منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Intellectual Property

وکیل مالکیت فکری

یکی از دپارتمانهای تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل دپارتمان مالکیت فکری می باشد . اریکه عدل در این دپارتمان در نقش وکیل مالکیت فکری و مشاور حقوقی مالکیت فکری خدمتگذار مخترعان و شرکتهای صاحب حقوق مالکیت فکری می باشد .

[yasr_visitor_votes]

وکیل مالکیت فکری

حقوق مالکیت فکری یک حوزه تخصصی در علم حقوق است. میتوان گفت مالکیت فکری یا مالکیت معنوی یک رشته اداری – قضایی است که در مقام ثبت حقوق با اداره ثبت اختراع و مالکیت های صنعتی در ارتباط است و در حوزه محفوظ داشتن این حقوق با مراجع قضایی تعامل خواهد داشت . برای آشنایی هر چه بیشتر با دپارتمان مالکیت فکری موسسه حقوقی اریکه عدل با ما همراه باشید .

حقوق مالکیت فکری چیست ؟

تعریفی از حقوق مالکیت فکری یا حقوق مالکیت معنوی

تولید علم و دانش ، امروزه نقش‌‌ اساسی در اقتصاد و توسعه پایدار را بر عهده دارد. از این رو دولت‌ها در این عرصه نقشی مهمی خواهند‌ ‌‌داشت، از یک سو باید محیط مناسبی را ایجاد کنند که تولیدکنندگان علم و دانش (پدیدآورندگان آثار فکری) با اطمینان بتوانند فعالیت کرده و از نتایج تولید فکری خود منتفع شده، به تولید و توسعه هر چه بیشتر دانش بپردازند از سوی دیگر حمایت از آن‌ها نباید به گونه‌ای باشد که فضا برای رشد علمی محدود شود، چراکه همواره پیشرفت در یک علم بر استفاده از آثار پدیدآورندگان قبلی استوار است.

بنابراین به منظور نیل به این اهداف، ابزار حقوقی ویژه‌ای نیاز است؛ ابزار حقوقی که برای حمایت از تراوشات فکری بشر در حوزههای صنعت به معنای عامه کلمه و علم و ادب و هنر نقش تعیین کننده و مهم دارد، حقوق مالکیت معنوی است.

خدمات وکیل مالکیت فکری

حافظ برند ها

در سطح بین المللی برند های شما را محفوظ نگه می داریم.

حافظ حقوق اختراع

در محیط بین المللی حق اختراع شما را از تعرض مصون می داریم.

دفاع در دادگاه ها

در دعاوی مالکیت فکری کنار شما هستیم و منافعتان را حفظ می کنیم.

معافیت مالیاتی

دارنده اقامت امارات معاف از مالیات است و به هیچ نهادی گزارش مالی نمی دهد.

بدون شرط حضور

دارنده اقامت امارات نیاز به حضور در این کشور ندارد.

مشمولیت خانواده

دارنده اقامت امارات می تواند همسر و فرزندان خود را نیز همراه ببرد.

متخصص در همه ابعاد حقوق مالکیت فکری

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل سالهاست در عرصه بین المللی حقوق مالکیت معنوی هموطنان و شرکتهای تجاری ایرانی را محفوظ نگه می دارد.

نقش وکیل مالکیت فکری

نقش وکیل مالکیت فکری در حمایت از حقوق معنوی

از نقش دولت در حمایت و توسعه حقوق مالکیت فکری سخن گفتیم . اما آیا حمایت دولت به تنهایی کافی است ؟ پاسخ منفی است چرا که انتظار نمی رود مخترعین و صاحبین حقوق مالکیت فکری همانند یک وکیل مالکیت فکری و مشاور حقوقی مالکیت فکری از تمامی حقوق و تکالیف قانونی خود اگاه باشند و آنها را به کار ببندند . آگاهی از قوانین و مقررات مالکیت فکری هم در مرحله ثبت حقوق مالکیت فکری اهمیت دارد و هم در مرحله حایت و حراست از آن .

با این تفاسیر صاحبین حقوق مالکیت فکری باید دغدغه های خود را صرف تولید و تکامل علم نموده و امور حقوقی و قانونی خود را به یک وکیل مالکیت فکری و مشاور حقوقی مالکیت فکری متخصص واگذار نمایند . یک وکیل دادگستری که مالکیت فکری و دعاوی ناشی از آن را حرفه و گرایش اصلی خود قرار داده و احاطه کامل بر موضوع دارد.

حوزه خدمات اریکه عدل در دپارتمان مالکیت فکری

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به مانند سایر موضوعات حقوقی ، حضور موثر و پر رنگی در زمینه مالکیت فکری و خدمات حقوقی مرتبط با آن دارد . ما به عنوان وکیل ثبت اختراع ، وکیل ثبت علامت تجاری ، وکیل دعاوی مالکیت فکری و … فعالیت نموده ایم  و حقوق صدها دانشمند ، مخترع و شرکت تجاری صاحب مالکیت معنوی را محفوظ داشته ایم . در زیر به نمونه هایی از خدمات   وکیل مالکیت فکری و مشاور حقوقی مالکیت فکری در اریکه عدل اشاره می کنیم.

ثبت اختراع

تولیدکنندگان علم زمانی که تلاشهای خود را در زمینه تحقق یک هدف علمی مصروف می دارند باید این اطمینان وجود داشته باشد که از حاصل تلاشهای آنها سوء استفاده نشود . برای اینکه حقوق مالکیت فکری بتواند محفوظ نگه داشته شود باید قبل از هر چیزی به ثبت برسد .

وکیل ثبت اختراع به شما کمک می کند که نوآوری علمی خود را  در کمترین زمان ممکن به ثبت برسانید و از مزایای قانونی ثبت اختراع که همان ” حق اختراع ” است بهره مند شوید .

ثبت علامت تجاری و طرح های صنعتی

همانطور که اختراعات برای حمایت قانون نیاز به ثبت دارند ، علامتهای تجاری و طرح های صنعتی نیز برای اینکه تحت حمایت قانون قرار بگیرند ، باید مطابق قوانین و مقررات به ثبت برسند .

دپارتمان مالکیت فکری موسسه حقوقی اریکه عدل به اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی کمک می کند تا  علامتهای تجاری و طرح های صنعتی را با ثبت آنها در مراجع ذی صلاح مشمول حمایت قانونی نمایند.

دعاوی مالکیت فکری

در موارد استثنایی اتفاق می افتد که افرادی سودجو از حق اختراع ، علامت تجاری یا طرح صنعتی که به نام شما به ثبت رسیده است ، سوء استفاده کنند . حمایت از شما و توقیف بهره برداری غیر مجاز از طریق مراجع ذی صلاح قضایی میسر خواهد شد . شما باید با استخدام یک وکیل مالکیت فکری ، در اولین فرصت نسبت به دفاع از حقوق خود اقدام نمایید .

وکیل مالکیت فکری (IP)

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...