منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آموزش حقوقی آنلاین در آکادمی اریکه عدل

آموزش حقوقی آنلاین در آکادمی اریکه عدل
آموزش حقوقی آنلاین در آکادمی اریکه عدل

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آموزش حقوقی آنلاین در آکادمی اریکه عدل امکان پذیر شد. یکی از دغدغه های بزرگ موسسه حقوقی اریکه عدل از گذشته تا هنوز ، ایجاد بستری برای ارائه آموزشهای حقوقی به عموم مردم بوده است. در وبسایت اریکه عدل در طول سالهای گذشته بیش از 1000 عنوان مقاله آموزشی در خصوص مسائل مختلف حقوقی منتشر شده است اما چه می شود اگر بتوان محیطی آنلاین داشت تا مردم بتوانند به طور متمرکز و جامع در خصوص نیازهای حقوقی شان از زبان متخصصین بیشتر بدانند؟

خوشبختانه امسال یعنی در سال 1401 تلاشهای ما با ثمر نشست و ما موفق شدیم اولین آموزشگاه آنلاین امور حقوقی را تاسیس کنیم. این آموزشگاه یا آکادمی این بار حقوقدانان و وکلا در مرکز توجهش نیستند بلکه مخاطبش عموم مردم هستند.

مخاطبین ما چه کسانی هستند؟

مخاطبین آکادمی آنلاین اریکه عدل عموم مردم هستند. وقتی صحبت از عموم و همگان می کنیم منظور ما مردم عادی ، مدیران ، دانشجویان و همه اقشار جامعه است.

رسالت این آموزشگاه آنلاین این است که در عین حال که بهترین مطالب را منتقل می کند ، این کار را به زبانی ساده و قابل درک برای همگان انجام بدهد. دوره های مقدماتی و دوره های پیشرفته در مسائل حقوقی و مهاجرتی در آکادمی در مدتی کوتاه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم دوره های آموزشی در آکادمی آنلاین اریکه عدل به نحوی تهیه و تدوین می شوند که توسط همگان قابل فهم و قابل استفاده باشند. در این آموزشگاه آنلاین تلاش می شود که ارتباط مفید و موثری با مخاطب برقرار شود و گرهی از کار او بگشاید.

بیشتر بدانید!
مدیریت بین المللی موفق و فعالیت های تجاری

در آکادمی آنلاین مدرس شوید!

اگر وکیل و حقوقدان هستید و فن بیان خوبی هم دارید، همچنین اگر در خصوص امور مهاجرتی سر رشته دارید  جای شما در بین مدرسین آکادمی آنلاین اریکه عدل خالی است.

شما میتوانید با طراحی دوره مورد نظر خود برای ضبط آن برنامه ریزی کنید و تجارب و دانسته های خود را با هزاران نفر مخاطب آموزشهای حقوقی به اشتراک بگذارید.

در صورتی که تمایل دارید به عنوان مدرس دوره های آموزشی به خانواده بزرگ اریکه عدل بپیوندید و در کنار اشتراک گذاری دانش و تجربه خود کسب درآمد نیز داشته باشید ، با استفاده از روشهای صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. مطمئنا خیلی ها هستند که به دنبال داسته های شما هستند.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟