منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین شهرها برای خرید آپارتمان در اسپانیا کدامند؟

خرید آپارتمان در اسپانیا، آپارتمان در شهرهای اسپانیا، ملک در شهرهای اسپانیا، خانه در شهرهای اسپانیا، آپارتمان ارزان در اسپانیا
خرید آپارتمان در اسپانیا، آپارتمان در شهرهای اسپانیا، ملک در شهرهای اسپانیا، خانه در شهرهای اسپانیا، آپارتمان ارزان در اسپانیا
اگر قصدتان از خرید ملک در اسپانیا کسب سود و بازده مالی است، بهتر است که در شهرهایی ملک و آپارتمان بخرید که قیمت های کمتری دارند از جمله شهر آلمریا، مالاگا و مورسیا. برخی از جزایر اسپانیا نیز ملک و آپارتمان های ارزانی برای خرید دارند مانند جزایر قناری. در خرید ملک خارجی خود در اسپانیا نام آلیکانته را فراموش نکنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

گزینه ها و موقعیت هایی گوناگونی برای خرید آپارتمان در اسپانیا و شهرهای گوناگون آن وجود دارد. علاوه بر آن قیمت خرید آپارتمان بستگی به نوع آپارتمان از جمله نوساز یا چند سال ساخت دارد. خارجیان و سرمایه گذاران با خرید انواع ملک در شهرهای اسپانیا سرمایه گذاری می نمایند تا علاوه بر سکونت و اقامت در این کشور به بازده مالی خوبی هم برسند.

بر اساس تحقیقات جامع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از شرایط و قیمت خرید خانه در شهرهای اسپانیا، برخی از شهرهای این کشور برای خرید ملک خارجی مناسب ترند. از جمله شهرهای مورسیا، مالاگا و آلمریا که البته قیمت خرید ملک در شهرهای بزرگتری مانند مادرید و اسپانیا بیشتر است. برای خرید آپارتمان ارزان در اسپانیا میتوانید نام شهر آلمریا را بخاطر داشته باشید. خرید ملک ارزان در شهرهای مناسب اسپانیا شما را به بازده مالی و اخذ اقامت این کشور می رساند.

 

بهترین شهرها برای خرید آپارتمان در اسپانیا کدامند؟

طی سه سال گذشته یعنی از 2017 تاکنون بیشترین آمار خرید ملک در اسپانیا در شهرهای بزرگ این کشور بوده است. در سال 2018 تعداد 134.705 واحد مسکونی در اسپانیا فروخته شده که 16.7 درصد از این تعداد به خارجیان فروخته شده است. بیشترین تقاضای خرید ملک در اسپانیا از طرف سرمایه گذاران انگلیسی بوده است.

همچنین کشورهای اسکاندیناوی و بلژیک هم از مهمترین مشتریان خرید ملک در اسپانیا بوده اند. یکی از بهترین شهرها برای خرید آپارتمان در اسپانیا، شهر مورسیا بوده و چنانچه قیمت خرید ملک در این شهر کمتر از 200 هزار یورو برآورد شده است. طی این سالها یعنی از 2017 تاکنون قیمت خرید ملک در شهر مادرید، بارسلونا و جزایر بالریک balearic نیز افزایش داشته است.

شهرهای مادرید و بارسلونا از امن ترین شهرهای اسپانیا برای خرید ملک شناخته شدند. زیرا از ریسک کمتری در سرمایه گذاری برخوردار هستند. به همین علت قیمت خرید ملک در این شهرها در سال 2021 تا 3.8 درصد افزایش یافت. با افزایش قیمت خرید ملک در این شهرها، شرکت های سازنده ملک بر آن شدند که ساخت و سازهای بیشتری انجام دهند.

اما شرکت های سازنده ملک بدین منظور با مشکل کمبود فضا و زمین خالی برای ساخت آپارتمان و ساختمان مواجه شدند، زیرا شهرهای بزرگ فضاهای خالی کمتری برای ساخت و ساز ملک دارند. مانند شهرهای مادرید، بارسلونا، کاستابلانکا، کاستا دل سول و جزایر بالریک.

علاوه بر آن با توجه به این شرایط، یعنی افزایش قیمت خرید ملک در اسپانیا و پایین بودن آمار ساخت و ساز ملک در این شهرها، تقاضا برای اجاره آپارتمان و خانه بالا رفت. قیمت خرید آپارتمان در شهرها و مناطق مختلف این کشور از 37 هزار شروع و تا 3.500.000 یورو یا حتی بیشتر ادامه دارد.

 

ساخت و ساز

آپارتمان های نوساز، چند سال ساخت، آپارتمان های لوکس، آپارتمان های دوبلکس و یا آپارتمان های ارزان قیمت از گزینه های گوناگون برای خرید ملک در این کشور می باشند. اما توجه داشته باشید که با توجه به شرایط پاندمیک کووید 19 سرعت ساخت و ساز پروژه های ملک در این کشور کمتر شده است.

زیرا تعداد کارگران به خاطر رعایت فاصله اجتماعی جهت پیشگیری از شیوع این بیماری کم شده و در مقابل هم هزینه های ساخت و ساز ملک در این کشور رو به افزایش می باشد. لذا برای سرمایه گذاری بهتر است که در مناطق کمتر توسعه یافته انواع آپارتمان و خانه بخرید.

بیشتر بدانید!
بهترین مشاغل برای زنان بعد مهاجرت کدامند؟

بعد از ارائه مطالب در این مقاله بدین نکته خواهید رسید که آلیکانته، جزایر بالریک و جزایر قناری از شهرها و مناطقی هستند که بیشتر سرمایه گذاران و خارجیان در آن ملک به منظور سکونت، سرمایه گذاری و گذران تعطیلات می خرند. با خرید آپارتمان در شهرهای اسپانیا هم سرمایه گذاری کنید و هم اقامت و شهروندی کشور اسپانیا را نیز بدست آورید.

آپارتمان در شهرهای اسپانیا

بازده خرید آپارتمان در شهرهای اسپانیا چند درصد است؟

در پی شرایطی که در بخش فوق بدان اشاره شد، خریدن ملک در اسپانیا و شهرهای آن با هدف اجاره دادن افزایش پیدا کرد. که در موازات همین تغییرات خرید ملک های تجاری، دفتر کار و گاراژ نیز برای اجاره دادن رو به افزایش رفت. خرید آپارتمان در شهرهای اسپانیا که بیشترین سود از سرمایه گذاری با خرید ملک را دارند عبارتند از:

  • خرید ملک و آپارتمان در شهر مادرید با سود سرمایه گذاری 5.2 درصد
  • شهر بارسلونا با 4.7 درصد سود از خرید ملک
  • شهر مورسیا با 7.2 درصد سود از خرید ملک
  •  شهر آلمریا 6.7 درصد سود
  • زامورا 4.6 درصد سود
  • Huelva با 7.2 درصد سود
  • LLeida با 7.7 درصد سود
  • santa cruz de tenerife با 6.8 در صد سود
  • las palmas de gran canaria با 7.7 درصد سود
  • san sebastian با 4.3 درصد سود
  • la coruna با 4.4 درصد سود
  • ourense با 4.4 درصد سود

همانطور که می بینید خرید ملک در شهرهای مورسیا، آلمریا، Huelva ،LLeida Las palmas de gran canaria بالاترین سود از خرید ملک را دارند. طبق لیست فوق، خرید ملک در شهر LIeida برای سرمایه گذاری، سود نسبتا خوبی نسبت به دیگر شهرها دارد. LLeida شهری قدیمی واقع در 155 کیلومتری شهر بارسلونا است.

قابل توجه اینکه در شهر بارسلونا نمیتوانید با کمتر از 200 هزار یورو ملک بخرید. طبق نتایج موجود از بررسی ها و تحقیقات انجام شده، سرمایه گذاران و توریست های خارجی بیشتر در oliva، gandia، collera، sagunto و البته والنسیا انواع ملک را با هدف سرمایه گذاری یا گذران تعطیلات و سکونت می خرند. بهتر است که ابتدا برنامه و هدفتان از خرید آپارتمان در شهرهای اسپانیا را مشخص کنید سپس مناسب ترین شهر را برای خرید ملک انتخاب نمایید.

 

خرید ملک در شهرهای اسپانیا

در مهاجرت به اسپانیا بدانید که قیمت خرید ملک در شهرهای اسپانیا بسیار متنوع و متفاوت است. از جمله اینکه قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در مرکز شهر LLeida حدود 142 یورو و ردیف این قیمت از 107 یورو تا 167 یورو می باشد. البته قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در حومه شهر LLeida کمتر بوده و به حدود 98 یورو می رسد. همچنین ردیف قیمت خرید هر فوت مربع در حومه شهر LLeida بین 83 یا 111 یورو است.

این شهر آب و هوایی کوهستانی داشته و در شمال شرقی کشور اسپانیا واقع می باشد. تولید محصولات کشاورزی و صنایع منسوجات در این شهر رونق خوبی دارد، همچنین ورزش های زمستانی مانند اسکی در این شهر رایج است. این شهر موزه و کلیساهای زیبایی برای دیدن دارد. مهمتر از همه اینکه قیمت خرید آپارتمان در این شهر برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

از دیگر شهرهای مناسب برای خرید ملک در اسپانیا باید به شهر مورسیا توجه داشته باشید. شهر مورسیا در جنوب شرقی اسپانیا واقع شده و این شهر تامین کننده محصولات غذایی برخی از کشورهای اروپایی می باشد. مورسیا فرودگاه بین المللی دارد که از طریق آن به شهرهای بزرگ و مهم اسپانیا و بسیاری از شهرهای اصلی کشورهای اروپایی متصل می شود.

بیشتر بدانید!
قدم به قدم درباره شرایط خرید ملک در قبرس

آیا به دنبال خرید آپارتمان ارزان در اسپانیا هستید؟ سواحل کالیدا به عنوان یک شهر کوچک قدیمی در مورسیا با زیرساخت ها و امکانات مناسب ملک های گوناگونی با قیمت خرید رقابتی و پایین دارد. خرید ملک در مورسیا اسپانیا بازده سرمایه گذاری خوبی دارد. علاوه بر آن ساحل زیبای کالیدا قیمت های مناسبی برای خرید ملک دارد. برای خرید ملک و آپارتمان در شهرهای گوناگون اسپانیا حتما با وکیل بین المللی خرید ملک در کشورهای اروپایی مشاوره داشته باشید.

 

دیگر شهرهای اسپانیا

Huelva از دیگر شهرهای کشور اسپانیا است که میتوانید در آن انواع ملک و آپارتمان را برای سرمایه گذاری خرید نمایید. اقتصاد شهر Huelva بر پایه تولیدات کشاورزی و معدن می باشد. همچنین سواحل مهم این شهر عبارتند از isla – canela isla cristina و Islantilla که انواع ملک در این سواحل شامل ویلا و خانه های تراس دار چند طبقه با دیوارهای مشترک می باشد.

درباره کیفیت و شرایط زندگی در این شهر می توان گفت که شاخص امنیت و مراقبت های سلامت و درمان بالایی دارد. همچنین با شرایط بسیار مساعد آب و هوایی، شهری مناسب برای زندگی می باشد. باورتان نمیشود که در برخی از مناطق این شهر میتوانید با کمتر از 100 هزار دلار خانه بخرید. علاوه بر آن 5 منطقه ساحلی در اسپانیا، پتانسیل و رشد خوبی برای خرید ملک دارد مانند سواحل:

نام ساحل درصد رشد در تعداد و آمار خرید ملک
براوا 27
والنسیا 21
verde 21
azahar مقصدی تازه توسعه یافته برای توریست های خارجی که آپارتمان های نوساز با قیمت خرید مناسب دارد. 20
دورادو 15

قابل ذکر اینکه 80 درصد از تقاضای خارجیان برای خرید ملک در کشور اسپانیا در مناطق آلیکانته، سواحل بلانکا، بنیدورم، torreviega، denia، ciudad quesada، calpe، سواحل orihuela و finestra می باشد. که در این مناطق می توانید آپارتمان یا ویلا هایی را با قیمت مناسب بخرید. از 5 نواحی ساحلی و جزیره در کشور زیبای اسپانیا نام می بریم که خارجیان بیشتر در این نواحی و جزیره ها خرید ملک انجام می دهند مانند:

نام ساحل تعداد خرید ملک درصد خرید ملک توسط خارجیان
بلانکا 18.847 23
کاستا دل سول 10.761 13
دورادو 10.761 13
جزایر canary 9.064 11
جزایر بالریک 5.910 7

آپارتمان ارزان در اسپانیا

قیمت خرید خانه در شهرهای اسپانیا چقدر است؟

برای خرید خانه در شهرهای اسپانیا باید مرجعی برای پیدا کردن آپارتمان و ملک مورد نظرتان داشته باشید. 15منطقه معروف و مهم در شهرهای اسپانیا هستند که خارجیان بیشتر در این مناطق و شهرها ملک به منظور سکونت و یا سرمایه گذاری را خرید می کنند. در جدول ذیل درصد خرید ملک و خانه در شهرهای اسپانیا توسط خارجیان نشان داده می شود. همچنین قیمت خرید هر مترمربع ملک در مناطق و شهرهای گوناگون این کشور مشخص می باشد.

منطقه و شهر سهم خرید ملک توسط خارجیان به درصد قیمت متوسط هر متر مربع ملک به یورو
آلیکانته 48.7 1367
 جزایر قناری Canarias 44.0 1596
belearics 33.7 2686
شهر مالاگا 32.3 2069
Girona 26.7 1948
شهر مورسیا 24.4 1035
شهر آلمریا 23.7 1076
Castellon de la plana 20.4 1091
tarragona 18.2 1399
شهر والنسیا 15.9 1245
teruel 12.0 929
segovia 11.0 1134
شهر بارسلونا 10.7 2823
LLeida 10.2 1045
guadalajara 10.0 1154

بهترین شهر برای خرید آپارتمان ارزان در اسپانیا

آپارتمان ارزان در اسپانیا از نظر شما چه قیمتی باید داشته باشد؟ شهر آلمریا در اسپانیا مانند شهرهای سویل، مالاگا و گرانادا هنوز شناخته شده نیست. شهر آلمریا صنعت کشاورزی غنی داشته و علاوه بر آن محصولات دریایی و شیلات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. آلمریا یک شهر بندری است و در عین حال دارای فرودگاه بین المللی نیز می باشد. خارجیان با خرید خانه در شهرهای اسپانیا از جمله شهر آلمریا می توانند اقامت این کشور را نیز بدست آورند.

بیشتر بدانید!
مزایای خرید ملک در اسلوونی

از فرودگاه شهر آلمریا پروازهای داخلی منظم به شهرهای دیگر اسپانیا مانند مادرید، بارسلونا، سویل، ملیلا و palma de mallorca انجام می شود. علاوه بر آن از این فرودگاه پروازهای بین المللی به لندن gatwick، Stansted، مونیخ و دوسلدورف صورت می گیرد. تعداد هواپیماهای فرودگاه آلمریا بسیار زیاد است و همچنین تعداد بالایی از مسافران داخلی و خارجی به این شهر تردد دارند.

اتوبوس هایی هم در سطح شهر آلمریا به مقصد فرودگاه بین المللی آلمریا تردد دارند که با هزینه بسیار کمی مسافران را به مقصد فرودگاه یا بالعکس در سطح شهر جابجا می کنند. هزینه بلیت این اتوبوس ها فقط 1 یورو است. شهر آلمریا در اسپانیا دسترسی خوبی به شهرهای داخلی و دیگر شهرها در کشورهای دیگر دارد که این خود امتیازی برای مسافران، مهاجران و سرمایه گذاران می باشد.

 

شهر آلمریا

قیمت خرید ملک در شهر آلمریا نیز بسیار متنوع است اما ملک های ارزانی را میتوانید در این شهر برای سرمایه گذاری خرید کنید. مناطقی مانند enix و cortijo del marin در شهر آلمریا آپارتمان های ارزانی برای خرید دارد. متوسط قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر آلمریا 126.11 یورو می باشد. که البته ردیف این قیمت بین 92.90 تا 185.80 یورو است.

علاوه بر آن در حومه شهر آلمریا قیمت های پایین تری برای خرید هر متر مربع آپارتمان خواهید داشت. بطوریکه که قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در حومه این شهر حدود 88.14 یورو است. که ردیف این قیمت برای خرید آپارتمان در حومه شهر آلمریا بین 55.74 تا 130.06 یورو می باشد. آلمریا شهری با تاریخچه غنی و قدیمی در اسپانیا است.

آپارتمان های ارزان قیمت دارای باغ و استخر در این شهر برای فروش وجود دارند. همچنین ویلا و ملک های تجاری نیز در این شهر قیمت های ارزانی دارند. برای خرید آپارتمان ارزان قیمت در بهترین شهرهای اسپانیا با توجه به میزان سرمایه و هدفتان از خرید ملک خارجی نیاز به  مشاوره های تخصصی وکیل خرید ملک در اسپانیا خواهید داشت.

 

شهرها و جزایر اسپانیا

اگر قصدتان از خرید ملک در اسپانیا کسب سود و بازده مالی است، بهتر است که در شهرهایی ملک و آپارتمان بخرید که قیمت های کمتری دارند از جمله شهر آلمریا، شهر مالاگا و مورسیا. برخی از جزایر اسپانیا نیز ملک و آپارتمان های ارزانی برای خرید دارند مانند جزایر قناری. در خرید ملک خارجی خود در اسپانیا نام آلیکانته را فراموش نکنید.

 

حال چنانچه مطالب و جزئیات بیشتری درباره خرید آپارتمان در بهترین و مناسب ترین شهرهای اسپانیا داشتید، می توانید با انتخاب یکی از گزینه های گفتگوی آنلاین یا مشاوره حضوری با وکلای متخصص این امر، دانسته های خود را تکمیل نماییدو یا با دانلود اپلیکیشن اینوستایم که برند زیر مجموعه اریکه عدل میباشد از ریز جزییات خرید ملک در اسپانیا و قیمت های آن باخبر شوید. در ضمن بابت مطالعه مقالات مان از شما عزیزان تشکر نموده و امیدوارم برایتان مفید باشد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟