منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در بلغارستان

خدمات جامع ثبت شرکت در بلغارستان

درباره بلغارستان


اگر قصد ثبت شرکت در بلغارستان را دارید بد نیست که این کشور و اقتصاد آن را بیشتر بشناسید. بلغارستان یا به شکل رسمی تر جمهوری بلغارستان کشوری در حنوب شرق قاره اروپاست. کشور های هم مرز بلغارستان رومانی در شمال ، صربستان و مقدونیه در غرب ، یونان و ترکیه در جنوب و دریای سیاه در شرق می باشند. کشور بلغارستان با مساحتی به اندازه ۱۱۰.۹۹۴ کیلومتر مربع شانزدهمین کشور بزرگ اروپاست.

زبان رسمی بلغارستان ، بلغاری است و واحد پول این کشور هم لٍو ( LEV) می باشد.

زیرساختها و اقتصاد بلغارستان


از میان مشخصات و ویژگی های یک کشور ، زمانی که بحث ثبت شرکت بین المللی در میان باشد،‌زیرساختها و اقتصاد از همه مهم تر خواهد بود. حالا که قصد ثبت شرکت در بلغارستان را دارید باید بدانید که ۸۰ درصد تولید ناخالص داخلی در این کشور متعلق به بخش خصوص است.

کشور بلغارستان از یک کشور با اقتصاد با محوریت کشاورزی در سال ۱۹۴۸ توانسته است در سال ۱۹۸۰ به کشوری صنعت محور با تمرکز بر تحقیقات تکنولوژی بدل شود. با وجود اینکه بلغارستان سهم کمی از سوختهای فسیلی دارد ، در حال حاضر مرکز تامین انرژی در اتحادیه اروپا به شمار می رود.

تقریبا ۳۴ درصد برق این کشور توسط نیروگاه های اتمی تامین می شود و افکار عمومی هم به شدت پیشرفت در زمینه انرژی هسته ای را حمایت می کند. توسعه سریع استفاده از انرژی های قابل تجدید همچون باد و انرژی خورشیدی ، بلغارستان را به بزرگترین تولید کننده انرژی های تجدید پذیر در دنیا بدل کرده است.

 

خدمات ثبت شرکت در بلغارستان
خدمات ثبت شرکت در بلغارستان
خدمات ثبت شرکت در بلغارستان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...