منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
مجوز فارکس سنگاپور

خدمات جامع مجوز فارکس سنگاپور

مجوز فارکس سنگاپور

 

در ابتدا دریافت مجوز فارکس سنگاپور کارگزاری معاملات، به منظور انجام فعالیت های فارکس در کشور سنگاپور ضروری می باشد، بطور کلی صنعت فارکس در سنگاپور گسترده، پیچیده و بسیار منظم است به حدی که شروع فعالیت فارکس و اداره و مدیریت آن  دشوار بنظر می رسد.  لذا توصیه می شود از مشاوره تخصصی جهت راهنمایی درخواست مجوز فارکس سنگاپور استفاده نمایید.

 

شرکت های کارگزاری ( واسطه ) سنگاپور

 

نهاد نظارتی این کشور، مسئول صدور مجوزهای کارگزاری و مسئول رسیدگی به صنعت خدمات مالی سنگاپور می باشد، به عبارت دیگر بهMonetary Authority of Singapore  ( MAS )  شناخته شده است،  MAS بانک مرکزی سنگاپور و اداره مجاز تنظیم کننده امور مالی است  که مواردی  مانند بانکداری، بیمه ، سهام ، ارز و  اوراق قرضه  را به عهده دارد.

نهاد تنظیم کننده و نظارتی MAS در ژانویه سال 1971 با قطعنامه ای از قوانین مجاز پولی سال 1970سنگاپور تاسیس شد، سپس این نهاد در سمت صادر کننده ارز سنگاپور شروع به فعالیت نمود.

مسئولیت MAS ارتقا و رشد پایداری اقتصاد بدون تورم می باشد و یک مرکز مالی سالم و پیشرفته در سنگاپور است.  این موسسه و یا کارگزاری، بانک مرکزی سنگاپور می باشد و مسئولیت  اجرا و مدیریت سیاست های پولی این کشور را به عهده دارد، خدمات مالی را نظارت و رسیدگی میکند،  خدمات مالی خارجی را رصد و مدیریت می نماید همچنین درخواست  صدور مجوز های مالی را بررسی و انجام می دهد.

به منظور انجام فعالیت های فارکس در این کشور، ضروری و لازم است که مجوز فارکس سنگاپور را داشته باشید و این نکته مهم است که مطمئن شوید، فعالیت های فارکس شما معمولا طبق قوانین و مقررات وضع شده MAS  می باشد.

دریافت مجوز کارگزاری سنگاپور

 

به منظور اخذ مجوز فارکس سنگاپور، باید یک شرکتی در سنگاپور داشته باشید تا بتوانید فعالیت های فارکس را انجام دهید، همچنین باید مفاد قانونی و اساسنامه شرکت ، با اسناد و مدارک شرح داده شده در پروسه عملکرد و روند داخلی و خارجی شرکت را تهیه نمایید. نتایج تست  واجد شرایطی و صحت و قابلیت شما ، همراه با برنامه و پلن کاری شرکت تان بایستی ارائه شود.

هلدینگ حقوقی بین المللی اریکه عدل، شما را برای درخواست و اخذ مجوز فارکس در زمان مناسب و با روش های حرفه ای همراهی می نماید. مشاورین ما به شما خواهند گفت که چگونه طبق قوانین و مقررات  MAS فعالیت نمایید و چگونه اسناد مورد نیاز صحیح را ارائه دهید.

مجوز فارکس سنگاپور
مجوز فارکس سنگاپور
مجوز فارکس سنگاپور

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...