منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دلایل ریجکت ویزای کانادا

دلایل ریجکت ویزای کانادا
دلایل ریجکت ویزای کانادا
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارند درباره دلایل ریجکت ویزای کانادا و همچنین رفع ریجکتی ویزای کانادا و هشدارهایی که مانع از ریجکت شدن ویزا می شود را بیان کنیم. با ما همراه باشید تا مراحل و نکات درخواست مجدد ویزای کانادا را با هم بررسی کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم در باب مهاجرت به کانادا درباره دلایل ریجکت ویزای کانادا و راه حل های رفع ریجکتی ویزای کانادا و نکاتی که مانع از ریجکت شدن ویزا می شود را بیان کنیم. با ما همراه باشید تا مراحل و نکات درخواست مجدد ویزای کانادا را با هم بررسی کنیم.

 

مهم ترین دلایل ریجکت ویزای کانادا

اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت یا سفر کنید باید ویزای ورود به این کشور را داشته باید. مسلما ریجکت شدن ویزا علاوه بر ناراحتی باعث بهم خوردن برنامه های سفر وکاری حتی مهاجرتی شما عزیزان می شود. دلایل متعددی برای ریجکت شدن ویزا وجود دارد. در اینجا به مهمترین و شایع ترین دلایل ریجکت ویزای کانادا اشاره می کنیم:

  • عدم ارائه اسناد صحیح و کامل
  • عدم نشان دادن منابع مالی کافی برای تأمین مالی سفر شما به کانادا و اقامت در آن
  • عدم رعایت استانداردهای امنیتی بین المللی، مانند مواردی که متقاضی دارای پس زمینه غیرقانونی است( متقاضی سو پیشینه دارد)
  • عدم رعایت استانداردهای لازم : دلایل قانع کننده برای بیان هدفتان از سفر ذکر نشده باشد. به طوریکه افسر مهاجرت احساس کند شما قصد اقامت بلند مدت به جای ویزای کوتاه مدت دارید. در مقاله تبدیل ویزای توریستی کانادا این مورد را شرح داده ایم.

ممکن است عوامل دیگری برای ریجکت شدن ویزا وجود داشته باشد که منجر به لغو ویزای کانادا شود، اما بسیاری از آنها در پارامترهای ذکر شده در بالا قرار دارند. به طور مثال ممکن است شما قصد مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان را داشته باشید اما اگر مدارک کافی مبنی بر اینکه قصد دارید زبان را در کانادا یاد بگیرید ارائه ندهید خودتان باعث ریجکت شدن ویزای خود شده اید. این دلیل جزو مورد اول یعنی عدم ارائه اسناد صحیح و کامل قرار می گیرد.

بیشتر بدانید!
سوالات مصاحبه سفارت کانادا و آمادگی برای آن

اگر درخواست شما رد شده باشد، ناراحت نشوید چون ممکن است واجد شرایط درخواست مجدد ویزای کانادا باشید.

در مورد ویزای موقت مانند ویزای توریستی، برای درخواست مجدد ویزای کانادا شما نباید انتظار داشته باشید افسر ویزا و یا مقامات سفارت به راحتی تجدید نظر کنند. بهترین گزینه این است که شما درخواست مجدد ویزای کانادا را با مدارک کامل ادامه دهید.

 

اجتناب از ریجکت شدن ویزا های کانادایی

نامه رد شده ای که دریافت می کنید، دارای سرنخ های زیاد و  اطلاعات بحرانی در مورد دلایل ریجکت ویزای کانادا ی شما را بیان میکند.حتما این نامه را به دقت بخوانید تا اطلاعاتی پیدا کنید که بتوانید بعدا استفاده کنید تا پرونده درخواست مجدد ویزای کانادا ی خود را تقویت کنید.

شما همچنین می توانید درخواست دسترسی به یادداشت هایی که آفیسر در هنگام بررسی نوشته است را داشته باشید. این امر به شما در رفع مشکلات درخواست مجدد ویزای کانادا کمک می کند. وقتی شما درخواست مجدد ویزای کانادا می کنید ممکن است پرونده شما از طریق یک افسر که دیدگاه بهتری دارد بررسی شود که این هم بستگی به شانس شما دارد!

 

یک درخواست مجدد ویزای کانادا را در نظر بگیرید

بسته به نوع پرونده، و با تکیه بر حفظ منافع شما، درخواست تجدید نظر باید به IAD (بخش داوری مهاجرت) یا دادگاه فدرال کانادا ارسال شود. توجه داشته باشید درخواست تجدید نظر فقط در یک دوره زمانی خاص معتبر است و باید بلافاصله اقدام کنید.

 

دو نکته مهم برای رفع ریجکتی ویزای کانادا

نکته اول: درست است که زمان اعتراض برای رفع ریجکتی ویزای کانادا دارای بازه مشخصی نیست. اما مهم تر از بازه زمانی یافتن دلایل ریجکت ویزای کانادا ست. بنابراین می توان گفت اولین فرصت برای رفع ریجکتی ویزای کانادا زمانیست که دلایل واقعی ریجکت شدن ویزا را پیدا کنید.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار مهاجرت کانادا

نکته دوم: بعد از یافتن علت، بهتر است از یک وکیل بین المللی که در زمینه رفع ریجکتی ویزای کانادا دارای تجربه و علم کافی است، استفاده کنید. با این کار شانس قبولی پرونده شما برای رفع ریجکتی ویزای کانادا افزایش می یابد.

 

روش های درخواست مجدد ویزای کانادا

پس از رد ویزای کانادا، متقاضیان باید از مراحل خاص توصیه شده برای ثبت یک درخواست جدید آگاه باشند. حتما از یک وکیل حاذق و ماهر استفاده کنید تا بدانید که این مراحل چه هستند و مطمئن شوید که آنها را با دقت دنبال می کند تا از هرگونه مشکل در دور دوم جلوگیری کنید. اقداماتی که در درخواست مجدد ویزای کانادا انجام می دهید براساس نوع ویزایی که نیاز دارید متفاوت خواهد بود.

 

مراحل رفع ریجکتی ویزای کانادا

اشتباهات اولیه را تصحیح کنید. در هر حال، اگر دلیل ریجکت شدن ویزا ،  یک اشتباه در درخواست اولیه شما باشد، می توانید با ایجاد اصلاحات مناسب، مشکل را حل کنید.

اطلاعاتی که ارائه کرده اید را بررسی کنید و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. هنگام انجام این کار، مطمئن شوید که شما یک توضیح خوب برای اینکه چرا این اطلاعات جدید در اولین درخواست شما داده نشده بود، وجود دارد. پیشنهاد موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل آن است که حتما مدارک مهاجرت خود را به تایید وکیل معتبر برسانید، این امر به مدارک شما ارزش بین المللی می دهد. درمورد شرایط تایید و گواهی بین المللی اینجا را مطالعه کنید.

بنابراین یکی از اصلی ترین دلایل ریجکت ویزای کانادا این است که شما از وکیل مهاجرت استفاده نمی کنید. اگر بار اول باعث ریجکت شدن ویزا شدید، حداقل برای درخواست مجدد ویزای کانادا از وکیل استفاده کنید. وکیل می تواند در کمترین زمان برای رفع ریجکتی ویزای کانادا اقدامات موثر انجام دهد.

بیشتر بدانید!
هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دلایل ریجکت ویزای کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟