منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع کارت های بانکی بین المللی در دنیا

انواع کارت های بانکی بین المللی
انواع کارت های بانکی بین المللی
کاربرد کارت های بانکی و انواع آن در سطح بین الملل مانند کردیت کارت و دبیت کارت در پرداخت، خرید آنلاین و خریداری کالا و خدمات گوناگون در کشورهای دنیا می باشد که هر کدام از این کارتها ویژگی هایی در نحوه استفاده بنا به اعتبار و یا موجودی شان دارند و شرکت های بزرگی مانند مستر کارت صدور این نوع کارتها را بنا به نوع درخواست مشتری خود صادر می نماید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در دپارتمان بانکی موسسه حقوقی اریکه عدل ما سالهاست که در حوزه وکالت در افتتاح حساب بانکی فعالیت می کنیم. یکی از مزایای فوق العاده این حسابها برخورداری از کارت بانکی است که مدریت مخارج را در خارج از کشور بسیار امن و راحت می کند. در این فرصت در مورد انواع کارت های بانکی بین المللی در دنیا صحبت خواهیم کرد. 

در سفرهای خارجی مدیریت پول یکی از اصلی ترین اولویت ها می باشد، در دنیای امروزی با انواع کارت های بانکی که توسط بانکها یا موسسات مالی صادر می شود می توانید در کشورهای خارجی خرید کالا یا حتی خدمات داشته باشید. 

در کل کارت های بانکی بر اساس کاربردشان به سه دسته اصلی تقسیم می شوند و ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم شما را از کاربرد این کارت ها مطلع کنیم.

کردیت کارتها از انواع کارت بانکی در دنیا بوده و همچنین دبیت کارت و کارت پیش پرداخت نیز به عنوان کارت های خرید بین المللی به شمار می آیند. در ادامه توضیحات به معرفی چند تا از برترین کارت های بانکی در دنیا پرداخته و درباره مستر کارت دومین شبکه پرداخت های بین المللی نیز نکاتی مطرح می شود.

 

 کارت بانکی بین المللی

با ذبی کارت ها  debit cards می توانید به اندازه موجودی حساب تان خرید کالا، مبادلات آنلاین و یا از دستگاه های ATM برداشت نقدی داشته باشید. برای داشتن این نوع کارت باید در یک بانک شماره حساب داشته و فقط بانکهایی دبیت کارت را صادر می کنند که به شبکه بانکی حساب تان متصل باشند. دبیت کارت از انواع کارت های بانکی بین المللی بوده که به آن کارت نقدی هم گفته می شود. کارت های بانکی هر کدام یک کاربردی برای دارندگان خود دارند.

بیشتر بدانید!
حساب بانکی شرکت خارجی چیست

 

انواع کارت بانکی در دنیا

کارت های اعتباری credit cards از انواع کارت بانکی در دنیا هستند، دارنده این نوع کارت می تواند بیش از مبلغ موجودی در حساب بانکی بین المللی و کارت خود برداشت نماید و این نوع کارت برای خرید های آنلاین نیز کاربرد دارد. بانک صادر کننده با اعتباری که از مشتری دارد وی را مجاز به خرید بیش از مقدار موجودی در کارت می نماید. با انواع کارت های بانکی در کشورهای خارجی پرداختهای بانکی تان آسان تر میشود.

انواع کارت بانکی در دنیا

کارت های خرید بین المللی

کارت های پیش پرداخت prepaid card از کارت های خرید بین المللی هستند که در ابتدا می بایست مبلغ مورد نظر برای خرید در این کارت شارژ و ذخیره شده باشد. شرکت های مستر بانک و ویزا کارت این نوع کارت ها را با لوگوی خود صادر می نمایند.

همچنین کارت های بانکی کاربردهای خوبی برای سرمایه گذاران ملکی بین الملل و تجار دارند که از املاک بین المللی اینوستایم می توانید بهترین گزینه های ملکی را برای خود انتخاب نمایید.

 

برترین کارت های بانکی

با مشاوره های تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای مهاجرت و با استفاده از کارت های بانکی دیگر مجبور نیستید در صف های طولانی بانک منتظر نوبت باشید. از برترین کارت های بانکی در دنیا از نوع دبیت کارت که توسط بانکهای هندی صادر می شوند می توان به این موارد اشاره نمود، بانکهای هندی هم کارت های با کیفیتی را در سطح بین الملل صادر می نمایند.

  • دبیت کارت  SBI
  • دبیت کارت بانک ICICI
  • دبیت کارت بورگاندی بانک AXIS
  • دبیت کارت HDFC
  • دبیت کارت HSBC
بیشتر بدانید!
نمونه ای از هزینه های بانکی آفشور

درباره مستر کارت

درباره مستر کارت

درباره مستر کارت باید گفت که دومین شبکه بزرگ پرداخت در سطح بین الملل است که با اعضای خود مانند موسسات مالی کارت های اعتباری و دبیت کارت صادر می نماید. تمامی کارت های صادر شده توسط مستر کارت دارای لوگو مستر کارت بوده که در واقع معتبر بودن کارت ها را نشان می دهد. شرکت مستر کارت سیستم پرداخت های وسیعی داشته که با مطالعه مقاله مستر کارت چیست می توانید با کارکرد این شبکه بیشتر آشنا شوید.

 

پرداخت با کارت های بانکی

کاربرد کارت های بانکی و انواع آن در دنیا مانند کردیت کارت و دبیت کارت در پرداخت، خرید آنلاین و خریداری کالا و خدمات گوناگون در کشورهای دنیا می باشد که هر کدام دارای ویژگی هایی در نحوه استفاده بنا به اعتبار و یا موجودی شان دارند و شرکت های بزرگی مانند مستر کارت صدور این نوع کارتها را بنا به نوع درخواست مشتری خود صادر می نماید.

 

اگر جزئیات بیشتری درباره انواع گوناگون کارت های بانکی برای پرداخت و خریدتان در کشورهای خارجی دارید با تماس با مشاوران اریکه عدل می توانید گفتگوی آنلاین یا مشاوره حضوری با وکلای متخصص این موضوع داشته باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟