منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

وضعیت کار در اسپانیا

وضعیت کار در اسپانیا
وضعیت کار در اسپانیا
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله قصد دارد با وضعیت کار در اسپانیا شما را آشنا کند و برای مهاجرانی که قصد مهاجرت دارند را در این مسیر آگاه نماید. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا هر چه بیشتر درباره ی وضعیت کار در اسپانیا ، خود اشتغالی در کشور اسپانیا ، شغل در اسپانیا ،بیکاری در اسپانیا و حقوق بازنشستگی در اسپانیا اطلاعات کسب کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله قصد دارد با وضعیت کار در اسپانیا شما را آشنا کند و برای مهاجرانی که قصد مهاجرت دارند را در این مسیر آگاه نماید. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا هر چه بیشتر درباره ی وضعیت کار در اسپانیا ، خود اشتغالی در کشور اسپانیا ، شغل در اسپانیا ،بیکاری در اسپانیا و حقوق بازنشستگی در اسپانیا اطلاعات کسب کنید.

راهنمای مهاجران برای وضعیت کار در اسپانیا

پیدا کردن کار برای یک مهاجر در اسپانیا می تواند بسیار سخت باشد، و آنهایی که در حال حاضر مشغول کار در اسپانیا هستند  بایستی بخوبی شغل هایشان را حفظ کنند . نرخ بیکاری در اسپانیاا در سال 2013 به اوج خودش به کمتر از 27 درصد رسید . اگر چه، از زمان بهبودی این وضعیت، هنوز هم جزو بالاترین ننرخ بیکاری در اسپانیا در میان کشورهای اتحادیه اروپا می باشد .دولت ملی اسپانیا  ، انگیزه های مالی را ایجاد نموده است تا خارجی های بدون شغل را تشویق کند که به وطن شان باز گردند .

ترغیب و تشویق برای مهاجران خارجی بدون شغل در اسپانیا در حال حاضر وجود دارد تا آنها به وطن شان باز گردند .  سیاست های سختگیرانه کشور در حمایت از حقوق کارگران بدین معنی و هدف است که عمدتا افراد در موقعیت های شغلی شان برای بلند مدت باقی بمانند تا نرخ بیکاری در اسپانیا پایین بماند . این سیاست مطمئنا می تواند به نفع مهاجران باشد تا بتوانند اشتغال قابل قبولی را داشته باشند و با حفظ آن زندگی خود را تامین نمایند .

شهروندان غیر از کشورهای اتحادیه اروپا ، برای استخدام قانونی در اسپانیا نیاز به مجوز دارند. در حالیکه شهروندان کشورهای جزو اتحادیه اروپا و شهروندان EEA  نیاز به مجوز کار در کشور اسپانیا ندارند و میتوانند بدون مجوز کار هم مشغول بکار بشوند.

پیدا کردن شغل در اسپانیا

آنهایی که به اندازه کافی خوش شانس هستند ، قبل از ورود به اسپانیا شغل شان تامین شده و قبل از مهاجرت بفکر اشتغال خود بوده اند و نیازی نیست که بعد از ورود به فکر کسب شغل باشند و یا شغل کسی را بگیرند . کسانیکه با پیشنهاد شغل در اسپانیا از طرف فرد یا شرکتی به اسپانیا بروند ، خیلی سریع مشغول کار میشوند.

بیشتر بدانید!
مدت اعتبار اقامت دبی با خرید ملک 2022

تنوع و امکان شغل در اسپانیا برای مهاجرانی که زبان اسپانیایی می دانند بسیار بیشتر است . مثلا اگر یک مهاجر  زبان آلمانی بلد باشد ، در فرم استخدامی که پر می کند ، گزینه بیشتری برای استخدام دارد  بخصوص در آژانس های املاک و شرکت های مسافرتی و تورهای گردشگری  فرصت های بیشتری برایشان وجود دارد .

مهاجرانی که انگلیسی صحبت می کنند ، و یا انگلیسی زبان هستند  می توانند یک دوره تدریس را به عنوان زبان خارجی (TEFL ) داشته باشند تا بتوانند برای تدریس در شرکت های خصوصی و درمدارس زبان ، مشغول بکار شوند . بطور کلی شغل در اسپانیا، بخشهای گردشگری و ساخت و ساز مهمترین صنایع در اسپانیا هستند  و بهترین گزینه برای استخدام می باشند .

کشور اسپانیا همچنین با علائق  و جاذبه های  شغلی  اش ، کار آفرینانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند را به این کشور می کشاند . هر کسی که قصد مهاجرت ، و قصد کار آفرینی در اسپانیا را دارد ، باید  یک وکیل محلی و بومی  بگیرد تا در مذاکره موفق باشد و بتواند قوانین و مقررات را نیز رعایت کند . کیفیت و صلاحیت کار در اروپا و انگلستان تایید و شناخته شده است .

حقوق ها معمولا پائین تر از انگلستان و شمال اروپا می باشد ، اما سطح استاندارد زندگی بالاتر است و هزینه زندگی کمتر می باشد . ساعات استراحت کاری شغل در اسپانیا، دو ساعت برای ناهار در بعد از ظهر می باشد ، اگر چه ساعات  قدیمی استراحت کاری ، به آرامی دربسیاری از شهر های اسپانیا در  حال کم شدن است ، که این خود به نفع  و سود کاراجتماعی می باشد .

ثبت شرکت در پرتغال مهاجرت به پرتغال از طریق ثبت شرکت اقامت پرتغال موسسه مهاجرتی دفتر مهاجرتی تهران وکیل مهاجرت پرتغال

 خود اشتغالی در کشور اسپانیا

شرایط نا بسامان اقتصادی و نبودن فرصت های شغلی ، باعث شده است که بسیاری از مهاجران به خود اشتغالی روی بیاورند تا بتوانند خود برای ایجاد شغل و کسب و کار طرح و برنامه ای داشته باشند . خیلی از این طرح های خود اشتغالی در کشور اسپانیا که موفق هم بودند و به نتیجه رسیده ، در زمینه بخش فناوری اطلاعات و یا در بخش پیشرفت و بهبود ، و برنامه های اصلاحی ( تعمیرات و نگهداری ) بوده است . لذا میشود در صورت پیدا نکردن شغل مناسب در اسپانیا ، اقدام به خود اشتغالی در کشور اسپانیا نمود و ایجاد شغل کرد .

بیشتر بدانید!
انواع وام کارآفرینی در لهستان

روند حقیقی و درست کار برای  فرد خود اشتغال در اسپانیا به نام (  آتونومو ) معروف و شناخته شده می باشد .که این روند بسیار ساده می باشد .  اما مهاجرانی که علاقمند به ایجاد اشتغال هستند ، نیاز به یک مشاور مالی ارشد  خواهند داشت که برای ایجاد خود اشتغالی در کشور اسپانیا و انجام مراحل آن ، بتواند علاقمندان را کمک و راهنمایی بنماید .

مالیات بر در آمد هایشان را رسیدگی کنند ، و مالیات بر ارزش افزوده را طبق قوانین کشور اسپانیا (IVA  ) مشخص و برآورد نمایند. لذا وجود یک کارشناس مالی برای شروع و ادامه روند خود اشتغالی در کشور اسپانیا بسیار مهم و ضروری می باشد تا تمامی جنبه های کار رعایت شود تا به موفقیت برسد .

هر شخصی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا میتواند به اسپانیا بیاید و بدون هیچ الزام خاصی شروع به کسب و کار کند ، اما این حالت برای اتباع و ملیت های کشورهایی که جزو اتحادیه اروپا نیستند صدق نمی کند و این دسته از افراد برای آمدن به اسپانیا و داشتن کسب و کار ، باید مراحل دیگری را طی کنند تا مجوز قانونی را برای ایجاد خود اشتغالی  بگیرند که این مجوز در کشور اسپانیا  بنام مجوز (Cuneta Propia  ) نامیده میشود . پس مهاجرانی که عضو کشورهای اتحادیه اروپا نیستند برای شروع و ایجاد کسب و کار به صورت خویش فرما ،  باید این مجوز را از کشور اسپانیا بگیرند .

خود اشتغالی در کشور اسپانیا ، نیاز به مشارکت و همکاری در سیستم سلامت و حقوق بازنشستگی در اسپانیا دارد ، بدین معنی که فرد خود اشتغال باید در این سیستم  ، حضور و همکاری داشته باشد تا بتواند هزینه هایی که به مرور زمان افزایش پیدا می کند را بر آورد نماید و در زمان سالخوردگی و پیری ، درآمدی برای وی باشد . هیچ اندازه و مقیاس روشن و واضحی برای سهم و میزان مشارکت با سیستم سلامت و حقوق بازنشستگی در اسپانیا وجود ندارد ، که اگر هر چقدر بیشتر در آمد داشته باشد ، بیشتر هم به این سیستم بپردازد.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کار در اسپانیا چه روش هایی دارد؟

برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری پرتغال ثبت شرکت در پرتغال ساخت و ساز در پرتغال

و این موضوع صراحتا  مانعی برای کسی می باشد که میخواهد کسب و کاری را راه اندازی کند و خود اشتغالی ایجاد کند. و به اندازه کافی هم  ، سرمایه  ، در آمد و پولی به عنوان پشتوانه  کار نداشته باشد و نتواند کسب سود کند . در آمد ها در کشور اسپانیا از دیگر کشورهای اروپایی پائین تر است ، و هزینه های ماهانه در حال افزایش هستند . و در این شرایط  افراد خود اشتغال برای حفظ و نگهداری کسب و کارشان ، نیاز به مساعدت مشاور ارشد مالی شان دارند  که باز پرداخت (IVA ) سه ماهه  و بازپرداخت سالانه مالیات را انجام دهد .

لذا ، مهاجرانی که قصد پرداخت نقدی این سهم مشارکت را در سیستم های سلامت و حقوق بازنشستگی در اسپانیا دارند ، باید در نظر داشته باشند که هزینه آن چندین هزار یورو در سال می باشد، که باید این مبلغ را پرداخت کنند تا کسب و کارشان بصورت قانونی انجام و ادامه داده شود . مهاجران همچنین می توانند پرداخت های مشارکتی در این سیستم را ماهانه افزایش بدهند تا برای زمان بیکاری و بیماری ، پشتوانه و در آمدی داشته باشند .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت کار در اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟