختار سیاسی کشور نوادا از دو مجلس قانونگذاری سنا و هیئت قانونگذاری تشکیل شده است. این دو مقام به طور اشتراکی طبق قانون اساسی دولتی و کشوری به عنوان قانونگذاران دولت نوادا تعیین شده اند.

زیر ساخت، شالوده و اقتصاد کشور نوادا

 

حدود ۵ سال بعد از اعلام بالاترین نرخ  ملی بیکاری در طول دوره کسادی و بحران اقتصادی در نوادا، دولت با مشکلاتی مواجه شد و برای خلاصی از این رکود مجبور شد سیاست های ارتجاعی و بازگشت به وضعیت اولیه  وقبلی را اتخاذ کند.

متخصصین و مسئولان توسعه اقتصادی نوادای غربی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹  برای ایجاد و افزایش ۵۱ هزار شغل اصلی و شغل های فرعی و جانبی در این منطقه برنامه ریزی نمودند. تا بلکه بتواند از شرایط رکود و بیکاری بیرون بیایند.

طرح ریزی و برنامه های پیش بینی شده شامل شرکت های محدودی می شد که به صورت نمایندگی و شراکتی کار می کردند و دیگر فعالیت های شرکت ها را شامل نمی شد. افزایش تعداد  و رشد مشاغل نوادا سومین مستحکم ترین و قویترین بنیه اقتصادی در نوادا شد . تا حدی که نرخ بیکاری به نصف رسید ، همچنین  این کشور دومین رتبه را در رشد جمعیت ملی دارد.

زبان کشور نوادا

 

زبان انگلیسی در حد وسیع و گسترده ای در کشور نوادا صحبت می شود و بعد از زبان انگلیسی، زبانهای آسیایی و زبانهای جزایر اقیانوس آرام نیز برای گویش استفاده می شوند.

 

واحد پول کشور نوادا

 

واحد پول و ارز نوادا دلار آمریکا می باشد.

ثبت شرکت در نوادا
ثبت شرکت در نوادا
ثبت شرکت در نوادا

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...