منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت دفتر مجازی در بلغارستان

خدمات جامع ثبت دفتر مجازی در بلغارستان

ثبت دفتر مجازی در بلغارستان

 

ثبت دفتر مجازی در بلغارستان این نوع ثبت معمولا برای یک شرکت آفشور انجام میشود. که اگر موسس و مدیرشرکت ، فرصت حضور اجباری در کشوری که ثبت شده را نداشته باشد و یا کمتر در آن کشور حضور داشته باشد، بتواند با انتخاب این گزینه کارها را بسهولت انجام دهد.

 

شرکت هایی که در زمینه تجاری فعال هستند و یا درگیر هر فعالیت دیگری هستند ، از این گزینه می توانند استفاده کنند و یک دفتر مجازی داشته باشند.و در عین حال هم از خدمات پیشرفته مدیریتی برخوردار شوند.

 

خدمات دفتر مجازی در بلغارستان

 

این خدمات شامل داشتن یک آدرس قابل استفاده برای انجام مکاتبات تجاری، شماره های تلفن و فکس محلی ، خدمات ارسال فکس و ایمیل ، ارسال مجدد اسناد و خدمات تماس های تلفنی می باشد .

این خدمات شرکت شما را قادر می سازد که در کشور بلغارستان حضورو فعالیت وسیع تر و موثرتری داشته باشید.

در قسمت پائین ، توضیح کوتاهی از خدمات دفتر مجازی ارائه میشود که توسط شرکت مشاوره ای بین المللی موسسه حقوقی اریکه عدل در بلغارستان تهیه شده است .

سرویس ارسال فکس و ایمیل بلغارستان

 

ثبت دفتر مجازی در بلغارستان شرکت با یک آدرس خیابان و آدرس سوئیت ، یک شماره فکس داخلی در کشور بلغارستان ارائه داده میشود.  تمامی مکاتبات فکسی به آدرس دفتر مجازی ارسال خواهد شد .

همان آدرسی که متقاضی هنگام ثبت ارائه داده است. خود متقاضی می تواند نوع روش ارسال را انتخاب کند که ایمیل باشد یا پست ، فکس یا پست الکترونیک باشد.

هزینه ها و شارژهای استفاده شده ، بستگی به انتخاب نوع و حجم مکاتبات دارد . آدرس و شماره های فکس متقاضی تحت این روند ، معمولا بین چندین مشترک تقسیم خواهد شد. خدمات ارسال فقط برای مکاتباتی که آدرس دقیق داشته باشند ، انجام می شود.

این سرویس به شما امکان ارسال مجدد اسناد بازرگانی تان را از دفتر شرکت تان در بلغارستان ، می دهد . برای مثال ارسال اینویس یا پیشنهادات بازرگانی .

چنین اسنادی در قالب فایل های پی دی اف یا doc  با اسامی گیرندگان و آدرس پستی شان به طور واضح و دقیق  باید برای ما ارسال شود.

ما این اسناد را امضا نخواهیم کرد ، مگر در شرایطی که از قبل توافق بر این کار شده باشد . اسناد و مدارک پرینت گرفته میشوند و برای ارائه ارسال میشوند.

ما هیچ یک از این مدارک را که در پاکت مهر و امضا شده ، به شخص یا شرکت دیگری نمیدهیم و محرمانگی این اسناد کاملا رعایت میشود. هزینه های این سرویس ، به هر بخش مربوط به مکاتبات اعمال میشود.

مزایای ثبت دفتر کار مجازی در کشور بلغارستان

 

یک خط تلفن داخلی ( متقاوت و جدای از خطوط کاری معمولی ) برای دریافت تماس ها و پیام های  تلفنی شرکت شما در بلغارستان استفاده میشود. این سرویس به شما این امکان را می دهد که یک شماره تلفن محلی در سربرگ شرکت با نوشتار شرکت  درج شود.

این خدمات فقط طی ساعات کاری کشور بلغارستان  امکان پذیر است .  همان خط تلفن برای سرویس مکالمات تلفنی برای تعداد قابل توجه ای از مشترکین غیر مستقیم استفاده میشود .هنگام تماس تلفنی ، ما مستقیما با نام شرکت شما پاسخ نمی دهیم.

به درخواست شما ابتدا چک می کنیم که ببینیم تماس گیرنده چه پیامی برای شما گذاشته و جزئیات پیغام انرا برای شما  با ایمیل و دیگر راههای ارتباطی ارسال می کنیم.

خدمات سرویس تماس های تلفنی بلغارستان

 
  • این روش انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • سهولت در مدیریت را ایجاد می کند
  • در هزینه های مرتبط صرفه جویی می شود.
  • انعطاف پذیری در پرداخت ها وجود دارد.
ثبت دفتر مجازی در بلغارستان
ثبت دفتر مجازی در بلغارستان
ثبت دفتر مجازی در بلغارستان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...