منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت گرانادا، ثبت شرکت در گرانادا

خدمات جامع ثبت شرکت در گرانادا

اطلاعات عمومی کشور گرانادا

 

اگر قصد ثبت شرکت در گرانادا را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت گرانادا بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا گرانادا یک کشور کارائیبی بوده و از یک جزیره بزرگ تشکیل شده که  اطراف آن با جزایر کوچکی احاطه شده است. در اصطلاح گرانادا به جزیره کوچک ادویه ای معروف است که تپه های بزرگی داشته  و تعداد فراوانی مزارع و زمین های کشت جوز هندی در آن وجود دارد.

 پایتخت گرانادا شهر سنت جورج است، خانه های رنگارنگ، ساختمان هایی با سبک معماری گرجستانی دارد ، همچنین در اوایل قرن هجدهم، جرج چهارم از لنگرگاه و تنگه  Carenage بازدید نمود. در جنوب گرانادا سواحل بزرگ  Anse وجود دارد که استراحتگاه و کافه های زیادی در آن می باشد.

از جذابیت های گرانادا می توان به جنگل های استوایی گرم و مرطوب آن اشاره داشت . آبشارها و سواحل طلایی آن مقصد گردشگری برای تمامی توریست های جهان بخصوص کشورهای کانادا، آمریکا و اروپا می باشد.

این کشور جزیره ای مرکزی از ادویه هایی مانند دارچین، میخک، زنجبیل، نارگیل، جوز هندی و میوه های گوناگون می باشد. خوب است بدانیم کریستوفر کلمب در سومین سفر خود در سال ۱۴۹۸ میلادی جزیره گرانادا را کشف نمود.

 

جمعیت گرانادا

 

جمعیت گرانادا ۱۰۹.۵۹۰ نفر در مساحت ۳۱۸.۵۸ کیلومتر مربع می باشد .

ساختار سیاسی گرانادا

 

یک کشور مشترک المنافع است که الیزابت دوم، ملکه آن و رئیس دولت می باشد. تاج ملکه نشان دهنده یک فرمانده و ژنرال حکومتی است که در حال حاضر Céile La Grenade می باشد. اقتدار هیئت رئیسه و قوه مجریه به عهده رئیس حکومت که نخست وزیر است می باشد.  اگر چه فرماندار حکومتی ، نخست وزیر را تعیین و منصوب می کند اما نخست وزیر معمولا در صدر بزرگترین حزب در پارلمان می باشد.

زیر ساخت و اقتصاد گرانادا

 

اصلاحات اقتصادی و تغییرات سیستم مالی و مدیریت معقولانه اقتصاد کلان، منجر به ترقی و رشد اقتصادی سالانه ۵ تا ۶ درصد  در سالهای  ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ شده است . افزایش میزان فعالیت های اقتصادی از توسعه ساخت و ساز و افزایش فعالیتهای تجاری این کشور حاصل شده است. امکانات و جذابیت های گردشگری گرانادا نیز در حال رشد و توسعه می باشد و ارز خارجی این کشور از طریق صنعت توریسم بدست می آید.

نگرانی های کوتاه مدت و دوره ای این  کشور در زمینه اقتصاد،  کسری مالی و وخیم شدن وضعیت توازن موجودی حسابهای خارجی بوده است. گرانادا یک بانک مرکزی مشترک و ارز مشترک ( دلار کارائیب شرقی)  با هفت عضو سازمان کشورهای کارائیب شرقی Organization of Eastern Caribbean States (OECS) دارد.

زبان کشور گرانادا

 

زبان انگلیسی زبان رسمی این کشور است اما دو زبان  اصلی دیگری وجود دارد که ترکیبی از نژاد های مختلط می باشد ، مانند ( زبان انگلیسی کرئول گرانادایی و زبان فرانسوی کرئول گرانادایی) .

واحد پول

 

دلار کارائیبی شرق (XCD) واحد پول این کشور می باشد.

کنترل ارزی

 

گرانادا هیچ کنترل و نظارت بر مبادلات ارزی ندارد.

ثبت شرکت گرانادا
ثبت شرکت گرانادا
ثبت شرکت گرانادا

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...