منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در وایومینگ ، ثبت شرکت وایومینگ

خدمات جامع ثبت شرکت در وایومینگ

اطلاعات عمومی وایومینگ

 

اگر درصدد ثبت شرکت در وایومینگ هستید جهت آشنایی با زیرساخت ها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتهای اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت وایومینگ می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.  وایومینگ ایالتی در غرب ایالات متحده  آمریکا می باشد که با دشت های بیکرانش و کوهستان های راکی محصور و شناخته می شود.

 پارک ملی بسیار معروفی دارد بنام  یلواستون Yellowstone National Park ، این پارک قبلا منطقه ای بیابانی بوده که بازسازی شده و  3500 متر مربع مایل مساحت دارد. حیات وحش و  انواع گوناگون حیوانات، دره و تنگه های باریک با ظاهری درهم و زیبا و رودخانه هایی در ارتفاعات بالا در این پارک ملی طبیعی وجود دارد.

فوران چشمه های آبگرم جوشان و آتشفشانهای این پارک  نمادی قدیمی هستند. خوب است بدانید که این چشمه ها و آتشفشان های کوچک در دنیا بسیار نادر هستند. جنوب این پارک جنگلی پارک ملی گراند تتون می باشد که به مناطق خارج از محدوده شهری که  مخصوص اسکی بازی است معروف می باشد و راهها و جاده های جنگلی  دارد. همچنین رودخانه Snake River در این پارک می باشد.

 

جمعیت وایومینگ

 

طبق آخرین آمار سازمان ملل تا سال ۲۰۱۷ جمعیت وایومینگ حدود ۵۹۵ هزار و ۱۵۳ نفر برآورد شد. وایومینگ در میان ۵۰ ایالات کشور آمریکا کمترین جمعیت را دارد.

ساختار سیاسی وایومینگ

 

حکومت وایومینگ سه بخش و شاخه  دارد: بخش اجرایی، قانونگذاری و بخش قضایی و حقوقی.  بخش اجرایی یا قوه مجریه  توسط حکمران رهبری و اداره می شود. این بخش شامل یک وزیر امور خارجه ، یک حسابرس ( ممیز حسابداری) ، یک خزانه دار  و یک ناظر فرامین و قوانین ملی و اجتماعی می باشد.

وایومینگ قائم مقام حکمرانی و فرمانداری ندارد ، بجای آن وزیر امور خارجه نفر اول جانشینی برای حکمرانی می باشد. بخش قانونگذاری ایالت وایومینگ  از یک مجلس نمایندگی تشکیل شده که ۶۰ عضو یا گروه وابسته دارد و یک مجلس سنا دارد که دارای ۳۰ عضو است.

بخش قانونگذاری یا قوه مقننه وایومینگ هر ساله از ماه ژانویه به مدت یک یا دوماه نشست اجلاس و جلسات  دارد تا قوانین جدید  را وضع کند و یا در آن تغییراتی بدهد. دیوان عالی وایومینگ  بلند پایه ترین دیوان و دادگاه است که ۵ کرسی ریاست دادگستری و دادگاه استیناف و تجدید نظر خواهی در دادگاههای سطح پایین تر ایالت وایومینگ را دارد.

وایومینگ یک دادگاه واسطه و میانجی مانند دیگر ایالات ندارد و به همین خاطر غیر متداول به نظر می رسد. نداشتن دادگاه میانجی تا حد زیادی مربوط به مساحت و جمعیت این ایالت می باشد، زیرا که وایومینگ خیلی بزرگ نیست و همچنین  پرونده های آنچنان سنگینی هم  ندارد.

درخواست های فوری و قطعی از دادگاه های ناحیه ای وایومینگ  بدون واسطه مستقیما به دادگاه عالی وایومینگ انتقال داده می شود. وایومینگ دادگاه های ناحیه ای ایالتی دارد ( که سابقا دادگاه های شهرستان بوده ) این دادگاه های ناحیه ای حوزه و قلمرو محدودی دارند . که فقط برخی از پرونده های خاص مثل دعاوی کشوری و مدنی ، جرم های کیفری بزهکاری و جنحه ای ( هر عمل خلاف قانون) ، یا اعلام اتهام تبهکاری را با دستمزد های دلاری کمتری به عهده گرفته و رسیدگی می کنند.

زیربنا ، شالوده و اقتصاد وایومینگ

 

آیا میدانید منظور از زیرساخت چیست؟ زیرساخت همان امکانات  و تجهیزات، درآمد ها و هزینه های  ساخت و ساز اجتماعی و شهری می باشد که به آن زیربنا هم گفته می شود.علیرغم اینکه  وایومینگ در سال 2017 گرید  و کارنامه توسعه زیر ساخت اقتصادی ملی   D+  را کسب نمود ولی  همچنان با  مشکلات زیربنایی اقتصاد خود نیز مواجه بود.

برای مثال رانندگی کردن در جاده ها نیاز به تعمیرات و پرداخت هزینه دارد که هر راننده در سال ۳۴۱ دلار بابت بابت تعمیرات باید پرداخت کند و  ۱۱ درصد از پل های وایومینگ دچار نقص و اشکال بودند. هزینه آب شرب در وایومینگ حدود ۴۰۹ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار برآورد شد .

علاوه بر آن  ۸۷ سد  و آب بند لازم بود که تعمیر یا  احداث شود تا هنگام بروز حوادثی مثل سیل و طوفان  مقاومت کافی داشته باشد و بتواند از شهر محافظت کند.  همچنین مدارس وایومینگ با کسری سرمایه ۱۴۹ میلیون دلاری مواجه بود.

 رسیدن به موفقیت اقتصادی در قرن بیست و یکم  نیاز به مدیریت جدی و قوی در سرمایه گذاری زیربنایی در تمامی سطوح دولتی دارد. تاخیر و عدم سرمایه گذاری به موقع فقط هزینه و مخاطرات کل سیستم  زیر ساخت ها را بالا می برد . که به دنبال آن هزینه های سنگینی به بار خواهد آمد که نه تنها کشور و ایالت بلکه خانواده ها و مردم نیز از عهده آن بر نخواهند آمد.

زبان وایومینگ

 

زبان رسمی وایومینگ  زبان انگلیسی است و بیش از ۹۰ درصد به این زبان صحبت می کنند. کمتر از ۱۰ درصد به زبان دیگری صحبت می کنند.  جالب است بدانید که لهجه مردم وایومینگ آمریکایی غربی میانه می باشد.

واحد پول و ارز وایومینگ

 

واحد پول وایومینگ دلار آمریکا می باشد.

ثبت شرکت در وایومینگ
ثبت شرکت در وایومینگ
ثبت شرکت در وایومینگ

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...