منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در هنگ کنگ ، ثبت شرکت هنک کنگ

خدمات جامع ثبت شرکت در هنگ کنگ

درباره هنگ کنگ

 

اگر قصد ثبت شرکت در هنگ کنگ را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. هنگ کنگ یک کشور مستقل و مستعمره سابق بریتانیا است که در جنوب شرقی چین واقع می باشد. با مرکزیت شهری پرجنب و جوش و جمعیت متراکم، یک بندر عمده و قطب مالی دنیا با ساختمان های بلند و آسمان خراش هایی در دل آسمان می باشد.

هنگ کنگ مرکز مناطق تجاری و کسب و کار است، دارای ویژگی های خاص و شاخص معماری مانند برج بانک  I.M. Pei’s می باشد. این کشور مرکز عمده خرید است و به خیاط های سنتی و بازارهای خیابانی شبانه معروف است.

 

جمعیت هنگ کنگ

 

در اواسط سال ۲۰۱۵ جمعیتی با ۷.۳۰ میلیون نفر و میانگین رشد سالیانه  ۰.۸%  طی ۵ سال گذشته بوده است. در سال ۲۰۱۸ جمعیت ۷.۴۲۸۸۸۷ نفر داشته و در سال ۲۰۱۹ این تعداد به ۷.۴۹۴.۵۲۰ نفر افزایش پیدا کرده، جمعیت هنگ کنگ رو به افزایش است.

ساختار سیاسی هنگ کنگ

 

ساختارکنونی دولتی هنگ کنگ میراثی از مدل حکومتی مستعمره بریتانیایی که در سال 1850 تشکیل شده می باشد. طبق بیانه مشترک معاهدات بین المللی چین و بریتانیا Sino-British  در سال 1984، هنگ کنگ از خود مختاری و استقلال بالایی در تمامی زمینه ها برخوردار است، بجز در زمینه امور دفاع و امور خارجه.

 با اشاره به اصول قانون اساسی هنگ کنگ ، افراد حکومتی مسئول امور خارجه و دفاع هستند، این کشور یک حکومت و دو سیستم مبنی بر ادغام ساختارهای سیاسی و حقوقی دارد.

زیر ساخت و اقتصاد هنگ کنگ

 

هنگ کنگ از امکان ارتباطات عالی برخورداراست، از سال 2001 تا 2012 فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به رده top-3 رسید و طبق نظرسنجی سالانه از مسافران توسط Skytrax  که یک سازمان تحقیقاتی حمل و نقل هوایی واقع در لندن و یکی از بهترین فرودگاههای جهان می باشد، بطور قابل توجه ای پیشرفت داشته است. به همین دلیل ثبت شرکت در هنگ کنگ از نظر اقتصادی بسیار مناسب خواهد بود.

هنگ کنگ از لحاظ آزادی اقتصادی در ۱۸ سال متوالی از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲ برای اولین بار توسط  بنیاد میراث مطالعات اقتصاد آزاد رتبه بندی شد. هنگ کنگ با داشتن دارایی های خالص خارجی توسط بانکها و موسسات سپرده گذاری یکی از بزرگترین  و قوی ترین مراکز بانکداری در دنیا می باشد.

زبان

 

زبانهای رسمی هنگ کنگ انگلیسی و چینی می باشند، زبان انگلیسی در  امور بازرگانی و سیاسی استفاده و زبان چینی کانتونی در زمینه صنعت و تجارت داخلی به طور وسیعی بکار برده می شود.

ارز هنگ کنگ

 

دلار هنگ کنگ به طور رسمی وابستگی زیادی به دلار بانک مرکزی آمریکا دارد.

 ۱ دلار امریکا مساوی است با ۷.۷۴  تا ۷.۶۸ دلار هنگ کنگ .

کنترل ارز

 

هیچ کنترل ارز خارجی در کشور هنگ کنگ برای ثبت شرکت در هنگ کنگ وجود ندارد.

ثبت شرکت در هنگ کنگ
ثبت شرکت در هنگ کنگ
ثبت شرکت در هنگ کنگ

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...