منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در پورتوریکو، ثبت شرکت پورتوریکو، شرکت پورتوریکو

اطلاعات عمومی کشور  پورتوریکو

اگر قصد ثبت شرکت در پورتوریکو را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت پورتوریکو بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا پورتوریکو یک جزیره کارائیبی هلندی است. این جزیره به دامنه ساحلی اش که به خلیج امتداد پیدا کرده معروف است. همچنین به تپه های دریایی مرجانی که شبیه جزیره کوچک هستند شناخته می شود. زندگی و حیات دریایی پورتوریکو بسیار جذاب است.

ویلمستد پایتخت پورتوریکو می باشد که ساختمان هایی به سبک مستعمراتی رنگارنگ دارد. این سبک معماری با رنگهای ملایم و سایه روشن است . شکل ساختمانها اغلب مانند مربع و یا مثلث هستند. پل معلق Queen Emma با سطوح چوبی براق دارد.

معبد قدیمی Mikvé Israel-Emanuel آن یکی از جاذبه های گردشگری و تاریخی ترین معبد در دنیا است. ویلمستد دروازه ی ورودی به سواحل غربی خلیج آبی می باشد که محلی مشهور و پرطرفدار برای غواصی است.

جمعیت پورتوریکو

جمعیت پورتوریکو با سکونت آمریندا ها شکل گرفت. آمریندا مردمان بومی قاره آمریکا بوده که در اصل شکارچی هم بودند. مهاجران اروپایی بخصوص اروپایی های مستعمره اسپانیا و مهاجران اقتصادی و برده ها نیز از تشکیل دهندگان جمعیت پورتوریکو بودند. در حال حاضر جمعیت پورتوریکو 3 میلیون و 411 هزار و 307 نفر می باشد.

شالوده و زیر ساخت اقتصادی پورتوریکو

اقتصاد پورتوریکو از کشاورزی متکی بر صنعت شکر، تنباکو و محصولات قهوه به صنعتی مدرن تبدیل و پیشرفت نموده است. همچنین به اقتصادی متمایل به خدمات تغییر یافته است. در سال 1940 درآمد کشاورزی آن 33.7 درصد از کل درآمد خالص بوده است. اما تولید 12.8 درصد کل درآمد بوده است. در سال 2002 درآمد کشاورزی از کل درآمد خالص 1 درصد بوده است. با شرایطی که تولید محصولات کشاورزی آن بیش از 45.7 درصد کل درآمد بوده است.

بخش مالی پورتوریکو دومین بخش بزرگ تامین درآمد است که 15 درصد کل درآمد خالص را شامل می شود. بیش از چهار دهه است که تحولات و دگرگونی در بخش های خدماتی و صنایع این کشور بوجود آمده است. در طی این مدت همچنین تحولات ساختاری در بخش تولید ایجاد شده است. بخش تولید به تدریج از محوریت و تمرکز بر نیروی کار انسانی به صنایع متکی به سرمایه گذاری تبدیل شد و اولین قدم های پیشرفت را طی نمود.

طی ده سال اخیر با این تغییرات ساختاری و کاهش قابل توجه صنایع پر زحمت و پرکار، نه تنها در صنایع متمرکز بر سرمایه گذاری  بلکه در صنایع مبنی بر علم و دانش مانند بیوتکنولوژیکی نیز پیشرفت داشته است.

زبان پورتوریکو

زبانهای انگلیسی و اسپانیایی زبانهای رسمی پورتوریکو هستند. اما قطعا زبان اسپانیایی زبان اصلی و غالب آن است. اکثریت مردم پورتوریکو به زبان انگلیسی تسلط ندارند.

واحد پول و ارز پورتوریکو

ارز و واحد پول پورتوریکو دلار ایالات متحده آمریکا است.

ثبت شرکت در پورتوریکو
ثبت شرکت در پورتوریکو
ثبت شرکت در پورتوریکو

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...