منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شهر آدلاید در استرالیا برای زندگی و کار

شهر آدلاید در استرالیا
شهر آدلاید در استرالیا
در نتیجه باید اذعان داشت که با توجه به گزینه های کار و شغل در آدلاید که از وجود صنایع گوناگون در این شهر از جمله بیوتکنولوژی و انرژی نشات گرفته فرصتهای شغلی برای تامین هزینه های زندگی در این شهر بسیار متنوع می باشد. که ضمن اشاره به برخی از هزینه های زندگی از جمله خرید ملک به پایین بودن هزینه های راه اندازی کسب و کار در این شهر زیبا در استرالیا توجه داشتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شهر آدلاید در استرالیا با تاریخچه ای غنی و زمینه های رشد در صنایع بیوتکنولوژی، انرژی و زیر ساختهایی در سطح جهانی توانسته به عرصه تجارت بین المللی ورود پیدا کرده و مکان مناسبی برای کسب و کار و زندگی در استرالیا باشد. زیرا که هزینه زندگی و راه اندازی کار و تجارت در آدلاید پایین است.

در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از شرایط زندگی در آدلاید استرالیا گفته و موضوع آدلاید و هزینه های زندگی در این شهر را مطرح می نماید. در کنار این عناوین از قیمت ملک در آدلاید و فرصت های شغلی در آدلاید نیز مطالب و نکاتی را جهت اطلاع شما علاقمندان  ارائه می دهد.

شهر آدلاید در استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا و انتخاب شهر مناسب برای اقامت و زندگی خوب است بدانید که شهر آدلاید در استرالیا با وجود اینکه شهری کوچک است اما تمامی شاخص ها و امکانات لازم برای یک زندگی مناسب و خوب را دارد از جمله امکانات تحصیلی و آموزشی.

همچنین هزینه راه اندازی کسب و کار در آدلاید بسیار پایین است از جمله اجاره دفتر کار. بنابه پتانسیل ها و زمینه های مساعد موجود در این شهر برای پیشرفت اقتصادی، بازار کار آدلاید هر ساله بیش از 5 هزار نیروی کار خارجی نیاز دارد.

نکته جالب دیگر اینکه ساختمان بیمارستان رویال آدلاید سومین ساختمان گران قیمت در دنیا است که با هزینه 2.7 بیلیون دلار استرالیا ساخته شده است. شهر کوچک و زیبای آدلاید در کشور استرالیا با پتانسیل و ظرفیت های گوناگون مزیت های قابل توجهی برای زندگی دارد.

بیشتر بدانید!
متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس

زندگی در آدلاید استرالیا

زندگی در آدلاید استرالیا

طبق آخرین برآوردها در سال جدید 2022 هزینه تخمین زده شده برای زندگی در آدلاید استرالیا برای یک خانواده چهار نفره بدون اجاره بها حدود 3.294 دلار می باشد اما این هزینه برای زندگی یک نفر در این شهر بدون اجاره بها کمتر از 1000 دلار محاسبه شده است.

علاوه بر آن چنانچه دارای مهارت یا تخصصی در یک رشته تحصیلی یا کاری باشید دیگر لازم نیست برای تامین هزینه های زندگی در آدلاید نگران باشید زیرا به راحتی و خیلی سریع جذب بازار کار خواهید شد. مهاجران و سرمایه گذاران ملکی بین الملل با زندگی کردن در آدلاید استرالیا می توانند گزینه های بسیاری برای کسب و کار داشته باشند.

آدلاید و هزینه های زندگی

در مهاجرت به استرالیا اگر از ویژگی های آدلاید و هزینه های زندگی آن بیشتر بدانیم راحت تر و بهتر می توانیم مخارج لازم برای تامین زندگی در این شهر را مدیریت نماییم. لذا بدین جهت برخی از قیمت های کالاهای اساسی و مورد نیاز روزمره در این شهر را طبق ذیل عنوان می نماییم:

  • یک بطری شیر روزانه قیمت متوسط 1.68 دلار استرالیا
  • یک قرص نان تازه سفید 2.75 دلار استرالیا
  • یک کیلو برنج سفید 3.09 دلار استرالیا
  • یک کیلو پیاز 2.66 دلار استرالیا
  • هزینه امکانات اصلی مانند آب، برق، گرمایش و سرمایش برای یک آپارتمان 915 متر مربع 309 دلار استرالیا

با توجه به قیمت های خرید مایحتاج روزانه در آدلاید می توان گفت که هزینه های زندگی در این شهر در مقایسه با دیگر شهرهای کشور استرالیا بسیار مناسب تر هستند.

بیشتر بدانید!
ویزای 482 استرالیا , اقامت موقت کاری

قیمت ملک در آدلاید

در ادامه توضیحات اشاره داریم که چنانچه در مهاجرت به استرالیا برای سکونت خود قصد خرید ملک خارجی در قالب خانه یا آپارتمان در آدلاید داشته باشید بهتر است که از قیمت ملک در آدلاید نیز باخبر باشید. که به همین منظور به قیمت خرید ملک آدلاید بر اساس هر فوت مربع در مناطق مختلف این شهر اشاره می شود:

  • قیمت خریداری هر فوت مربع آپارتمان در مناطق مرکزی و اصلی شهر آدلاید حدود 5629 دلار استرالیا
  • قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در مناطق حومه و خارج از مرکز آدلاید 2676 دلار استرالیا

قیمت خریداری ملک در آدلاید برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی بسیار مناسب و قابل توجیه می باشد.

آدلاید و هزینه های زندگی

فرصت های شغلی در آدلاید

در تکمیل موضوع از بهترین و مهمترین مزیت های زندگی در آدلاید باید از فرصت های شغلی گوناگون در این شهر نام برد از جمله:

  • مهندسی، مدیریت، مشاغل مرتبط با بیمه، تدریس
  • مکانیک، مراقبت های سالمندان و بیماران، آرایشگری
  • منشی گری، بازاریابی، پرستار کودکان، حسابداری
  • شغل های پزشکی، داروسازی، کارهای آنلاین و تجارت الکترونیک
  • نانوا، آشپز، شغل های تولیدی، مطبوعات، رسانه های دیجیتالی

فرصت های شغلی در آدلاید استرالیا با توجه به رشد صنایع گوناگون در این شهر بسیار متنوع و گسترده می باشد که با توجه به مهارت و توانایی خود می توانید فرصت های کاری متناسبی را در آدلاید برای خود انتخاب کنید.

کار و زندگی در شهر آدلاید استرالیا

در نتیجه باید اذعان داشت که با توجه به گزینه های کار و شغل در آدلاید که از وجود صنایع گوناگون در این شهر از جمله بیوتکنولوژی و انرژی نشات گرفته فرصتهای شغلی برای تامین هزینه های زندگی در این شهر بسیار متنوع می باشد. که ضمن اشاره به برخی از هزینه های زندگی از جمله خرید ملک به پایین بودن هزینه های راه اندازی کسب و کار و تجارت در این شهر زیبای استرالیا توجه داشتیم.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع تحصیل در آلمان

برای اطلاعات بیشتر در مورد شهر آدلاید در استرالیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟