منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در گرجستان

خدمات جامع ثبت شرکت در گرجستان

درباره گرجستان

اگر قصد ثبت شرکت در گرجستان را دارید بد نیست در خصوص این کشور و نظام اقتصادی آن بیشتر بدانید. کشور گرجستان در جنوب غربی آسیا قرار دارد. کشور گرجستان خودش را جزئی از اتحادیه اروپا می داند.

زیرساختها و اقتصاد گرجستان

ثبت شرکت در گرجستان را به چه هدفی انجام می دهید؟ فضای بسیار جذاب و آزاد سرمایه گذاری در گرجستان و رفتار یکسان بین بومیان و خارجی ها این کشور را تبدیل به یک مقصد دوست داشتنی برای سرمایه گذاران خارجی کرده است. از سال ۲۰۰۳ میلادی جریان وسیع سرمایه خارجی به این کشور سبب رشد اقتصادی فوق العاده این کشور شده است.

کشور گرجستان آزاد ترین نظام مالیاتی سرتاسر اروپا را دارد. تعداد تعهدات مالیاتی در گرجستان از ۲۱ مورد به ۶ مورد کاهش یافته است در حالی که نرخ ها هم کاهش قابل ملاحظه ای را تجربه کرده. علاوه بر اینها دولت هم اصلاحات فوق العاده ای را در نظام مالیاتی ترتیب داده است.

مدرن سازی سیستم مجوز ها و گواهینامه ها سبب شده است تا تعداد مجوزهای ضروری برای کسب و کار در این کشور به حداقل برسد و به همین دلیل تشریفات اداره شرکتها هم بسیار ساده تر شده است. قوانین و مقررات هم بسیار شفاف است که به راه اندازی کسب و کار آسان کمک می کند.

محبوبیت ثبت شرکت در گرجستان دلایل زیادی دارد.  همین طور که صنایع در گرجستان پیشرفت می کنند ، شرکتها و سرمایه گذاران هم به دنبال فرصت های ناب سرمایه گذاری هستند. ترکیب توسعه پویا ، قوانین مدرن تجاری ، قانون مالیاتی لیبرال ، ساختار قوی حقوقی برای حمایت و حفاظت از حقوق سرمایه گذاران  و نیروی کار متخصص و تحصیل کرده بهترین شرایط را برای یک کسب و کار موفق در گرجستان فراهم می آورد.

ثبت شرکت در گرجستان
ثبت شرکت در گرجستان
ثبت شرکت در گرجستان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...