منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
شرکت هلدینگ در بلغارستان

خدمات جامع شرکت هلدینگ در بلغارستان

شرکت هلدینگ در بلغارستان


یک شرکت هلدینگ در بلغارستان می تواند در قالب یک شرکت محدود خصوصی EOOD تنظیم و تشکیل شود. در قالب یک شرکت محدود خصوصیOOD و یا یک شرکت محدود دولتی EAD .

هر یک از این شرکت ها ، ویژگی های خاص خود را دارند. هر کدام از این شرکت ها برای تاسیس ، یک حداقل سرمایه اولیه نیاز دارند. تعداد اعضای موسس شرکت مشخص است . وهر کدام مقررات قانونی خاص خود را دارند.

 

سرمایه مورد نیاز برای شرکت هلدینگ در بلغارستان


شرکت های هلدینگ بلغارستان باید حداقل ۲۵درصد سهام سرمایه خودشان را در یک شرکت تابعه ( شرکت فرعی یا شرکت کوچکتر )سرمایه گذاری کنند. شرکت هلدینگ ۲۵ درصد سهم شرکت تابعه را از آن خود خواهد کرد.

حداقل ۵۰ درصد از سهم مدیریت شرکت تابعه را مدیریت و نمایندگی خواهد کرد. در واقع بدین معنی ست که هم در شرکت تابعه به نفع خود سرمایه گذاری می کند و هم بخشی از مسئولیت های شرکت تابعه را به عهده می گیرد.

شرکت تابعه یکی از شرکت هایی ست که شرکت هلدینگ قرار همکاری با آن دارد.از فوائد عمده شرکت های هلدینگ ، برنامه خاص برای تقسیم پرداخت سود می باشد. شرکت هلدینگ سودی که از سهام بدست می آورد ، می تواند معاف از مالیات باشد .

شرط معافیت از مالیات


به شرطی که شرکت هلدینگ ، سهم شرکت تابعه را پرداخت کند.این شرکت تابعه باید در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا(EU ) و یا EEA (کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا ) باشد.

این معافیت از مالیات بر سود سهام ، همچنین برای سود سهام درآمد حاصل شده توسط یک شرکت بلغاری از یک شرکت حقوقی و قانونی دیگر در همین کشور می باشد.

یعنی هم شرکت بدست آورنده سود و هم شرکتی که سود رسان بوده ، می توانند از پرداخت مالیات معاف باشند.

مزایای تاسیس شرکت هلدینگ EOOD


مناسب ترین نوع شرکت از لحاظ سرمایه گذاری، همان شرکت های هلدینگ EOOD یا OOD می باشد . که در بخش بالا ذکر کردیم. سرمایه مورد نیاز استاندارد برای شرکت های خصوصی EOOD یا شرکت OOD فقط یک یورو می باشد.

از طرف دیگر ، اگر شما میخواهید شرکت هلدینگ تان در قالب یک شرکت سهامی EAD و یا AD باشد ، حداقل مبلغ سرمایه باید 25 هزار یورو باشد.

هزینه ادغام شرکت هلدینگ


مبلغ هزینه ادغام شرکت هلدینگ EOOD در بلغارستان فقط 500 یورو است . این مبلغ شامل تمام هزینه های حقوقی و هزینه های دولتی و دفاتر ثبت می باشد.

با استفاده از خدمات تاسیس و ثبت شرکت ما ، هزینه های سالانه و هزینه های نگهداری را برای آدرس دفاتر ثبت شده ، نخواهید داشت زیرا ما این هزینه ها را برایتان در نظر نمی گیریم.

شما از این هزینه ها معاف هستید. همچنین شما خدمات پست الکترونیکی اسکن شده رایگان دریافت خواهید کرد.

شرکت هلدینگ در بلغارستان
شرکت هلدینگ در بلغارستان
شرکت هلدینگ در بلغارستان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...