منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند (2019)

ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند
ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند
در بین سرمایه گذاران خبرهایی با عنوان " ویزای EB5  آمریکا تغییر می کند " شنیده می شود. از آنجایی که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در تلاش است تا جدیدترین اخبار مهاجرت به آمریکا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، وکیل مهاجرت به آمریکا سعی کرده آخرین اخبار مربوط به ویزای طلایی آمریکا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در بین سرمایه گذاران خبرهایی با عنوان ” ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند ” شنیده می شود. از آنجایی که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در تلاش است تا جدیدترین اخبار مهاجرت به آمریکا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد، وکیل مهاجرت به آمریکا سعی کرده آخرین اخبار مربوط به ویزای طلایی آمریکا را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با ما همراه باشید.

 

ویزای طلایی آمریکا

قبل از آنکه خبر” ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند ” را بررسی کنیم باید برای آن دسته از عزیزان که به تازگی با این برنامه آشنا شده اند در باب مقدمه بگوییم :

ویزای EB5 که اغلب در میان سرمایه گذاران با عنوان ویزای طلایی آمریکا از آن یاد می شود یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری در جهان برای خانواده های HNW ( سرمایه گذاری با ارزش بیش از یک میلیون دلار) محسوب می شود. هر چند از نظر وکیل مهاجرت به آمریکا روش هایی نظیر ویزای E1 و E2 آمریکا نیز روش های قابل اعتماد و عالی برای داشتن یک زندگی عالی در آمریکا محسوب می شود.

توصیه وکیل مهاجرت به آمریکا برای آن دسته از عزیزان که بین آمریکا و کشور همسایه یعنی کانادا مردد هستند این است که مقاله مقایسه زندگی در امریکا و کانادا را مطالعه نمایند.

 

ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند

همانطور که اشاره کردیم در میان سرمایه گذاران مطرح جهان زمزمه هایی مبنی بر اینکه ویزای EB5 آمریکا تغییر می کندشنیده می شود. طبق منابع موثق و انگلیسی زبان، قوانین مربوط به این برنامه تا سپتامبر سال 2019 تمدید شده است ولی لایحه 1044 HR برای اعمال محدودیت در هر کشور به تصویب رسیده است.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار مهاجرت به کانادا

برنامه سرمایه گذاری EB-5 در حال حاضر به تعداد 10،000 ویزا در هر سال محدود شده است. مهم ترین الزام برای برنامه  EB-5  ایجاد شغل با حداقل سرمایه گذاری 500،000 دلار است.

در اعلامیه های رسمی منتشر شده درباره خبر ” ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند ، سه رویداد مهم اتفاق افتاد :

  1.   مرکز منطقه ای EB-5 در 30 سپتامبر 2019 گسترش یافت.
  2.  USCIS  در برنامه های مالی نظیر وام تجدید نظر کرد و تسهیلات بیشتری ارائه می دهد.
  3.   لایحه HR 1044 برای حذف محدودیت های کشور معرفی شده است.

 

فرمت ویزای  EB5 آمریکا

در روز 15 فوریه سال 2019 ، رئیس جمهور ترامپ، قانون تصویب تعهدات سرشماری 21 را امضا کرد تا 30 سپتامبر 2019 مجوز برنامه مرکز منطقه ای EB-5 را تأیید کند. طبق این قانون کشورهای بیشتری می توانند در این برنامه شرکت کنند.

 

لایحه HR 1044

کنگره همچنین لایحه 1044 حقوق بشر در 7 فوریه 2019 را پیشنهاد کرده است تا محدودیت های هر کشور برای EB-5 و سایر مهاجرت های مربوط به اشتغال را حذف نماید. این لایحه پس از گذراندن مراحلی نظیر اخذ تاییدیه سنا ، توسط رئیس جمهور امضا خواهد شد.

لایحهH.R.1044 در واقع اصلاح قانون مهاجرت برای از بین بردن محدودیت تعداد مهاجران هر کشور و ملیت آنها برای مهاجرت به آمریکا در جهت حمایت از اشتغال و خانواده های مهاجران و حمایت از  بسیاری مقاصد دیگر مطرح شده است.

ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند ، ویزای طلایی آمریکا ، وکیل مهاجرت به آمریکا

در همین راستا IIUSA (مخفف Invest In The USA) یک بیانیه صادر کرده است که خواستار افزایش بیشتر ویزا، کاهش ظرفیت ویزا برای همه سرمایه گذاران EB-5 است. در این بیانیه ، IIUSAگفت:

بیشتر بدانید!
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج : اسپانسرشیپ کانادا
بیانیه اتحادیه اروپا در مورد این لایحه ، منعکس کننده وجود مشکلات قدیمی در این ویزا و نیاز به گسترش برنامه EB-5 به طور جامع است.
IIUSA و اعضای آن عمیقا نگران این است که سرمایه گذاران برای چندین سال یا بیشتر برای اصلاح قوانین این ویزا صبر کنند و یا حتی عقب نشینی کنند. بنابراین این انجمن در تلاش برای از بین بردن محدودیت های این طرح در کمترین زمان ممکن است.
 IIUSA  معتقد است که بهترین مسیر برای سرمایه گذاران واقعی  و خانواده هایشان برنامه ویزای طلایی آمریکا ست که گفته می شود قرار است برای جداسازی سرمایه گذاران واقعی از سایر افراد، حداقل میزان سرمایه افزایش یابد. یعنی خیلی بیشتر از 500 هزار دلار شود.

 

امکان مهاجرت به آمریکا از نظر وکیل مهاجرت به آمریکا

بسیاری از مخاطبین عزیز از وکیل مهاجرت به آمریکا درباره امکان مهاجرت به این کشور سوال می کنند. در پاسخ به این عزیزان وکیل مهاجرت به آمریکا این چنین پاسخ می دهد که با وجود موانع بسیاری که برای ایرانیان وجود دارد هنوز راه های قانونی و معتبر برای سرمایه گذاران عزیز وجود دارد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به دلیل تجربه و اعتبارچندین ساله خود می توانند به شما عزیزان در این مسیر کمک کنند. پس نگران این موضوع نباشید. ما قاطعانه می گوییم که هنوز هم می توانید با تکیه بر راه های ویژه وکلای ما قدم در این مسیر بگذارید.

بنابراین دیدیم که خبر” ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند  ” صحت دارد و در عین رفع موانع و سخت گیری های این برنامه، ممکن است حداقل مبلغ سرمایه برای برنامه ویزای طلایی آمریکا به میزان چشمگیری افزایش یابد. توصیه وکیل مهاجرت به آمریکا اینست که قبل از هر گونه اقدام با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  مشورت کنید تا از جدیدترین قوانین آگاه شوید. جزییات بیشتری از این تغییرات هنوز منتشر نشده ولی به محض تایید منابع رسمی در این وبسایت اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

بیشتر بدانید!
لیست وسایل ضروری قبل از مهاجرت

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای EB5 آمریکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آمریکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آمریکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟