منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در مقاله بهترین شرکت ها برای کار در آلمان در مورد مهاجرت به آلمان شرکت هایی را معرفی می کند که در هیچ منبع فارسی زبان معرفی نشده است. با ما همراه باشید تا در پیدا کردن کار در اروپا به خصوص کاریابی در آلمان و معرفی شرکت های آلمانی نکاتی طلایی بازگو کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در مقاله بهترین شرکت ها برای کار در آلمان در مورد مهاجرت به آلمان شرکت هایی را معرفی می کند که در هیچ منبع فارسی زبان معرفی نشده است. با ما همراه باشید تا در پیدا کردن کار در اروپا به خصوص کاریابی در آلمان و معرفی شرکت های آلمانی نکاتی طلایی بازگو کنیم.

 

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان

ما در مقاله بهترین شهرها برای زندگی در آلمان به اقتصاد قوی آلمان اشاره کردیم و گفتیم که هم اکنون یکی از ده اقتصاد بزرگ جهان است. این کشور قدرتمند یکی از چندین کشور اروپایی با رتبه اعتباری پایدار AAA است. بعضی از مشهورترین مارک های جهان نیز در آلمان قرار دارد.اگر شما قصد پیدا کردن کار در اروپا را دارید، شرکت های آلمانی یکی از گزینه هایی است که باید به دنبال آن باشید.

در نظر داشته باشید علاوه بر ارسال رزومه برای اخذ بلوکارت آلمان می توانید ایده ها و طرح های خود را برای جذب حامی و اسپانسر نیز ارسال کنید.در نظر داشته باشید اقامت کاری با کارآفرینی متفاوت است. اما این مقاله برای هر دو گروه، یعنی افراد جویای کار و کارآفرینان مفید است. در اینجا لیستی از 10 شرکت برتر برای کاریابی در آلمان را به عنوان بهترین شرکت ها برای کار در آلمان خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

نکته ای مهم

برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال کارآفرینی در آلمان یا کاریابی در آلمان هستند، در اینجا بهترین شرکت ها برای کار در آلمان را معرفی می کنیم که در هیچ منبع فارسی زبان از آنها نام برده نشده است. لذا خواهشمندیم برای بهره مندی از مطالب این مقاله و رعایت شدن حق کپی، حتما منبع این مقاله ذکر شود تا تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با انگیزه بیشتری در نشر اطلاعات اصیل قدم بردارند.

 

لیست شرکت های آلمانی برای پیدا کردن کار در اروپا

 

بیشتر بدانید!
روش های دریافت اقامت استرالیا

1. Volkswagen Group

گروه فولکس واگن که در وولفسبورگ مستقر است، بزرگترین شرکت تولید خودرو در اروپا است. قطعا نام این شرکت را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت خودروهای جهان شنیده اید. این گروه شامل 12 مارک از 7 کشور در اروپا است. که عبارتند از:  Volkswagen Passenger Cars، SEAT، Audi، SKODA، Bugatti، Bentley، Porsche، Ducati، Lamborghini، Scania، Volkswagen Commercial Vehicles و MAN

Volkswagen Group با یک ارزش بازار 119 میلیارد دلاری، مطمئنا بهترین گزینه به عنوان بهترین شرکت ها برای کار در آلمان و حتی پیدا کردن کار در اروپا است.

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان ، پیدا کردن کار در اروپا ، شرکت های آلمانی ، کاریابی در آلمان

 

2. SIEMENS

زیمنس، یک شرکت فن آوری در سراسر جهان است. فعالیت های اصلی این شرکت در زمینه مراقبت های بهداشتی، انرژی و  صنایع زیرساخت است. پس اگر قصد کاریابی در آلمان دارید، رزومه و مدارک کاری خود را پس از تایید توسط وکیل معتبر به این شرکت بین المللی بفرستید. این شرکت دارای بیش از 362000 کارگر است و کسب و کار خود را در تقریبا در تمام کشورهای بزرگ جهان انجام می دهد و جزو بهترین شرکت ها برای کار در آلمان است. چرا که امروزه ارزش بازار آن 114.2 میلیارد دلار است.

 

3. کاریابی در آلمان در شرکت  Bayer

بایر یک شرکت جهانی و گزینه عالی برای پیدا کردن کار در اروپا است. این شرکت در زمینه کشاورزی، مراقبت های بهداشتی و تولیدات پلیمری فعال است. محصولات و خدمات شرکت های آلمانی بایر برای بهره مندی از افراد عادی و بهبود استانداردهای زندگی آنها تولید می شود. این شرکت دارای ارزش بازار 111.3 میلیارد دلار است. پس شایسته است که آن را جزو بهترین شرکت ها برای کار در آلمان بدانیم.

 

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان ، پیدا کردن کار در اروپا ، شرکت های آلمانی ، کاریابی در آلمان

4. Daimler

دایملر یکی از موفق ترین شرکت های آلمانی خودروسازی در جهان است. گروه آن شامل اتومبیل های مرسدس بنز و وانت، کامیون های دایملر و اتوبوس و خدمات مالی Daimler است. این شرکت بزرگترین تولید کننده خودروهای تجاری و خودروهای برتر است. خدمات مالی Daimler خدمات مدیریت ناوگان، اجاره دادن، تامین مالی و بیمه است. Daimler با کسب و کارهای بسیاری که تحت نظارت خود قرار دارند، ارزش 102.9 میلیارد دلار دارد. پس گزینه مناسب برای کاریابی در آلمان است.

بیشتر بدانید!
اخذ اقامت سوئد با ثبت شرکت برای ایرانیان

 

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان ، پیدا کردن کار در اروپا ، شرکت های آلمانی ، کاریابی در آلمان

5. BASF

شرکت شیمیایی BASF دارای حدود 112،000 کارگر، 6 سایت Verbund و 376 سایت تولیدی در سراسر جهان است. این شرکت جزو بهترین شرکت ها برای کار در آلمان و حتی پیدا کردن کار در اروپا است. شرکت شیمیایی BASF در خدمت شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان است و سهم بازارش 102.3 میلیارد دلار است.

 

6. SAP گزینه ای مناسب برای پیدا کردن کار در اروپا

این شرکت ضمن حضور در والدورف ، در بیش از 130 کشور در سراسر جهان دارد. شرکت های آلمانی SAP به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه خدمات مربوط به نرم افزار و راه حل های نرم افزاری سازمان ها  معروف است. بطوریکه این شرکت به عنوان یک رهبر جهانی در حوزه نرم افزارهای سازمانی، از دیگر سازمانهای بزرگ و کوچک در سراسر جهان در جهت افزایش ایمن تر، حمایت می کند. پس حتما برای کاریابی در آلمان روی این شرکت تحقیق کنید. ضمنا ارزش بازار آن 97.1 میلیارد دلار است.

 

7. BMW

قدمت BMW به سال 1917 باز می گردد؛ گروه BMW امروز یکی از ده شرکت خودرو بزرگ جهان است. این شرکت سه عدد از مارک های برتر حقوقی امروزه در صنعت خودرو  یعنی : Rolls-Royce، BMW و MINI را تولید می کند. این شرکت همچنین دارای بازار قوی در زمینه تولید موتور سیکلت لوکس خودش است و جزو بهترین شرکت ها برای کار در آلمان محسوب می شود. شرکت BMW ارزش بازار 83 میلیارد دلار دارد.

 

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان ، پیدا کردن کار در اروپا ، شرکت های آلمانی ، کاریابی در آلمان

8. Allianz SEAllianz SE

یکی از مارک های پیشرو در زمینه بیمه های جهان، تولید انواع محصولات و خدمات بیمه ای است که شامل بیمه زندگی، سلامتی و جرایم، تلفات / اموال برای شرکت ها و افراد است. این شرکت با بیش از هزار شرکت تابعه و وابسته در سرتاسر جهان فعالیت می کند. به طوریکه این خدمات را به بیش از 78 میلیون مشتری در سراسر جهان گسترش می دهد. پس با استخدام در این شرکت به راحتی می توانید پروسه پیدا کردن کار در اروپا را به پیش ببرید. فراموش نکنید قبل از ارسال رزومه ، مدارک خود را توسط وکیل معتبر بین المللی تایید کنید، تا ارزش بین المللی داشته باشند.

بیشتر بدانید!
ثبت شرکت در آلمان و جزئیات آن

 

9. Deutsche Telekom

این شرکت یکی از بزرگترین مارک های مخابراتی در جهان است. این شرکت دارای 143 میلیون مشتری تلفن همراه، بیش از 17 میلیون خط پهنای باند و 31 میلیون شبکه ثابت است. Deutsche Telekom در خدمت مشتریان به ویژه مشتریان تجاری است. در صنعت مخابرات این شرکت جزو بهترین شرکت ها برای کار در آلمان محسوب می شود. امروزه 79.8 میلیارد دلار ارزش دارد.

 

بهترین شرکت ها برای کار در آلمان ، پیدا کردن کار در اروپا ، شرکت های آلمانی ، کاریابی در آلمان

10. Continental AG

AG Continental دارای رتبه پنج در میان شرکت های سراسر جهان در تولید و عرضه سیستم های ترمز، قطعات و سیستم های نیروی برق، ابزار دقیق، لاستیک ها، الکترونیک خودرو است. این شرکت برای حفاظت از محیط زیست جهانی و کمک به ایمنی رانندگی بارها تشویق شده است. بنابراین گزینه خوبی برای کسانیکه در امور فوق تخصص دارند، است.

پس شایسته است این شرکت با ارزش 44 میلیارد دلار جزو بهترین شرکت ها برای کار در آلمان قرار بگیرد. در نظر داشته باشید اخذ اقامت کاری آلمان با گرفتن بلوکارت متفاوت است. پادکست صوتی تفاوت اقامت کاری با بلوکارت این تفاوت ها را بیان می کند.

 

امیدواریم با شناخت بهترین شرکت ها برای کار در آلمان قدمی هر چند کوچک برای پیدا کردن کار در اروپا به ویژه کاریابی در آلمان برای شما برداشته باشیم. تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیشنهاد می کند با ارسال رزومه های حرفه ای خود به این شرکت های آلمانی معروف، خود را برای یک زندگی رویایی آماده کنید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟