منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Turkey Property Lawyer

وکیل ملکی در ترکیه

این روزها با توجه به محبوبیت کشور ترکیه برای سرمایه گذاری نقش وکیل ملکی در ترکیه و خدمات حقوقی املاک در ترکیه بسیار پر رنگ شده است.

بسیاری از هموطنان عزیز که در کشورهای خارجی از جمله ترکیه اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک می کنند مدتها از داشتن یک وکیل معتمد و کارکشته محروم بودند اما پس از اینکه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل خدمات حقوقی بین المللی خود را به کشور ترکیه نیز گستراند این مشکلات برای بسیاری از هموطنان حل و فصل گردید.

[yasr_visitor_votes]

وکیل ملکی در ترکیه

شاید از خود بپرسید وکیل ملکی در ترکیه چه کمکی می تواند به شما داشته باشد. این پرسش در خصوص ضرورت حضور مشاور حقوقی املاک در ترکیه بسیار بجا است و ما در این فرصت در صدد پاسخگویی به آن هستیم. تصور کنید با هدف سرمایه گذاری در ترکیه و یا مهاجرت به این کشور قصد خرید ملک در این کشور را دارید. در بدو امر با هزاران پیشنهاد کوچک و بزرگ مواجه می شوید و هزاران نفر قصد دارند به شما بقبولانند که پیشنهاد آنها در خصوص خرید ملک در ترکیه بهترین انتخاب است!

حال در یک کشور خارجی چگونه به افراد اعتماد خواهید کرد؟ چگونه اطمینان حاصل می کنید که قراردادهایی که قرار است امضا کنید به نفع شماست و مشکلی در آینده برای شما بوجود نمی آورد؟ چگونه می شود مطمئن شد که طرف دیگر قرارداد به همه تعهدات قراردادی و غیر قراردادی خود عمل خواهد کرد؟ اینجاست که همه دوست دارند یک وکیل مورد اعتماد و حرفه ای در کنار آنها باشد تا مثل یک دوست خوب به او تکیه کنند و جلو بروند.

ما همراه شما هستیم...

خدمات وکیل املاک در ترکیه

نظارت بر خرید

قراردادهای خرید ملک را به نظر وکلای متخصص برسانید.

بهره برداری و اداره املاک

با نظارت وکلا ملک خود را اجاره بدهید و از ناخواسته ها جلوگیری کنید.

امور حقوق املاک

در دادگاه های ترکیه و دعاوی املاک حقوق خود را محفوظ دارید.

پشتیبانی حقوقی املاک شما در ترکیه

با خاطری مطمئن وکیل معتمد خود را در خصوص املاک خریداری شده در ترکیه بیابید و بهترین تجربه مالکیت را رقم بزنید.

خرید ملک با وکیل ملکی در ترکیه

نقش وکیل در خرید ملک در ترکیه

یکی از کمک های بزرگی که وکیل ملکی در ترکیه می تواند به شما بکند، حضور تخصصی در پروسه خرید ملک در ترکیه است.

ممکن است برخی تصور کنند که خرید ملک در خارج هم مشابه خرید ملک داخلی است و تفاوت چندانی ندارد ، اما ما به شما قول می دهیم افراد بسیار زیادی برای سرمایه گذاران خارجی کیسه دوخته اند و اگر حواستان نباشد قربانی سوء استفاده های مختلفی خواهید شد!

وکیل ملکی در ترکیه می تواند سوابق حقوقی و ثبتی ملک مورد نظر را بررسی کند ، اسناد و مدارک ثبتی ملک را اعتبار سنجی نماید و مهم تر از همه در پروسه امضای مبایعه نامه ( قرارداد خرید ملک خارجی) حواسش شش دانگ جمع باشد که منافع شما به خطر نیفتد.

اما هنوز کار وکیل ملکی در ترکیه به پاسان نرسیده ! او باید به اجرای تعهدات فروشنده ملک از قبیل تنظیم سند هم نظارت داشته باشد تا شما یک تجربه شیرین از سرمایه گذاری خارجی با خود به خانه بیاورید.

استفاده از مزایای مهاجرتی

بعد از اینکه وکیل ملکی در ترکیه کار خود را در بخش خرید ملک خارجی تمام کرد باید تلاش کند که شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی از همه مزایا و مشوق هایی که قانون برای سرمایه گذاران خارجی تعیین کرده است برخوردار شوید.

از جمله این مزایا دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک است. شما می دانید که با خرید ملک در ترکیه به مبلغ مشخصی می توانید شهروند این کشور زیبا و دل انگیز شوید و یا اینکه حداقل اقامت ترکیه را بگیرید.

بنابراین در این مرحله هم وکیل ملکی در ترکیه باید حواسش را جمع کند تا تمام کاغذ بازیها و امور حقوق و قانونی به طرزی جلو بروند که خللی در پروسه مهاجرت شما به کشور ترکیه پیش نیاید.

بارها دیده ایم که سرمایه گذاری ها با مبالغ مورد نیاز انجام شده اما به دلیل اینکه چند نکته کوچک قانونی رعایت نشده است، دیگر افراد نتوانسته اند از مزایای مهاجرتی خود در کشور ترکیه یا دیگر کشورهای سرمایه پذیر استفاده کنند.

وکیل ملکی در ترکیه
وکیل ملکی در ترکیه

اجاره دادن ملک ترکیه و اداره آن

خب مسلما شما نمی خواهید املاکی در خارج از کشور بخرید و آنها را به حال خود رها کنید! به هر حال هر کسی دوست دارد اموالش را به نوعی اداره کند که منافع بیشتری کسب نماید.

بسیاری از موکلین ما اگر قصد مهاجرت و جابجایی نداشته باشند بعد از خرید ملک در ترکیه قصد دارند آن را اجاره بدهند. اینجاست که وکلای ما وارد عمل می شوند و در بستری کاملا قانونی کار را انجام می دهند.

در این مرحله خدمات وکیل ملکی در ترکیه ، بررسی هویت مستاجر و توان مالی وی ، بررسی قرارداد اجاره و مفاد و مواد آن و همچنین بررسی و اعتبار سنجی تمام ابعاد و جوانب این رابطه استیجاری است. تمام تلاش اریکه عدل در این مرحله این است که کوچک ترین مشکلی چه در حال و چه در آینده برای موکل محترم در رابطه با اجاره اموال خارجی اش پیش نیاید.

امور دادگاه ها در خصوص املاک ترکیه

تعداد هموطنانی که در کشور ترکیه به مشکلات حقوقی ملکی برخورده اند کم نیست. افرادی که یا قربانی جرائم شده اند یا اینکه طرف معامله آنها به تعهدات خود عمل نکرده است.

ما در موسسه هر روز با تعداد زیادی از این موارد برخورد می کنیم. در درجه اول هم علت بروز این موارد اقدام های بدون همراهی وکیل بوده که در نهایت به مشکلات عدیده حقوقی منتهی شده است.

اما خبر خوب اینکه اریکه عدل با بهره مندی از قدرتمند ترین تیم وکلای ترک و ایرانی این دسته از هموطنان ارجمند را نیز در ترکیه تنها نمی گذارد و با طرح دادخواست و شکوائیه در مراجعه قضایی کشور ترکیه به دادخواهس از جانب آنها بر می خیزد. دعاوی همچون مطالبه وجه ، الزام به تحویل ملک ، الزام به تنظیم سند و تخلیه و رفع تصرفات عدوانی از قبیل این دعاوی ملکی در ترکیه هستند.

پرونده های ملکی ترکیه

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...