منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در کومور، ثبت شرکت کومور، شرکت کومور

خدمات جامع ثبت شرکت در کومور

اطلاعات عمومی کشور کومور

 

اگر قصد ثبت شرکت در کومور را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت کومور بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا کومور در اقیانوس هند واقع شده و شامل جزایر مایوت، آنجوان، موالی و کومور بزرگ می باشد. مورونی پایتخت کومور است، مجمع الجزایر کومور در 6 جولای 1975 استقلال خود را از کشور فرانسه اعلام نمود. دولت مجمع الجزایر کومور زیرساخت ها و چارچوب های قانونی را به منظور جذب سرمایه های خارجی ایجاد و اعمال نموده است. کومور عضوی از بازار مشترک آفریقای جنوبی و آفریقای شرقی می باشد Common Market for Eastern and Southern Africa  (COMESA).

ساختار سیاسی

 

کومورهمچنین وابسته به سازمان و تشکیلات کنفرانس اسلامی، وابسته به پیمان عرب و کمیسیون اقیانوس هند است. همانطور که دیدیم کومور نیز برای جذب سرمایه های خارجی تلاش و برنامه ریزی می نماید و خارجیان می توانند در این کشور جزیره ای سرمایه گذاری نمایند.

شالوده و زیر ساخت های اقتصاد

 

کومور از تاریخ و فرهنگ متنوعی برخوردار است و سه زبان رسمی دارد مانند زبان کوموری، عربی و فرانسوی. اقتصاد کومور بیشتر متکی به صنعت کشاورزی می باشد. همچنین کومور تولید کننده بزرگ وانیل در دنیا می باشد. علاوه بر آن بزرگترین تولید کننده گیاه یلانگ یلانگ در دنیا است. این گیاه روغنی دارد که برای مراقبت های پوست بسیار مفید بوده که می تواند در صنایع آرایشی و بهداشتی  بکار رود.

دولت کومور مصمم است که آموزش های فنی و تحصیلی را ارتقا دهد و علاوه بر آن برنامه هایی برای توسعه صادرات، خصوصی سازی سرمایه گذاریها و تشکیلات اقتصادی، رشد صنعت توریسم، پیشرفت مراقبت های سلامت و بهداشت دارد.

ثبت شرکت در کومور
ثبت شرکت در کومور
ثبت شرکت در کومور

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...