منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Spain Immigration Lawyer

وکیل مهاجرت به اسپانیا

مدت زمانی طولانیست که در دپارتمان مهاجرت اریکه عدل به عنوان وکیل مهاجرت اسپانیا فعالیت می کنیم و در همه روشهای دریافت اقامت اسپانیا سابقه درخشان داریم. تیم متخصص در دپارتمانهای موجود و احاطه بر حقوق بین المللی رمز موفقیت ماست. 

[yasr_visitor_votes]

وکیل مهاجرت به اسپانیا

دلیل انتخاب

چرا مهاجرت به اسپانیا ؟

واقعا زیاده گویی است اگر بخواهیم بگوییم چرا گرفتن اقامت اسپانیا تا این حد محبوب است اما با یک نگاه ساده می توان دلایل آن را فهمید. اقتصاد شکوفا و پایدار ، پاسپورت قوی ، فرهنگ خونگرم و زیبایی های بی حد و حصر اسپانیا انگیزه بسیاری از مهاجرت هاست.

ما در اریکه عدل به عنوان وکیل مهاجرت اسپانیا سالهاست که با مشتاقان این کشور در تعامل هستیم و شاهد آغاز زندگی های بسیاری در آنجا بوده ایم. 

سرویس های اریکه عدل به عنوان موسسه مهاجرتی در اسپانیا شامل گلدن ویزای اسپانیا ( اقامت اسپانیا با خرید ملک) ، گرفتن اقامت اسپانیا برای کار آفرینان و ویزای تمکن مالی اسپانیاست.

وکیل مهاجرت به اسپانیا

منطق انتخاب

چرا مهاجرت به اسپانیا محبوب است؟

پاسپورت قوی

اسپانیا یکی از قوی ترین پاسپورت های دنیا را دارد و برای سفرهای بدون ویزا عالیست.

اقتصاد شکوفا

اقتصاد شکوفا و پایدار کشور اسپانیا مخصوصا برای سرمایه گذاران جذاب است.

فرهنگ خونگرم

فرهنگ مردمان اسپانیا نسبت به سایر اروپا گرم تر و نزدیک تر است.

وکیل مهاجرت به اسپانیا

دریافت اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری

گرفتن اقامت اسپانیا با گلدن ویزا

گلدن ویزای اسپانیا در دسته بندی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری قرار می گیرد. از جمله خدماتی که اریکه عدل در آن شناخته شده است ،   مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. فعالیت موفق اپلیکیشن اینوستایم (Investime) که یکی از برندهای گروه شرکتهای ماست ، گویای این تخصص و سابقه ماست. این اولین اپ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیاست!

از جمله معمول ترین روشهای دریافت گلدن ویزای اسپانیا ، خرید ملک در این کشور است. حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای این موضوع 500 هزار یورو است. 

یکی از فعالیتهای تخصصی شرکت اینوستایم (Investime) ، شرکت هم گروه ما در سرمایه گذاری خارجی، بحث خرید ملک در اسپانیا و اقامت است.

Investime App

بهترین املاک و پروژه های ساختمانی مناسب برای گلدن ویزای اسپانیا را در اپلیکیشن اینوستایم ببینید...

برند پر افتخار و بین المللی اریکه عدل

برای کار آفرینان

مهاجرت به اسپانیا با ثبت شرکت

یکی از روشهای محبوب گرفتن اقامت اسپانیا البته برای صاحبان مشاغل و کار آفرینان دریافت اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت است. در این روش کسانی که ایده استارت آپی دارند یا اینکه از قبل دارای کسب و کار مناسب هستند ، در اسپانیا شرکت ثبت می کنند و از این طریق اقامت می گیرند. 

با توجه به تخصص ما در حوزه حقوق شرکتها و فعالیت به عنوان وکیل اقامت اسپانیا در دپارتمان مهاجرت ، پرونده های زیادی در این خصوص به ما ارجاع می شود.

با این حال تاکید اریکه عدل بر ایجاد کسب و کارها و شرکتهای واقعی است. چرا که بدین شکل گرفتن اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت بسیار راحت تر و سریع تر انجام خواهد پذیرفت. 

 

وکیل مهاجرت به اسپانیا

Company Law Department

اریکه عدل در دپارتمان تخصصی شرکتها ، در 49 کشور ثبت شرکت را انجام می دهد و اسپانیا یکی از این کشورهاست.

پر اقتدار و با سابقه در حوزه حقوق شرکتها

ویزای تمکن مالی اسپانیا ، ویزای خود حمایتی اسپانیا

مخصوص بازنشستگان

اقامت تمکن مالی اسپانیا

ویزای تمکن مالی اسپانیا مخصوص بازنشستگان و کسانی است که درآمد ثابت دارند و این درآمد بدون نیاز به حضور یا کار ایشان حاصل می شود. این درآمدها می توانند حقوق بازنشستگی ، اجاره املاک ، سود حساب بانکی ، سود سهام و غیره باشند. 

به عنوان موسسه مهاجرتی اسپانیا در تهران ما با یک برنامه ریزی صحیح مدارک را جمع آوری می کنیم و ضمن تعامل با سفارت مقدمات حضور قانونی در اسئانیا را نیز فراهم می آوریم. 

یکی دیگر از حوزه های تخصص دپارتمان مهاجرت اریکه عدل ، فعالیت در خصوص برنامه ریزی برای دریافت ویزاهای تمکن مالی است. ما در خصوص ویزای تمکن مالی پرتغال ، ویزای تمکن مالی یونان ، ویزای تمکن مالی اسپانیا رزومه درخشانی در سفارتها داریم. 

برای دانشجویان و محصلین

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

تحصیل در اسپانیا که یکی از با کیفیت ترین نظام های آموزشی در اروپا را دارد همواره مورد توجه دانشجویان و محصلین جهان و مخصوصا ایرانیان بوده است. 

برخورداری از امکانات مدارس و دانشگاههای عالی و سطح برتر و آینده بسیار درخشان و موفق در اسپانیا و سپس در اروپا از دلایل محبوبیت مهاجرت تحصیلی به اسپانیاست. 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل سابقه درخشانی در همراهی دانشجویان و محصلین به اسپانیا و مناطق محبوب دیگر همچون اروپا، کانادا ، ترکیه ، امارات و … داشته است و ضمن داشتن دیدگاه حقوقی و بین المللی در خصوص وضعیت دانشجویان می تواند به خوبی نیازهای این قشر دارای آینده را در خصوص ویزای تحصیلی اسپانیا برطرف نماید. 

ویزای تحصیلی اسپانیا ، مهاجرت تحصیلی اسپانیا ، اقامت تحصیلی اسپانیا

پرسش و پاسخ ها از وکیل مهاجرت اسپانیا

درباره مهاجرت به اسپانیا از ما می پرسند:​

سریع ترین و مطمئن ترین راه دریافت اقامت اسپانیا ، روش دریافت اقامت با خرید ملک یا همان گلدن ویزای اسپانیاست.

در حال حاضر کمترین مبلغ برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا ۵۰۰ هزار یورو است.

از ویزای تمکن مالی اسپانیا می توان به عنوان ارزان ترین راه مهاجرت به کشور اسپانیا یاد کرد. 

به طور معمول برای مهاجرت به کشور اسپانیا  باید بازه زمانی بین ۶ تا ۸ ماه را در نظر داشته باشید. البته در هر روش ممکن است متفاوت باشد.

بله در همه روشهای گرفتن اقامت اسپانیا حداقل ۶ ماه باید در این کشور بمانید. البته گلدن ویزای اسپانیا بدون حضور قابل تمدید است. 

ما در اریکه عدل این روش دریافت اقامت اسپانیا را برای بازنشستگانی که درآمد ثابت دارند توصیه می کنیم.

ما به کسانی که قبلا سابقه کارآفرینی و اداره شرکت در ایران را داشته اند ، دریافت اقامت اسپانیا با ثبت شرکت را توصیه می کنیم.

در حال حاضر بهترین روش برای پیدا کردن املاک مناسب برای دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک ، اپلیکیشن اینوستایم است. این اپ را می توانید از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید. 

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...