منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان

خدمات جامع لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان

کسب مجوزهای گوناگون کاری در کشور بلغارستان

 

در حال حاضر کشور بلغارستان یکی از بهترین مکان ها برای کسب مجوزهای گوناگون می باشد . مانند مجوز فارکس ( مجوز ارائه دهنده خدمات مالی ) مجوز بازی ( فقط پوکر یا کازینو ) .

 

لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان

 

یکی از انواع مجوزاتی که در کشور بلغارستان اخذ میشود ، لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان است .

مجوز کسب و کار ارائه دهنده خدمات پرداخت ، از دیگر مجوز های ارائه دهنده خدمات مالی تحت نظارت بانک ملی بلغارستان بند ۱۲ ماده یک ، متفاوت می باشد.

سرمایه لازم برای ارائه دهنده خدمات پرداخت

 

این مجوز به سرمایه 250 هزار لوز یا 125 هزار یورو نیاز دارد.  این مجوز(لایسنس) برای مدت نامحدود اعطا میشود. این مجوز خدمات PSP  را پوشش می دهد . خدمات PSP  طبق ذیل هستند.

خدمات PSP شامل چه مواردی است؟

 
  • خدمات مربوط به قراردادن پول نقد در حساب ، و همینطور عملیات مرتبط با سرویس یک حساب کاربری
  • خدمات مربوط به برداشت پول نقد از یک حساب  ، و همچنین عملیات خدمات پرداخت
  • تراکنش های پرداخت شامل انتقال وجوه در یک حساب با خدمات پرداخت کاربر یا با ارائه دهنده خدمات پرداخت دیگر ( تراکنش بین بانکی یا فرا بانکی )
  • اجرای بدهی های مستقیم، از جمله یکپارچه کردن بدهی های مستقیم
  • اجرای معاملات پرداخت از طریق کارت پرداخت یا سایر ابزار مشابه
  • اجرای انتقال های اعتباری از جمله سفارشات دائمی
  • اجرای معاملات پرداخت که در آن ، وجوه توسط یک خط اعتباری برای کاربر خدمات پرداخت ، تحت پوشش قرار می گیرد. اجرای بدهی های مستقیم و یا خرید ابزارهای پرداخت

مزایای ارائه دهنده سرویس پرداخت بلغارستان

 
  • تجارت در بلغارستان برای کارآفرینان خارجی ارزانتر است.
  • تجارت در بلغارستان ، پرداخت ها را آسان می کند و در زمان صرفه جویی میشود.
  • انعطاف پذیری از دیگر مزایای تجارت در بلغارستان می باشد.

مزیت ارائه این خدمات توسط هلدینگ بین المللی اریکه عدل

 
  1. در مورد ساختار مطلوب قانونی برای نیازها، اندازه ، انتظارات و شرایط به شما توصیه هایی خواهیم کرد. ما دانش و اطلاعات وسیعی از ساختارهای قانونی در تمامی حوزه های قضایی  اصلی داریم.از جمله ( اوراق بهادار،بانکداری ، بیمه ، مدیریت سرمایه گذاری ، بازی و بسیاری از حوزه های دیگر.
  2. اریکه عدل برای تکمیل هرفرم و هر فرآیندی به بهترین شکل کمک می کند. ( بر اساس سالها تجربه و با اقدامات تنظیم کننده مختلف و ارائه خدمات در سراسر دنیا) منظور از اقدامات تنظیم کننده ، اقداماتی ست که ما را در گرفتن مجوز مربوطه کمک می کند.
  3. اریکه عدل در آماده سازی برنامه کسب و کارهای موفق بر اساس اطلاعات بهتر از الزامات تعدیل کننده و انتظارات کمک خواهد کرد یعنی از کسب و کارهایی که موفق بودند در قبل ، الگوسازی می کند.
  4. دوره بازرسی پس از بررسی با تعدیل کننده های مجدد و ارائه خدمات ، شما را مرتبا به روز خواهیم کرد. هر سئوالی که توسط تعدیل کننده ها و ارائه دهنده خدمات در طی روند کار باشد ، سریعا توسط ما به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد. تا پروسه کار سریعتر انجام شود. (منظور از تنظیم کننده و تعدیل کننده ها ، اقدامات مجازی هستند که برای خدمات پرداخت مجوز می دهند . در واقع وقتی ما برای مجوزدرخواست می  دهیم ، این تنظیم کننده ها هستند که ما را برای گرفتن مجوز ، مجاز می کنند. )
  5. در صورت نیاز، ما میتوانیم از هر نژاد بین المللی و ملیتی ، مدیران با کفایت و مناسب برای شما فراهم کنیم. ما شبکه وسیعی از وکلای با تجربه و با صلاحیت داریم. از جمله حسابداران مالی و دارائی، تحلیلگران مالی، مدیران کسب ثروت ، کارشناسان FX ، و مشاوران سرمایه گذاری .
  6. ما برای تمامی الزامات منطبق و مرتبط با تنظیم کننده وارائه دهنده خدمات ،پشتیبانی کامل خواهیم کرد.
  7. از طریق شبکه وسیع و گسترده مان از متقاضیان ثبت نام می کنیم ، خدمات خود را با ارائه دهندگان اصلی ، ارائه می دهیم . ولی فقط خود را محدود به آن نخواهیم کرد . ارائه دهندگان اصلی مانند ارائه دهندگان مجاز ،ارائه دهندگان فناوری، نگهبانان ، کارگزاران اولیه ، مشاوران حقوقی ، حسابرسان و دیگرتخصص ها می باشند.
لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان
لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان
لایسنس خدمات پرداخت در بلغارستان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...