منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقتصادی ترین شهرهای استرالیا برای خرید ملک

طبق آمار و تحقیقات اکتبر 2020 اقتصادی ترین شهرهای استرالیا همراه با موضوع شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی مطرح و پیرامون آن شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی نام می برد. همچنین جهت سرمایه گذاری ملکی بین المللی شهر استرالیا برای خرید ملک ارزان معرفی و برای سرمایه گذاری ملکی ارزان در استرالیا اسامی مناسب ترین شهر این کشور عنوان می گردد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

طبق آمار و تحقیقات اکتبر 2020 اقتصادی ترین شهرهای استرالیا همراه با موضوع شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی مطرح و پیرامون آن شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی نام می برد. همچنین جهت سرمایه گذاری ملکی بین المللی شهر استرالیا برای خرید ملک ارزان معرفی و برای سرمایه گذاری ملکی ارزان در استرالیا اسامی مناسب ترین شهر این کشور عنوان می گردد.

 

اقتصادی ترین شهرهای استرالیا

در آغاز مطلب با اشاره بر اینکه برای زندگی در استرالیا برخی از شهرهای آن هزینه های کمتری برای تامین مایحتاج  و خرید ملک بین المللی دارند، لذا اقتصادی ترین شهرهای استرالیا طبق ذیل عنوان می شوند:

  • آدلاید: با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر پنجمین شهر بزرگ این کشور می باشد و هزینه زندگی ماهانه در این شهر حدود 2100 دلار استرالیا تخمین زده شده که البته بنا به تعداد نفرات و سبک زندگی متغیر می باشد.
  • کنز: شهر ساحلی آرام در جوار دریایی از مرجان ها بوده و هزینه زندگی در این شهر 2125 دلار استرالیا برای یک ماه در نظر گرفته شده است.

 

شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی

شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی

از دیگر شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی و حتی خرید ملک خارجی این اسامی معرفی می گردند:

  • پرت: شهری فرهنگی و هنری بوده و یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی است و تا شهرهای اصلی استرالیا مانند بریسبان و سیدنی 4 ساعت پرواز فاصله داشته و هزینه های زندگی در این شهر ماهانه 2200 دلار تخمین زده شده است.
  • Sunshine Coast که در شمال بریسبان واقع شده و نهمین مناطق شهری استرالیا است که هر ساله توریست های بسیاری به این منطقه می آیند و هزینه ماهانه زندگی در این منطقه حدود 2175 دلار استرالیا پیش بینی شده است.

بیشتر بدانید!
ویزای 890 استرالیا ، اقامت دائم مستقل استرالیا

 

ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی

در ادامه توضیحات درباره ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی صحبت می کنیم:

  • Geelong شهری توریستی و دومین شهر اصیل استرالیا می باشد که هزینه ماهانه زندگی در این شهر 2175 دلار استرالیا اعلام شده است.
  • هوبارت: یکی از ارزان ترین و کم هزینه ترین شهر استرالیا برای زندگی است و دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا به این شهر مهاجرت می کنند همچنین هزینه ماهانه زندگی در این شهر حدود 2175 دلار استرالیا تخمین زده شده است.

 

شهر استرالیا برای خرید ملک ارزان

شهر استرالیا برای خرید ملک ارزان

در رابطه با مهاجرت به استرالیا برای خرید ملک خارجی می توان گفت که هوبارت شهر استرالیا برای خرید ملک ارزان بوده و در مقایسه با دیگر شهرهای این کشور گزینه مناسب تری برای سرمایه گذاری ملکی بین الملل می باشد، همچنین قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز این شهر  حدود 4.586 دلار استرالیا و در خارج این شهر 3.339 دلار اعلام شده است.

 

سرمایه گذاری ملکی ارزان در استرالیا

درتکمیل موضوع اشاره می شود که علاوه بر شهر هوبارت استرالیا، شهر آدلاید نیز به عنوان شهر منتخب برای سرمایه گذاری ملکی ارزان در استرالیا معرفی شده چنانچه قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز این شهر 4.793 دلار تخمین زده شده که در خارج این شهر این مبلغ به حدود 3.375 دلار استرالیا می رسد.

 

زندگی و خرید ملک در شهرهای ارزان استرالیا

نکته پایانی اینکه می توان با استناد بر آمار و تحقیقات ارزان ترین شهرهای استرالیا را برای زندگی و خرید ملک خارجی انتخاب نمود از جمله شهرهای هوبارت و آدلاید که به عنوان کم هزینه ترین شهر برای زندگی و سرمایه گذاری ملکی بین المللی شناخته شده اند که البته مناطق حومه ای این شهرها نیز هزینه های کمتری برای زندگی و خرید ملک خارجی دارند.

بیشتر بدانید!
50 شغل برتر در مشاغل استرالیا

 

 

بیشتر در مورد اقتصادی ترین شهرهای استرالیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟