منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت سنگاپور

خدمات جامع ثبت شرکت سنگاپور

اطلاعات عمومی کشور سنگاپور

 

اگر قصد ثبت شرکت سنگاپور را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید.کشور سنگاپور یک شهر جزیره ای واقع در جنوب کشور مالزی و مرکز مالی جهانی با شرایط آب و هوای گرمسیری و جمعیت چند فرهنگی و چند نژادی می باشد، در این کشور شهروند چینی، مالزیایی، و هندی وجود دارد که هر کدام با فرهنگ خاص خودشان در این کشور زندگی می کنند.

مراکز اصلی مستعمراتی آن در پادانگ واقع شده، از سال 1830 میدانی برای بازی کریکت بوده ، و توسط ساختمان های شهرداری سیتی هال با 18 ستون Corinthian احاطه شده، این ستون ها به سبک یونانی بوده که از زیباترین معماری و نقش و نگارها برخوردار هستند. حدود سال 1820 در یک محله چینی نشین ، یک معبد سنگ عقیق با نشانی  از دندان قرمز و طلایی رنگ بودا نگهداری می شده ، بنا به نقل قولی ، گفته شده دندان بودا را در اینجا نگه می داشتند.

جمعیت سنگاپور

 

سنگاپور حدود 4.35 میلیون نفر جمعیت دارد، که 75 درصد آن چینی و 25 درصد مابقی آن مالزیایی، هندی و دیگر ملیت ها هستند. نژاد های گوناگونی با احترام متقابل و هارمونی نژادی در کنار یکدیگر بطو مسالمت آمیزی زندگی می کنند، حتی در این کشور روزی به نام، روز هارمونی نژادی  Racial Harmony Day  نامیده شده است.

در این روز جشن ملی در مدارس، سازمان ها و گروه های مذهبی برگزار می شود و این همزیستی ملیت ها و نژادهای گوناگون را جشن میگیرند، روز هارمونی نژادی در ۲۱ جولای هر سال می باشد. سنگاپور دارای نیروی کار باسواد و  تحصیل کرده ، کوشا و زحمتکش با سطح بالایی از مهارتها و تخصص های مدیریتی و فنی می باشد.

ساختار سیاسی کشور سنگاپور

 

حزب رزم و اقدام مردمی  People’s Action Party (PAP) ، در سال ۱۹۵۴ تاسیس شد و با حاکمیت حزبی واحد از زمان استقلالش در سال ۱۹۶۵ امور این کشور را اداره می نموده، و با هیچ حزب سیاسی کوچک دیگری ائتلاف و اتحادی نداشته است، این حزب امور پیشرفت اقتصادی و رفاه اجتماعی را نیز به عهده داشته، وبا قوانین خود بر سنگاپور حاکمیت می کرده، حزب رزم و اقدام مردمی، هیچ رقیب سر سخت دیگری در این کشور نداشته است .

دولت سنگاپور با  برنامه های هوشیارانه و محتاطانه ، توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را مدیریت ، نظارت و اداره می کند، سنگاپور یکی از با ثبات ترین کشورهای سیاسی دنیا بوده و جزو کشورهای عاری از فساد مالی می باشد. Corruption Perceptions Index (CPI) شاخص سالانه بین المللی است که شفافیت و صلاحیت مالی کشورها را ارزیابی می نماید، این سازمان دولتی در آلمان می باشد. سنگاپور بر اساس این شاخص بین المللی دارای شفافیت و صلاحیت مالی می باشد.

زیر ساخت و اقتصاد کشور سنگاپور

 

سنگاپور دارای زیر ساخت های عالی با امکانات وسایل ارتباط جمعی هنری، و سیستم حمل و نقل جاده ای می باشد، زیر ساخت ها در بنادر دریایی و فرودگاه های این کشور کارآمد و موثر بوده و بسیار پر رفت و آمد می باشند، سنگاپور یک بندر آزاد دارد که حقوق وعوارض گمرکی و مالیاتی در آن اعمال نمی شود.

سنگاپور همچنین یکی از مراکز مالی سرآمد بین المللی بوده، سرمایه گذاران خارجی به خوبی توسط نمایندگان بزرگترین بانک های بین المللی، موسسات مالی، شرکت های مدیریت سرمایه گذاری و شرکت های حسابداری و حقوقی در این کشور بهره مند می شوند. به همین دلیل اگر قصد ثبت شرکت سنگاپور را دارید بسیار گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید.

دولت سنگاپور فعالانه و بطور جدی تلاش بر جذب سرمایه گذاری های خارجی، با بخشودگی های مالیاتی و ایجاد انگیزه و تشویق مالی دارد، و در این امر نیز موفق بوده و توانسته تعداد بیشماری از شرکت های هلدینگ منطقه ای، شرکت های حقوقی مرکزی و نظارتی، مراکز خدماتی و تجارتی، مراکز خزانه داری متمرکز بر کاهش نرخ های مالیاتی ، بهبود نقدینگی و افزایش بازده نقدی ، گروهای دارایی، و همچنین سرمایه گذاریها در صنایع پیشرفته، رسانه ها و ارتباطات جمعی، حمل و نقل دریایی و خدمات مالی را در کشور خود جذب نماید.

زبان کشور سنگاپور

 

رایج ترین زبانهای رسمی در این کشور، زبان انگلیسی و در حد کمتری زبانهای چینی ، مالایی و تامیل می باشد که این زبانها هم زبان رسمی این کشور هستند.

ارز و پول رایج سنگاپور

 

ارز رایج این کشور، دلار سنگاپور می باشد.

نظارت و کنترل ارزی

 

هیچ کنترل و نظارت ارزی خارجی در سنگاپور وجود ندارد. بدین معنی که، هیچ سخت گیری و مانعی توسط دولت در خرید و فروش با دیگر ارزها توسط خارجی ها در این کشور وجود ندارد.

ثبت شرکت سنگاپور
ثبت شرکت سنگاپور
ثبت شرکت سنگاپور

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...