منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین در 5 دقیقه

سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین
سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بر پایه سالها تجربه در خصوص حقوق قراردادها اکنون سامانه تنظیم قرارداد آنلاین را به شما معرفی می کند. اینجا در خصوص مزایای این سامانه و نحوه استفاده از آن بیشتر خواهید خواند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه میشد که در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه قرارداد اختصاصی و اصولی خود را به صورت آنلاین تنظیم کنید و در لحظه فایل ورد را در قالب شکیل و رسمی دریافت کنید؟ سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای اولین بار این امکان را برای شما فراهم کرده است.

تنظیم قرارداد آنلاین

چرا از سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین استفاده کنیم؟

این اولین بار است که می توانید ظرف 5 تا 10 دقیقه کوتاه و با وارد کردن یک سری اطلاعات کلیدی در لحظه فایل Word قرارداد خود را دریافت کنید. فایلی که آماده  پرینت و امضاست.

دیگر لازم نیست به دانلود قراردادهای قدیمی و غیر اساسی بسنده کنید این بار می توانید به وسیله ابزارهای تنظیم آنلاین قرارداد خودتان نسخه اختصاصی از قرارداد را تنظیم نمایید و در لحظه هم دریافت کنید.

علاوه بر اینها بر خلاف بقیه منابع ، قراردادهایی که در سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین قابل تنظیم هستند ، حاصل بیش از 10 سال فعالیت تخصصی وکلای رده بالای کشور در دپارتمان حقوق قرارداد ها در موسسه اریکه عدل است.

در سامانه هوشمند قرارداد آنلاین ما تلاش کرده ایم که بی دلیل وقت مراجعین را نگیریم و شما می توانید در چند مرحله بسیار کوتاه قرارداد خود را تنظیم و فایل Word قابل ویرایش  و آماده امضا را دریافت کنید.

محاسبات هوشمند در سامانه تنظیم آنلاین قرارداد

دیگر لازم نیست برای تنظیم قرارداد زمان ارزشمند تان را صرف محاسبه اعداد و ارقام ، درصد ها ، نسبت ها و الباقی مبالغ و … کنید. مثلا اگر در قرارداد تمدید اجاره بخواهیم 20 درصد فقط به اجاره و نه به ودیعه اضافه کنیم، محاسبه مبالغ جدید با در نظر گرفتن ودیعه سابق و تبدیل آن به اجاره به چه نحو خواهد بود؟

بیشتر بدانید!
نحوه قرارداد بستن با شرکت ها

نگران نباشید! سامانه تنظیم آنلاین قرارداد این کار را برای شما به صورت خودکار و هوشمند انجام می دهد. تنها کاری که شما برای تنظیم قرارداد خود به صورت آنلاین باید انجام دهید این است که یک سری اطلاعات و جزئیات اولیه به سامانه بدهید و سپس قرارداد خود را به صورت آماده به همراه کلیه محاسبات لازم دانلود نمایید.

قابلیت محاسبه خودکار در این سامانه سبب می شود علاوه بر اینکه زمان بسیار کمی صرف می شود ، امکان بروز اشتباهات ناخواسته در قرارداد ها به طور کل از بین برود. سامانه تنظیم آنلاین قرارداد ، با فرمول های دقیق محاسبه این بار در کنار شماست.

قرارداد آماده امضا فقط در 5 دقیقه!

وقتی ما از قرارداد آماده امضا صحبت می کنیم دقیقا منظور ما چیست؟ قرارداد آماده امضا از نظر ما قراردادی است که از نقطه نظر ظاهری و فرمت بندی آماده پرینت باشد.

درست است که شما پس از تنظیم آنلاین قرارداد ، میتوانید فایل ورد (Word) را در لحظه دانلود کنید ، اما فونت های فارسی این فایل حتی پس از انتقال به کامپیوتر جدید ، اشتراک گذاری یا ایمیل کردن به هم نخواهد ریخت و  قالب بندی شکیل خود را حفظ خواهد کرد.

استفاده از فرمت Word برای این منظور است که فایل پس ازدانلود ، قابلیت ویرایش داشته باشد و در صورت نیاز توسط طرفین آن اصلاح شود یا مواردی به آن الحاق شود.

نکته دیگر این است که ایجاد این فایل فقط 5 دقیقه از زمان شما را می گیرد و نیازی نیست ساعت ها و روز ها با وکلا مشغول مذاکره و چانه زنی باشید. همینطور لازم نیست بعد از دریافت فایل اطلاعاتی دیگری را وارد کنید. فایل قرارداد کاملا آماده پرینت و امضاست.

بیشتر بدانید!
نکات حقوقی تنظیم قرارداد بین المللی

قرارداد آنلاین بر پایه بیش از یک دهه تجربه

عزیزانی که با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل آشنایی دارند می دانند که این مجموعه بیش از 11 سال است که در  دپارتمان قراردادها تا این تاریخ هزاران قرارداد تخصصی را برای موکلین و مراجعین خود تنظیم کرده است.

اکنون سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین حاصل تجربه و حضور مستمر در این حوزه است. کلیه قرارداد های هوشمند ما توسط وکلای برتر حقوق قرارداد ها تهیه و تدوین شده است.

شما این اطمینان را خواهید داشت که نه تنها یک قرارداد اختصاصی آماده امضا دارید بلکه این قرارداد از همه نظر اصولی و مستحکم است و به تمامی نیازهای شما در این حوزه پاسخ خواهد داد.

دریافت در لحظه فایل قابل ویرایش قرارداد

از دیگر مزایای سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین این است که شما بعد از ارائه اطلاعات مورد نیاز و تکمیل فرم تنظیم ، بلافاصله فایل Word قرارداد تنظیم شده را می توانید دانلود کنید.

علاوه بر این به جهت دسترسی ها بعدی فایل قرارداد به صورت ضمیمه به ایمیل اعلامی شما ارسال می گردد و شما می توانید همیشه به متن قرارداد خود و فایل آماده امضا دسترسی داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم هدف ما در سامانه تنظیم آنلاین قرارداد این است که در کوتاه ترین زمان ممکن مراجعین و موکلین ما بتوانند نیاز های قراردادی خود را مرتفع کنند. دریافت فایل در لحظه هم در همین راستا افزوده  شده است.

پرسش و پاسخها

تنظیم قرارداد آنلاین چطور کار می کند؟

استفاده از سامانه تنظیم قرارداد آنلاین بسیار ساده است. با وارد کردن یک سری جزئیات مختصر شما بلافاصله فایل آماده امضای قرارداد را دریافت می کنید.

بیشتر بدانید!
قراردادهای ملکی در کشورهای عربی

تنظیم قرارداد به صورت آنلاین چقدر زمان می برد؟

هدف ما افزایش سرعت و صرفه جویی در زمان است. شما ظرف 5 دقیقه فایل Word قرارداد خودتان را دریافت می کنید.

آیا بعد از دریافت فایل کار دیگری باید انجام شود؟

خیر. این قرارداد به طور کامل آماده پرینت و سپس امضاست. شما نیازی نیست هیچ اقدام دیگری انجام بدهید.

منظور از قالب بندی و فرمت بندی فایل قرارداد چیست؟

فایلی که با موضوع قرارداد دریافت می کنید از لحاظ شکل ظاهری و قالب بندی کاملا مرتب است و فرمت رسمی دارد. آماده پرینت و امضا است.

اگر فایل را منتقل کنم فرمت به هم میریزد؟

خیر ، فونت فارسی استفاده شده در صورت انتقال به رایانه دیگر و یا حتی ایمیل یا اشتراک گذاری به هم نمی خورد و فرمت به همان شکل باقی می ماند.

آیا فایل قرارداد پس از دانلود قابل ویرایش است؟

بله کاملا! شما می توانید به صلاحدید خود مواردی را حذف یا اضافه کنید و در قرارداد تغییرات لازم را ایجاد نمایید.

شما عزیزان هم می توانید با استفاده از سامانه هوشمند تنظیم قرارداد آنلاین ، علاوه بر صرفه جویی در زمان با صرف هزینه های معقول و مناسب قرارداد های اختصاصی خود را ایجاد نمایید و در لحظه دریافت کنید:

تنظیم قرارداد آنلاین

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟