منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع سرمایه گذاری مالی در دبی

انواع سرمایه گذاری مالی در دبی، بانک های امارات، سرمایه گذاری مالی در امارات متحده، سرمایه گذاری ملکی در دبی، شرایط خرید ملک دبی برای اقامت
انواع سرمایه گذاری مالی در دبی، بانک های امارات، سرمایه گذاری مالی در امارات متحده، سرمایه گذاری ملکی در دبی، شرایط خرید ملک دبی برای اقامت
سرمایه گذاری مالی در دبی و حساب های پس انداز، سپرده های بانکی و صندوق های تامین مالی گزینه های سرمایه گذاری های مالی در امارات هستند که هر بانک برای هر مبلغ مشخصی سود سالانه پرداخت می کند که مهاجران و خارجیان در این کشور می توانند از آن استفاده نمایند علاوه بر این با سرمایه گذاری ملکی در دبی با حداقل مبلغ یک میلیون درهم با خرید آپارتمان یا ویلا می توانید برای اخذ اقامت دبی و امارات ثبت نام و اقدام نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

انواع سرمایه گذاری مالی در دبی شامل سپرده گذاری در انواع حساب های بانکی های دبی با سود مشخص سالانه می باشد علاوه بر آن مشارکت و سرمایه گذاری در صندوق های تامین مالی نیز گزینه دیگری از سرمایه گذاری های مالی در امارات است که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با اشاره به برخی از بانک های امارات از مزایای سرمایه گذاری مالی در امارات متحده گفته و همچنین به چگونگی سرمایه گذاری ملکی در دبی برای اخذ اقامت می پردازد و افزون بر آن در خصوص شرایط خرید ملک دبی برای اقامت نیز مطالبی را ارائه می نماید.

 

سرمایه گذاری مالی در دبی

انواع سرمایه گذاری مالی در دبی با حساب های پس انداز و بازده سود متفاوت، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری های مالی خارجی می باشد، بانک های محلی امارات انواع حساب بانکی برای مهاجران را افتتاح می نماید از جمله بانک اسلامی ابوظبی که هر سه ماه به دارندگان حساب خود سود پرداخت می نماید.

همچنین اولین بانک ابوظبی با حداقل  سرمایه 10 هزار درهم امارات سالانه 4 درصد سود پرداخت می کند و حساب بانکی NBD امارات برای حداقل سرمایه هر 5 هزار درهم 1.35 درصد سود می دهد که با توجه به این مطالب سرمایه گذاری های مالی دبی می تواند بازده سود خوبی در بلند مدت برای سرمایه گذاران مالی داشته باشد.

بانک های امارات

بانک های امارات

بانک های امارات حساب های سپرده گذاری اسلامی و غیر اسلامی را افتتاح می نمایند، از جمله بانک بازرگانی دبی با حساب سپرده گذاری Step Up برای هر 10 هزار درهم 4 درصد سود سالانه اختصاص می دهد علاوه بر آن دارندگان حساب سپرده گذاری ثابت بانک اتحادیه ملی نیز به سپرده های 18 ماهه با حداقل سرمایه 50 هزار درهم سود 5 درصدی پیشنهاد می نماید.

بیشتر بدانید!
معتبر ترین بانکهای کشور پرتغال

که با این اوصاف باید گفت بانک های سرمایه گذاری امارات خدمات بانکی مناسبی با افتتاح انواع حساب های بانکی دبی برای مهاجران و خارجیان این کشور ارائه می دهند، مخاطبین گرامی در مهاجرت به امارات اطلاعات خود را با شناخت انواع بانک و حساب بانکی های دبی ارتقا دهید و در خصوص انواع سرمایه گذاری مالی در امارات شناخت کافی پیدا کنید.

 

سرمایه گذاری مالی در امارات متحده

سرمایه گذاری مالی در امارات متحده و صندوق های منابع مالی investment funds امارات جهت تامین مالی سرمایه گذاران انجام می شود، که جمعی از سرمایه گذاران در این صندوق های مالی مشارکت دارند و به همین علت هزینه های سرمایه گذاری بسیار پایین تر از زمانی است که یک سرمایه گذار به تنهایی با مبلغ خود سرمایه گذاری مالی می کند.

انواع سرمایه گذاری بر منابع مالی در امارات برای مهاجران و خارجیان وجود دارد از جمله منابع مالی متقابل و سهام عدالت، علاوه بر آن انواع حساب های بانکی دبی برای اتباع خارجی و به منظور سرمایه گذاری های مالی در امارات متحده افتتاح می گردد.

 

سرمایه گذاری ملکی در دبی

سرمایه گذاری ملکی در دبی نیز گونه ای دیگر از سرمایه گذاری می باشد که با اختصاص سرمایه یک میلیون درهم امارات می توانید برای دریافت اقامت دبی اقدام نمایید البته تحت برنامه سرمایه گذاری Taskeen سرمایه گذاران ملکی در دبی با خرید ملک به ارزش یک میلیون درهم یا بیشتر از این مبلغ می توانید برای اخذ اقامت امارات ثبت نام نمایید.

بدین جهت سرمایه گذاری بر املاک دبی با خرید انواع خانه، آپارتمان و یا خانه های در حال ساخت روشی مناسب برای دریافت اقامت امارات می باشد که جهت افزایش معلومات خود می توانید مقاله مزایای خرید خانه در دبی و هزینه خرید آن را مطالعه فرمایید.

بیشتر بدانید!
پیشنهادهایی برای پیوستن ایران به نظام جهانی پرداخت

سرمایه گذاری ملکی در دبی

شرایط خرید ملک دبی برای اقامت

شرایط خرید ملک دبی برای اقامت بدین ترتیب می باشد:

  • ملک خریداری شده چه ویلا یا آپارتمان بایستی در تملک متقاضی باشد و سند آن توسط دپارتمان اراضی دبی صادر گردد.
  • محل ملک باید جزو مناطق مجاز و آزاد برای خرید ملک دبی توسط خارجیان باشد.
  • ارزش ملک بایستی 1 میلیون درهم امارات یا بیشتر باشد.
  • اگر سرمایه گذار با وام رهنی قصد خرید ملک دبی را داشته باشد باید 50 درصد قیمت ملک را پرداخت و درخواست ویزای سرمایه گذاری دهد.
  • بایستی مدارک لازم برای درخواست ویزای سرمایه گذاری آماده و ارائه شود از جمله کپی پاسپورت، کپی سند ملک، کپی ویزای فعلی، عدم سوء سابقه کیفری.
  • ملک باید لیزینگ 99 ساله باشد.

چنانچه شرایط خریداری ملک دبی برای اخذ اقامت را دارید می توانید با ارائه مدارک کامل جهت دریافت اقامت امارات اقدام نمایید.

 

سرمایه گذاری مالی و ملکی در امارات

انواع سرمایه گذاری های مالی در دبی و حساب های بانکی پس انداز دبی، سپرده های بانکی و صندوق های تامین مالی گزینه های سرمایه گذاری های مالی در امارات هستند که هر بانک برای هر مبلغ مشخصی سود سالانه پرداخت می کند که مهاجران و خارجیان در این کشور می توانند از آن استفاده نمایند علاوه بر این با سرمایه گذاری ملکی در دبی با حداقل مبلغ یک میلیون درهم با خرید آپارتمان یا ویلا می توانید برای اخذ اقامت دبی و امارات ثبت نام و اقدام نمایید.

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با دیگر همکاران خود املاک بین المللی اینوستایم و موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL تمامی موارد حقوقی مهاجرت و خرید ملک خارجی را ارائه و تکمیل می نماید.

بیشتر بدانید!
مهمترین بانکهای انگلیس و انواع حساب بانکی

و شما همراه گرامی چنانچه اطلاعات بیشتری در خصوص سرمایه گذاری مالی و یا ملکی در دبی به منظور اخذ اقامت دبی داشتید به راحتی با مشاوران اریکه عدل تماس بگیرید تا ویدئو کال داشته و یا برای مشاوره حضوری با وکیل ملکی دبی  وقت حضوری رزرو نمایید.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟