منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا

با چه شرایطی فارغ التحصیلان و  دانشجویان خارجی در اسپانیا مجاز به استخدام یا خود اشتغالی هستند، موضوعی ست که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد در این مقاله به آن بپردازد. در رابطه با موضوع مهاجرت به اسپانیا،  نوع ویزا بستگی به شرایط و برنامه شما برای ماندن در اسپانیا دارد. قوانین مهاجرتی جدید با توجه به شرایط و اهداف گوناگون مهاجران به روز می شود و دیگر سنتی و یکطرفه وضع نمیشوند.  مجوز  شغلی  فارغ التحصیلان در اسپانیا به مدت یکسال صادر می شود و بعد اتمام اعتبار بایستی تغییر و اصلاح شود. برای اقامت اسپانیا راههای مختلفی وجود دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با چه شرایطی فارغ التحصیلان و  دانشجویان خارجی در اسپانیا مجاز به استخدام یا خوداشتغالی هستند، موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد در این مقاله به آن بپردازد. در رابطه با موضوع مهاجرت به اسپانیا،  نوع ویزا بستگی به شرایط و برنامه شما برای ماندن در اسپانیا دارد، علاوه بر این، قوانین مهاجرتی جدید با توجه به شرایط و اهداف گوناگون مهاجران به روز می شود، و مقررات مهاجرتی دیگر سنتی و یکطرفه وضع نمیشوند.

مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا به مدت یکسال صادر، و بعد از اتمام اعتبار بایستی تغییر و اصلاح شود، فارغ التحصیلان در سطح بین الملل بدانند، که برای اقامت اسپانیا از طریق کار راههای مختلفی وجود دارد.

 

اقامت اسپانیا از طریق کار

مجوز جستجوی  شغلی فارغ التحصیلان، مجوزی است که  به دانشجویان فارغ التحصیل دیگر کشورها اجازه می دهد در اسپانیا  به دنبال شغل و کار باشند، با این مجوز همزمان می توانند  در این کشور زندگی کنند، فارغ التحصیلان دیگر کشورها، در اسپانیا تحت شرایطی می توانند شغل داشته باشند.

ویزا و مجوز های بسیار گوناگونی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد، بنا به موقعیت و برنامه تان جهت اقامت اسپانیا از طریق کار، این ویزا ها و مجوزها فرق می کنند، یک مجوز مخصوصی جهت اقامت دانشجویان فارغ التحصیل از سراسر دنیا، وجود دارد که بتوانند با آن مجاز به داشتن شغل در اسپانیا باشند .

این مجوز به فارغ التحصیلان خارجی اجازه می دهد که به دنبال فرصت های شغلی در اسپانیا باشند، با مجوز شغلی می توانند در  هر جایی از این کشور که میخواهند، زندگی کنند، مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا بعد از یک سال، نیاز به اصلاح و تغییر دارد.

 

مهاجرت به اسپانیا

بسیاری از فارغ التحصیلان از سراسر دنیا علاقمند به مهاجرت به اسپانیا هستند ، تا بتوانند در شرکت های این کشور استخدام یا خود اشتغالی داشته و کسب و کار خود را راه اندازی نمایند، برای خود اشتغالی و استخدام در اسپانیا، شرایطی وجود دارد.

بیشتر بدانید!
دریافت کد NIE اسپانیا و NIF پرتغال

قوانین مهاجرت به اسپانیا برای فارغ التحصیلان خارجی، شرایط خوبی را وضع نموده، از جمله صدور مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا، که شرایط آن را ذکر می نماییم، باید خاطر نشان نمود که ، یکی از راههای دریافت اقامت اسپانیا از طریق کار ، خود اشتغالی یا ثبت شرکت در اسپانیا می باشد.

 

مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا

فهرستی از الزامات جهت دریافت مجوز برای جستجوی شغلی در اسپانیا که ملزم به دانستن آنها هستیم: شامل،

1- اگر در اسپانیا دانشجو بوده و دارای رتبه سطح 6 هستید، می توانید در جستجوی شغل در این کشور باشید، از زمانی که رتبه سطح 6 یا بالاتر را دریافت نمایید، بر اساس چارچوب صلاحیت اروپایی  European Qualification Framework (EQF) ، شما واجد شرایط دریافت مجوز جستجوی شغلی می شوید.

علاوه بر آن می توانید در هر نقطه ای از اسپانیا که میخواهید، شغل پیدا کنید، زیرا خارجی ها با مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا می توانند به دنبال استخدام یا خوداشتغالی  باشند.

2- داشتن شرایط اقتصادی و بیمه ای اقامت : برای دریافت این مجوز ، بایستی  مواردی را پیروی نمایید، در ضمن حفظ  و  رعایت  قوانین  اقتصادی  و انجام الزامات بیمه ای در طول اقامت اسپانیا  از جمله نکاتی است که  باید رعایت شود، داشتن شرایط مناسب اقتصادی و برآورد نمودن الزامات بیمه از ضروریات دریافت مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا برای خارجی ها می باشد.

3- شما می تواند مجوز اقامت یک ساله داشته باشید:  مجوز کاری برای دانشجویان خارجی یک سال تمام اعتبار دارد، یک سال زمان کافی  و خوبی برای پیدا کردن شغل  می باشد، بعد از اتمام زمان اعتبار این مجوز، شما باید در پی گزینه و روش دیگری بر اساس شرایط تان باشید، بعد از پایان این اعتبار برای آینده خودتان برنامه ریزی کنید، این نوع مجوز ، اقامت اسپانیا از طریق کار را به مدت یکسال به شما می دهد.

بیشتر بدانید!
پروسه دریافت مجوز اقامت لهستان

 

مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا، مهاجرت به اسپانیا، اقامت اسپانیا از طریق کار

ثبت نام به عنوان یک خود اشتغال در اسپانیا

4- شما باید از این فرصت یکساله استفاده و یک فعالیت اقتصادی را شروع کنید، مثلا می توانید شغلی را پیدا نموده، و یا خودتان کسب و کاری را ایجاد نمایید. این مجوز به طور خاصی به دانشحویان کمک میکند تا در اسپانیا شغلی را دست و پا کنند، لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

بهر حال باید به یک کسب و کاری مشغول باشید، چه استخدام در یک شرکت بزرگ باشد و یا خود اشتغالی انجام دهید، اگر قصد راه اندازی کسب و کار خودتان را دارید، باید مراحل قانونی خاصی را پشت سر بگذارید، اگر میخواهید خود اشتغالی داشته باشید، باید به عنوان یک خود اشتغال  ثبت نام کنید.

با ثبت نام در سامانه autonomo قانونا در کشور اسپانیا خوداشتغال محسوب می شوید، که در این صورت ملزم به پرداخت مالیات و ارزش افزوده خواهید بود، در صورت تمایل به ثبت نام به عنوان یک خود اشتغال در اسپانیا ( autonomo ) ، می توانید با ما تماس گرفته ، بدانید که  با مهاجرت به اسپانیا می توانید به عنوان یک خود اشتغال طرح کسب و کار خود را عملی سازیذ.

 

فارغ التحصیلان خارجی در اسپانیا و تغییر مجوز کاری

5-  این نوع ویزا، ویزای دانشجویی نیست : مجوز کار برای دانشجویان فارغ التحصیل خارجی جهت پیدا کردن شغل، با ویزای دانشجویی یا هر نوع ویزای دیگری متفاوت است. این مجوز یک مجوز اقامتی کامل می باشد، بدین معنی که شما یک مقیم در کشور اسپانیا هستید . قوانین و مقررات متفاوتی برای حضور خود در این کشور دارید که ملزم به رعایت آن می باشید، برای مهاجرت به اسپانیا اهداف کاری خود را مشخص کنید.

6- از زمانیکه که در این کشور شاغل و  استخدام شوید ،دیگر نیازی به پیدا کردن شغل ندارید، در نتیجه وضعیت کاری تان فرق خواهد کرد  و  باید این مجوز را تعدیل و اصلاح کنید، تغییر  مجوز وضعیت کاری دانشجویان نیز متفاوت است، اگر از شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا باشید، یک مراحل متفاوتی را باید طی کنید .

بیشتر بدانید!
مالیات در اسپانیا چقدر است ؟

  اگر شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشید، شرایط متفاوتی برای تغییر مجوز خود دارید، در خصوص چگونگی تغییر  مجوز وضعیت کاری دانشجویی خود، می توانید با ما در ارتباط باشید، همچنین  امیدواریم  نکات فوق الذکر در رابطه با مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا ، برایتان مفید بوده باشد .

 

در نتیجه این مقاله در خصوص مهاجرت به اسپانیا و اقامت اسپانیا از طریق کار دانستیم که راههای گوناگونی جهت اقامت و زندگی در این کشور وجود دارد،یکی از این راهها ، دریافت مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا بوده، با این مجوز، فارغ التحصیلان خارجی می توانند در این کشور به دنبال استخدام یا خوداشتغالی باشند، لازم به ذکر است هر کدام از این گزینه ها با رعایت قوانین خود، امکان پذیر می باشد. همچنین اشاره نمودیم بعد از پیدا کردن شغل، فارغ التحصیلان بایستی مجوز کاری شان را تغییر دهند و وضعیت جدیدشان را اعلام نمایند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید..

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟