منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت کاری در اسپانیا و نکات طلایی آن

اقامت کاری در اسپانیا
اقامت کاری در اسپانیا
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارند مطلبی را در باب راههای کاریابی در اسپانیا و شرایط کار در اسپانیا و اخذ ویزای کاری در اسپانیا و اقامت کاری در اسپانیا تشریح نمایند

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد مهاجرت به اسپانیا از طریق اقامت کاری در اسپانیا را دارید، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مطلبی را در باب راه های کاریابی در اسپانیا و شرایط کار در اسپانیا را برای شما آماده کرده است تا جهت اخذ ویزای کاری در اسپانیا آگاهانه تر تصمیم بگیرید.

اخذ اقامت کاری در اسپانیا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا از طریق اقامت کاری در اسپانیا می باشد که پس از اخذ ویزای کار در اسپانیا نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا می باشد. روش های دیگر نظیر اخذ ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری و همچنین خرید ملک و ازدواج نیز وجود دارد.

 

اخذ ویزای کار در اسپانیا

اگر شما از کشور دیگری وارد اسپانیا شده اید شهروندان متعلق به اروپا و یا منطقه اقتصادی اروپا، قادر به ورود به اسپانیا بدون اخذ مجوز کار و یا اقامت خواهند بود. اما افراد خارج از منطقه اروپا به اخذ مجوز اقامت نیاز خواهند داشت و ملزم به ارائه مجوز کار اسپانیایی معتبری خواهند بود یعنی در واقع میبایست از کنسولگری اسپانیا اجازه کار در اسپانیا را دریافت نمایند که این امر با اقامت 90 روزه یعنی 3 ماه متقاضی محقق می شود.

 

چگونگی کاریابی در اسپانیا

در برخی بخش ها در اسپانیا به دلیل کمبود نیروی متخصص ماهر، فرصت های شغلی بسیاری میتوان یافت. دولت اسپانیا تقریبا هر سال فهرست مشاغل موردنیاز هر منطقه را اعلام می کند و فرایند و مراحل استخدام این مشاغل را برای خارجی ها سریع تر و ساده تر می کند و همین امر کار در اسپانیا را آسانتر کرده است.

بیشتر بدانید!
خرید ملک خارجی در اینوستایم در 2022

البته کاریابی در اسپانیا ، روش های غیر مستقیمی هم دارد برای مثال:

1-رادیو و تلویزیون

2-تماس تلفنی یا ایمیل

3-روزنامه ها:تبلیغات شغلی مهم در روز یکشنبه منتشر خواهد شد.

4-ارسال رزومه:ارسال درخواست و یا رزومه در کشور اسپانیا یکی از روش های موثر در کاریابی در اسپانیا و همچنین گامی موثر خواهد بود. پیشنهاد می شود که قبل از هرگونه اقدام از ارسال نامه بدست فردی مطمئن، اطمینان حاصل نمایید.

 

کار در اسپانیا به عنوان یک کارمند

اگر شما می خواهید که در آنجا کارمند باشید، فرد کارفرما نامه درخواست شما برای اخذ مجوز کار را خواهد خواست، پس از اینکه شما مجوز کار را دریافت کردید شما قادر به دادن درخواست جهت اخذ ویزای اقامت کاری در اسپانیا برای آمدن و کار در اسپانیا خواهید بود.

خوداشتغالی

اگر شما قصد خود اشتغالی را در سر دارید، ملزم به دادن درخواست جهت اخذ مجوز کار در سفارت کشور مادری خود خواهید بود.

اشتغال در زمان تحصیل

یکی از راه هایی که ما بتوانیم در کشور اسپانیا کارفرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتوانیم با گرفتن اقامت کاری در اسپانیا مشغول به کار شویم این است که به عنوان دانشجو وارد کشور اسپانیا شویم و چون در حین تحصیل اجازه کار نیمه وقت داریم می توانیم به محض این که شغلی آگهی شد آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم که وقتی درسمان تمام شد از کارفرما در کشور اسپانیا درخواست کار کنیم

این راه از جمله راههای بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور اسپانیا شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

بیشتر بدانید!
قانون جدید مجوز اقامت کوتاه مدت ترکیه سال 2020

 

زبان مورد نیاز اسپانیا

اگر شما بعد از اخذ ویزای کار در اسپانیا ،قادر به صحبت کردن به زبان اسپانیایی نمی باشید و می خواهید که برای شرکت های چندملیتی کار کنید. باید بدانید که فرصت هایی نظیر: کار در بخش گردشگری، بخش های دولتی، تدریس زبان انگلیسی و بخش های خدماتی برای افرادی که زبان انگلیسی می دانند در نظر گرفته خواهد شد اما برای دیگر مشاغل دانش زبان اسپانیایی ضروری خواهد بود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت کاری در اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟