منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید بیزینس در خارج از کشور چه شرایطی دارد؟

خرید بیزینس در خارج، نحوه خرید بیزینس، خرید کسب و کار خارجی، خرید شرکت در خارج، خرید برندهای خارجی
خرید بیزینس در خارج، نحوه خرید بیزینس، خرید کسب و کار خارجی، خرید شرکت در خارج، خرید برندهای خارجی
 برای خرید بیزینس در خارج از کشور ابتدا باید تحقیق کافی از شرایط و قوانین کشور مورد نظر انجام داد مانند قوانین مالیاتی و حسابرسی. درباره نحوه خرید بیزینس فعال در خارج می توان از فراخوان ها، جراید و وب سایت های مخصوص این موضوع استفاده نمود، داشتن ارتباطات موثر با مدیران، تولید کنندگان و بازار تجارت نیز به افزایش اطلاعات شما کمک میکند. شرایط خرید کسب و کار خارجی بنا به نوع فعالیت و قوانین هر کشوری معلوم میشود، شرایط خرید شرکت در خارج کشور بسیار متتوع است. برای خرید برند های خارجی باید در بورس آن کالا یا خدمات مورد نظر وارد شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خرید بیزینس در خارج از کشور فرصتی برای ورود به بازارهای جدید و رقابتی تجارت های متقابل بین الملل است اما قبل از آن باید به نکات مرتبط با نحوه خرید بیزینس خارجی فعال در خارج توجه داشت. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل توجه به شرایط و قوانین خرید کسب و کار خارجی را از اولین مراحل ضروری برای خرید بیزنیس در دیگر کشورها می داند. که با شناخت درصد ریسک و احتمالات زیان در رابطه با شرایط خرید شرکت در خارج  از کشور می توان درصد موفقیت را افزایش داد. علاوه بر آن برای خرید هر نوع برندی باید شرایط خرید برند های خارجی را بطور کامل و دقیق بدانید، تا بتوانید طبق آن اقدام به خرید برند مورد نظرتان نمایید. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

خرید بیزینس در خارج از کشور چه شرایطی دارد؟

خرید بیزینس در خارج کشور با توجه به این موضوع که اگر زبان انگلیسی زبان رایج آن کشور مورد نظر نبوده و قرار باشد شما در آن کشور بیزینس و کسب و کار داشته باشید چه شرایطی خواهید داشت. یا باید زبان محلی و رایج آن را یاد بگیرید یا مترجمی داشته باشید که با فرهنگ کشور مورد نظر آشنا باشد. خرید بیزینس در خارج در واقع نوعی سرمایه گذاری است، خیلی مهم نیست که چقدر میخواهید در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

نکته مهمتر این است که شما قصد خرید یک بیزینس را دارید و میخواهید آنرا انجام دهید که بدین منظور باید هزینه های پیش بینی نشده، موانع کار و تاثیرات نابهنگام را شناخته تا ریسک سرمایه گذاری به حداقل برسد. بطور مثال اینگونه فکر نکنید که با نیروی کار ارزان با شرایط سخت کاری بتوانید بازده خوب و با کیفیتی داشته باشید. خرید بیزینس در خارج کشور یعنی ورود به بازار تجارت و سرمایه گذاری لذا بدین منظور باید با قوانین و شرایط کامل خرید بیزینس های بین المللی آشنا شوید.

 خرید شرکت در خارج

نحوه خرید بیزینس خارجی فعال چگونه است؟

نحوه خرید بیزینس خارجی فعال باید آگاهانه و دقیق انجام شود، وقتی قصد خرید یک بیزینس خارجی را دارید باید با یک فرد متخصص این امر مشورت داشته باشید، تا این پروسه را به راحتی پشت سر بگذارید مانند استخدام وکیل، مشاور، حسابدار، و وکیل مالیاتی که با شرایط اقتصادی و بیزینسی کشور مورد نظر آشنایی کامل داشته باشند. یکی از موارد مهم در خرید بیزینس و کسب و کار خارجی توجه به مقررات کشور مورد نظر می باشد،  مانند اخذ مجوزها و گواهینامه های کاری  که حتی ممکن است ماهها یا حتی سالها طول بکشد.

بیشتر بدانید!
انواع ثبت شرکت در فرانسه

باید بدانید چه مالیاتهایی بر درآمدی که بدست می آورید، اعمال خواهد شد، با مراحل و پروسه خرید بیزینس خارجی نیز باید آشنا شوید. قرار است شما با نوع بیزینسی که در کشور خارجی میخرید، در بازار های بین المللی رقابت داشته باشید. لذا اطلاعات حرف اول را می زند و در کنار آن آشنایی با قوانین و ایجاد ارتباطات خوب با شرکت های موفق نیز تاثیر گذار هستند. چگونگی خرید بیزنس فعال در خارج کشور از اولین مرحله که جستجو و تحقیق است شروع و تا مرحله پایانی که قرارداد می باشد ادامه دارد. بطور مثال در مهاجرت به ترکیه برای خرید بیزینس فعال و  راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری می توانید اقامت ترکیه را نیز بدست آورید.

 

شرایط خرید کسب و کار خارجی چیست؟

شرایط خرید کسب و کار خارجی مسلما در مقایسه با کسب و کار داخلی سخت تر است، زیرا قرار است در موقعیت های جدیدی در یک کشور خارجی فعالیت تجاری داشته باشید و به سود هم برسید. خرید کسب و کار خارجی دلایل فراوانی می تواند داشته باشد از جمله اینکه دوستان شما در کشوری اقامت دارند و به شما توصیه می کنند که شرایط و فرصت های مناسبی برای انجام کار و بیزینس وجود دارد.

اما در اصل مسائل و قوانین مالی و اقتصادی در جهان هستند که می توانند زمینه کسب و کار خارجی را ایجاد نمایند، از جمله بانک هایی که بدین منظور به سرمایه گذاران وام می دهند. بانکهای و موسسات مالی بین الملل، نقش بسیار مهمی در راه اندازی و یا تدوام انواع فعالیت های بازرگانی و تجاری در سطح دنیا دارند.

با توجه به نوع کسب و کار و بیزینس شما مراحل و شرایط خرید نیز متفاوت خواهد بود. درکنار این موارد یکی از شرایط مهم برای خرید کسب و کار خارجی آگاهی از قوانین کاری و تجاری در کشور مورد نظر می باشد. یکی از روش هایی که توصیه میشود این است که چنانچه در کشور خود کسب و کار دارید، می توانید شرکت و یا بیزینسی را در کشور خارجی بخرید که شبیه کسب و کار شما است.

با جوینت شدن با نوع بیزینس یا شرکتی که در خارجی میخرید، کسب و کار فعلی تان را تقویت و ارتقا بدهید. شرایط خرید کسب و کار در خارج تا حد زیادی بستگی به وضعیت مالی و اقتصادی خودتان دارد. با توجه به این امکان، آیا در مهاجرت به امارات و دبی، علاقمند به خرید بیزینس خارجی فعال در امارات متحده عربی هستید؟

بیشتر بدانید!
بیمه کالا در تجارت بین الملل چگونه است؟

 

شرایط خرید شرکت در خارج کشور

شرایط خرید شرکت در خارج کشور برای هر نوع فعالیتی متفاوت است، کشورهایی که فرصت های تجاری خوبی دارند از جمله امارات، مالزی و یا ایتالیا گاها در وب سایت های بین المللی برخی از موقعیت های تجاری خود را در معرض فروش بین المللی می گذارند که البته این  روش یکی از راههای چگونگی خرید بیزینس خارجی می باشد. با خرید یک شرکت خارجی در واقع می توانید به بازار های بین المللی کسب و کار و بیزینس وارد شوید.

یکی از روش های توصیه شده این است که با خرید شرکت های خارجی که عملا توانایی مدیریت و یا کسب سود را ندارند می توانید راحت تر فعالیت داشته باشید زیرا آن شرکت مذکور جایی در بازار برای خود قبلا باز کرده و نیازی نیست شما برای جا انداختن نام و شهرت آن شرکت در بازار های بین المللی مجدد فعالیت و تبلیغات انجام دهید.

برای انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی خارجی صد در صد نیاز به مترجم خواهید داشت، بخصوص مترجمی که به حسابرسی و رسیدگی امور شرکت ها آشنا باشد تا در صورت داشتن بدهی شرکتی که خریده اید، بتوانید از عهده تعهدات آن بربیایید. شرایط خرید یک شرکت خارجی باید با توجه به نوع فعالیت و نام کشور مورد نظر تحقیق و بررسی شود.

 خرید برندهای خارجی

آیا شرایط خرید برند های خارجی را می دانید؟

شرایط خرید برند های خارجی برای هر نوع بیزینس و قوانین هر کشوری متفاوت بوده و شرایط خاص خود را دارد، بطور مثال شرایط خرید یک برند معروف تولید کننده لباس در چین یا ترکیه با هم فرق داشته و بستگی به قوانین تجاری و البته مدیر برند و شرکت خارجی نیز دارد. برای خرید برندهای خارجی نیاز است که شما با صاحب شرکت مورد نظر، قرارداد ببندید که بدین منظور حتما باید یک وکیل قراردادهای خارجی که در امر تجارت و بازرگانی بین الملل تبحر دارد، مشاوره داشته باشید.

بنا به نوع فعالیت تان چه تولیدی یا خدماتی، یک بازار و بورس بین المللی وجود دارد، اگر علاقمند به خرید برند تولیدکننده یک محصول خاص باشید باید تحقیق کافی در زمینه بازار آن محصول، تولیدکنندگان و رقبای آن داشته باشید زیرا بدون رقابت نمی توانید در بازارهای بین المللی پایدار بمانید. بررسی جایگاه و موقعیت کالا یا خدمات مورد نظر در بازارهای خارجی یا به عبارتی بازاریابی از مهمترین و اولین مراحل لازم در این پروسه می باشد.

بیشتر بدانید!
انواع اظهارنامه مالیاتی

 

آشنایی با بازار رقابتی برندها

امروزه دنیای تجارت و کسب و کار بسیار رقابتی است و بازار مملو از تولیدات و کالاهای جدید است، شما نیز باید بتوانید کالا یا تولیدات جدیدی را عرضه کنید تا بتوانید هم در بازار بمانید و هم سود کسب کنید. مثلا اگر در زمینه تولید محصولات غذایی کار می کنید باید با بورس این کالا آشنا باشید.

International Marketing Brands (IMB) به معنی بازاریابی برندهای بین المللی می باشد. در واقع باید یک بازاریابی و تحقیقات کاملی از نوع کالا یا خدماتی که قصد دارید، در سطح دنیا به آن بپردازید، انجام دهید و سرآمدترین صادر کنندگان آن کالا یا خدمات مورد نظر را پیدا کنید و توانایی خود را برای رقابت به آنها بسنجید.

شرایط خرید برندهای بین المللی بر اساس قوانین هر کشور می باشد. یکی از حوزه های فعالیت اقتصادی، تجاری و بازرگانی بین المللی، خرید یا تولید کالا و خدمات و یا ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری بین الملل از جمله مناطق آزاد تجاری دبی می باشد. مناطق آزاد تجاری در کشورهای خارجی، امکان و شرایط خوبی را برای صاحبان کسب و کار های بین المللی ایجاد نموده است. با خرید بیزینس در خارج، کسب و کار خود را بین المللی کنید.

 

نکات خرید بیزینس خارجی

 برای خرید بیزینس در خارج از کشور ابتدا باید تحقیق کافی از شرایط و قوانین کشور مورد نظر انجام داد مانند قوانین مالیاتی و حسابرسی. درباره نحوه خرید بیزینس فعال در خارج می توان از فراخوان ها، جراید و وب سایت های مخصوص این موضوع استفاده نمود، داشتن ارتباطات موثر با مدیران، تولید کنندگان و بازار تجارت نیز به افزایش اطلاعات شما کمک میکند. شرایط خرید کسب و کار خارجی بنا به نوع فعالیت و قوانین هر کشوری معلوم میشود، شرایط خرید شرکت در خارج کشور بسیار متتوع است. برای خرید برند های خارجی باید در بورس آن کالا یا خدمات مورد نظر وارد شد.

 

چنانچه شما علاقمند گرامی، مایل به داشتن نکات و جزئیات بیشتری درباره شرایط و نحوه خرید بیزینس در خارج داشتید، می توانید با انتخاب یکی از گزینه های گفتگوی آنلاین یا مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر، دانسته های خود را در این پروسه تکمیل نمایید. در ضمن بابت مطالعه این مقاله از شما تشکر داریم و امیدواریم برایتان مفید فایده قرار گرفته باشد.

 

کلمات کلیدی: خرید بیزینس در خارج، نحوه خرید بیزینس خارجی، خرید کسب و کار، خرید شرکت در خارج، خرید برندهای خارجی

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟