منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

مزایای پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری از دیدگاه مشاوره های حقوقی مهاجرت به اسپانیا به گونه ای است که طی سالهای متمادی دریافت شهروندی این کشور طرفداران بیشماری داشته است. با توجه به روش های گوناگون اخذ اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مزایای پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری از دیدگاه مشاوره های حقوقی مهاجرت به اسپانیا به گونه ای است که طی سالهای متمادی دریافت شهروندی این کشور طرفداران بیشماری داشته است. با توجه به روش های گوناگون اخذ اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری مانند استخدام و یا ازدواج، نکات دیگری مانند فوائد شهروندی اسپانیا طبق بررسی ها و تحقیقات اریکه عدل لزوم استفاده از راهنمای اقامت در اسپانیا جهت آشنایی شما عزیزان با انواع ویزاهای اقامت در این کشور در اولویت قرار می گیرد. قدرت پاسپورت اسپانیا نیز در دنیا رتبه بسیار خوبی داشته که با داشتن پاسپورت این کشور زیبا می توانید از فرصت های شغلی و تحصیلی و خدمات درمانی و سلامت دیگر کشورهای پیشرفته اروپایی مانند سوئیس نیز بهره مند شوید.

 

پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

با توجه به رتبه جهانی و قدرت پاسپورت اسپانیا در بین دیگر کشورهای اروپایی، اخذ شهروندی اسپانیا و دریافت پاسپورت آن طرفداران بسیاری در دنیا پیدا می کند، و تعداد فراوانی از مهاجران بین المللی با اهداف گوناگون مانند سرمایه گذاری، خرید ملک در اسپانیا یا ثبت شرکت بین المللی، به اسپانیا مهاجرت می کنند. با توجه به دلایل مهاجران و خانواده هایشان به منظور اخذ اقامت دائم اسپانیا به برخی از مزایای شهروند شدن در اسپانیا اشاره می شود:

  • حق کار، زندگی و تحصیل در اسپانیا
  • حق کار و تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • حق زندگی در کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا
  • قدرت و کاربردهای پاسپورت اسپانیا در دنیا
  • فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد این کشور و اروپا
  • امکان دریافت شهروندی برای فرزندانتان
  • شهروندی در یک کشور دموکرات و با ثبات اروپایی
  • حق رای در انتخابات کشور اسپانیا و انتخابات کشورهای اروپایی
  • عضویت کشور اسپانیا در منطقه شینگن

در توضیح مزایای فوق الذکر که با دریافت شهروندی و پاسپورت اسپانیا بدست خواهید آورد و جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان عنوان می شود که کشورهای ایتالیا، بلژیک، اتریش، قبرس، دانمارک، هلند، پرتغال، فرانسه، آلمان و سوئد از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند.

که با دریافت پاسپورت اسپانیا می توانید مانند یک شهروند اروپایی در این کشورها با رعایت قوانین داخلی شان کار، زندگی و تحصیل داشته باشید. اخذ پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری همچنان یکی از پرطرفدارترین اهداف در مهاجرت به این کشور می باشد.

 

اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

دریافت پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری آنقدر اهمیت دارد که بتوان برای آن مشاوره های حقوقی مهاجرتی انجام داد. به منظور اخذ اقامت دائم در کشور اسپانیا روش های گوناگونی وجود دارد. اما توجه داشته باشد که بدون سرمایه گذاری یا خرید ملک در اسپانیا نیز امکان دریافت اقامت دائم در این کشور را دارید.

مانند ازدواج با شهروند اسپانیایی، برای اسپانیایی شدن و اخذ شهروندی و اقامت این کشور از طریق ازدواج، باید برای بیشتر از یکسال با همسر خود در اسپانیا زندگی کنید. بعد از اقامت یکساله در این کشور و زندگی با همسر خود، می توانید برای دریافت شهروندی اسپانیا از طریق تابعیت درخواست دهید.

ازدواج با یک شهروندی اسپانیایی یکی از راههای دریافت اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری است. علاوه بر آن اسپانیا به آنهایی که در این کشور متولد می شوند و یا والدینی که ملیت اسپانیایی دارند تحت شرایطی شهروندی اسپانیا را اعطا می نماید.

بدین نحو که اگر یکی از والدین شما اسپانیایی اصل باشد یعنی در این کشور بدنیا آمده باشد، شما نیز جزو شهروند این کشور محسوب خواهید شد. بنابراین از این طریق شما بدون سرمایه گذاری در این کشور می توانید اقامت دائم و شهروندی این کشور را بدست آورید.

بیشتر بدانید!
شرایط زندگی شهرهای آمریکا

اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

روش های اخذ شهروندی اسپانیا

با اشاره بر فوائد شهروندی اسپانیا، تلاش و انگیزه مهاجران برای اخذ شهروندی این کشور زیبا بیشتر می شود. یکی دیگر از راههایی که می توانید شهروندی اسپانیا را بدون سرمایه گذاری از آن خود کنید این است که خانواده ای در این کشور شما را به فرزند خواندگی خود قبول کنند که البته می بایست سن شما  کمتر از 18 سال باشد.

یعنی وقتی زیر 18 سال بوده اید و خانواده ای در اسپانیا شما را به عنوان فرزند خوانده خود به سرپرستی گرفته باشند، می توانید برای اخذ شهروندی این کشور درخواست دهید.از راههای دیگر برای دریافت شهروندی کشور اسپانیا باید به ثبت شرکت در اسپانیا، تحصیل در اسپانیا و کار در اسپانیا اشاره نمود.

تحصیل در اسپانیا نیز یکی از رایج ترین روش های دریافت شهروندی این کشور بدون سرمایه گذاری می باشد که برای دریافت اقامت کوتاه مدت تحصیلی باید برای ویزای تحصیلی اسپانیا درخواست دهید. اسپانیا دانشگاه هایی با رتبه های جهانی و کیفیت بالای آموزشی داشته و یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل می باشد.

 

تابعیت اسپانیا برای شهروندی

با اقامت قانونی مداوم از 1 تا 10 سال در اسپانیا می توانید تابعیت با شهروندی این کشور را بدون نیاز به انواع سرمایه گذاری در اسپانیا دریافت نمایید، با این روش جزو بومی اسپانیا شناخته می شوید اما شرایط دریافت شهروندی شما در این کشور بستگی به این دارد که از کجا به این کشور آمده اید و یا اینکه شرایط شما به چه گونه می باشد.

اخذ تابعیت کشور اسپانیا شرایط و زمان خاصی دارد مانند اینکه تابعیت اسپانیا را از طریق اقامت یکساله قانونی در این کشور می توانید بدست آورید. با اقامت قانونی یکساله در اسپانیا با داشتن شرایط ذیل می توانید شهروندی این کشور را از آن خود کنید.

  • در اسپانیا به دنیا آمده باشید.
  • یکی از والدین شما اسپانیایی بوده ولی در حال حاضر شهروند این کشور نیست.
  • یکی از پدربزرگ یا مادربزرگ شما اسپانیایی بوده باشد.
  • شما بیوه یک شهروند اسپانیایی باشید. با داشتن یکی از این شرایط، بعد از اقامت یکساله در اسپانیا می توانید شهروندی این کشور را بدون نیاز به سرمایه گذاری بدست آورید. دوستان آیا با فوائد شهروندی اسپانیا آشنا هستید؟

 

فوائد شهروندی اسپانیا

با دریافت شهروندی کشور اسپانیا نه تنها از مزایا و فوائد شهروندی اسپانیا برخوردار خواهید شد، بلکه در پیدا کردن کار، یا حتی انواع سرمایه گذاری از جمله خرید ملک خارجی در کشورهای دیگر اروپایی تسهیلاتی خواهید داشت. با شهروند شدن در این کشور، به عنوان شهروند اروپایی تلقی خواهید شد و از حقوق یک شهروند اروپایی در سراسر دنیا نیز برخوردار می شوید.

یکی از مزایای مهم و فوائد شهروندی این کشور امکان سفر  به کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزا است. در ژانویه سال 2021 اعلام شد که شهروندان اسپانیایی می توانند به 188 کشور بدون نیاز به ویزا سفر داشته باشند. مزیت مهمی که قصد داریم بر آن تمرکز داشته باشیم اینکه شما به عنوان یک شهروندی اسپانیایی می توانید در دیگر کشورهای اروپایی کار و زندگی داشته باشید.

بیشتر بدانید!
زبان انگلیسی برای مهاجرت به استرالیا

 

فایده های شهروندی اسپانیا

اخذ پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری علیرغم پاندمیک کووید 19 همچنان طرفداران خود را دارید زیرا که بعد از دریافت شهروندی اسپانیا به عنوان یک شهروند اروپایی می توانید در کشورهای اروپایی دوران بازنشستگی خود را سپری نمایید و یا از خدمات درمان و سلامت آن کشور استفاده نمایید.

همچنین به عنوان یک شهروند اسپانیایی برای سفر به کشورهای اروپایی، می توانید بدون نیاز به ثبت اقامت خود به مدت 3 ماه در هر کشور اروپایی که بخواهید بمانید. اما بدین منظور باید حضور خود را در آن کشور اعلام نمایید.

برای اقامت 3 ماهه در هر کشور اروپایی همان پاسپورت یا کارت شناسایی شما کافی است و اگر هم قصد اقامت در هر کشور اروپایی را بیش از 3 ماه تحت عنوان شهروند اسپانیایی دارید، در این صورت باید اقامت خود را در آن کشور مورد نظر به ثبت برسانید.

فایده ها و مزایای شهروندی اسپانیا در کشورهای اتحادیه اروپا مهم و قابل توجه هستند از جمله برخورداری از زندگی و خدمات سلامت در کشورهای پیشرفته  اروپایی. در پاراگراف بعدی از راهنمای اقامت در اسپانیا برای شما علاقه مندان نکانی مطرح می شود.

راهنمای اقامت در اسپانیا

راهنمای اقامت در اسپانیا

بعد از دوره اقامت پنج ساله بدون وقفه در اسپانیا می توانید اقامت دائم اسپانیا را درخواست و از آن خود کنید. جهت راهنمای اقامت در اسپانیا انواع اقامت در این کشور برای شما علاقه مندان به مهاجرت به اسپانیا طبق ذیل توضیح داده می شود: اقامت کوتاه مدت ( موقت)، اقامت بلند مدت و اقامت دائم اسپانیا.

با توجه به نوع ویزای درخواستی تان، اقامت دائم اسپانیا را می توانید به تدریج بدست آورید. یعنی در ابتدا به عنوان یک شهروند خارجی در اسپانیا، باید درخواست دریافت مجوز اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت داده تا به مرحله بعدی که درخواست برای اخذ شهروندی این کشور است اقدام نمایید.

با استفاده از دستورالعمل ها و راهنمای اقامت در اسپانیا می توانید با انواع ویزای های کوتاه مدت یا بلند مدت این کشور آشنا شوید تا با رعایت نکات و قوانین لازم بتوانید اقامت دائم و شهروندی اسپانیا را بدست آورده و سپس برای دریافت پاسپورت قدرتمند این کشور نیز درخواست دهید.

 

انواع ویزای اسپانیا

با مطالعه مطالب و نکات راهنمای اقامت اسپانیا می توانید انواع ویزاهای اسپانیا را که با دریافت آن می توانید در نهایت موفق به اقامت دائم اسپانیا برسید آشنا شوید. انواع ویزاهای کشور اسپانیا عبارتند از:

  • ویزای استخدام: یکی از مطمئن ترین ویزاهای اسپانیا به منظور اخذ اقامت دائم این کشور می باشد.
  • ویزای دانشجویی: با دریافت این نوع ویزا، دانشجویان ابتدا می توانند اقامت کوتاه مدت اسپانیا را دریافت و سپس برای دریافت اقامت دائم اسپانیا درخواست دهند.
  • اقامت بدون مجوز کار: با دریافت این نوع ویزا می توانید در اسپانیا دوران بازنشستگی خود را سپری کنید بشرطی که از توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه های خود در طول اقامت تان برخوردار باشید.
  • ویزای کارآفرینی: کارآفرینان خارجی با سرمایه شخصی شان می توانند با این نوع ویزا به اسپانیا مهاجرت و از همین طریق هم به اقامت دائم این کشور برسند. که به منظور دریافت اقامت دائم اسپانیا از طریق هریک از روش های فوق الذکر توصیه به مشاوره با وکلای بین المللی مهاجرت برایتان داریم.

 

اقامت موقت در اسپانیا

در سال 2022 شهروندان خارجی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا با هدف تحصیل در دانشگاه ها یا موسسات آموزشی اسپانیا و ثبت نام دوره تحصیلی شان می توانند مجوز اقامت های 3 تا 9 ماهه در اسپانیا را بگیرند. اما دانشجویانی که قصد اقامت بیش از 9 ماهه در اسپانیا را دارند باید کارت شناسایی خارجیان تحت عنوان TIE دریافت نمایند.

بیشتر بدانید!
مراحل گرفتن اقامت کاری اسپانیا

اعتبار این ویزاهای اقامتی بدون اینکه در اسپانیا حضور داشته باشید مستقیما در این کشور قابل تمدید است. نکته اصلی که ما قصد تفهیم آن را برای شما عزیزان داریم این است که با دریافت برخی مجوزهای اقامت در اسپانیا تحت عناوین گوناگون می توانید با تمدید اعتبار این ویزاها به تدریج به اقامت دائم اسپانیا برسید.

از دیگر اقامت های کوتاه مدت در اسپانیا باید به اقامت موقت کاری اشاره داشت. اگر در جستجوی استخدام در شرکت های اسپانیایی هستید بدین منظور می بایست قبل از ورود به اسپانیا با کارفرمای شرکت مورد نظر در اسپانیا یک قرارداد کاری امضای کنید. ویزای های کاری در اسپانیا نیز انواع گوناگونی دارند مانند ویزاهای کار فصلی، ویزاهای اقامت کاری بلند مدت و بلوکارت اتحادیه اروپا.

 

قدرت پاسپورت اسپانیا

بر اساس شاخص پاسپورت های دنیا در سال 2022، اسپانیا در ردیف ششمین و قدرتمندترین پاسپورت های دنیا بعد از امارات، آلمان، سوئد، فنلاند و لوکزامبورگ می باشد. قدرت پاسپورت اسپانیا در بین دیگر کشورهای دنیا به گونه ای است که می توانید با داشتن پاسپورت اسپانیا به 126 کشور بدون نیاز به ویزا سفر داشته باشید.

همچنین با اخذ پاسپورت اسپانیا می توانید به 47 کشور سفر نموده و به محض ورود به این کشورها ویزا دریافت نمایید، و فقط برای ورود به 25 کشور دنیا نیاز به دریافت ویزا دارید. همچنین با پاسپورت اسپانیا به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا می توانید با استفاده از کارت بیمه سلامت یا EHIC از خدمات درمانی و سلامت دیگر کشورهای اروپایی بهره مند شوید.

در تکمیل موضوع فوائد شهروندی اسپانیا جالب اینکه با داشتن پاسپورت اسپانیا می توانید در سوئیس نیز حق کار، زندگی و تحصیل داشته باشید. به منظور درخواست دادن برای اخذ پاسپورت این کشور باید 18 سال تمام داشته باشید و همچنین ارائه گواهی عدم سابقه کیفری یکی دیگر از الزامات ضروری برای درخواست دریافت پاسپورت اسپانیا می باشد.

 

اخذ انواع ویزا برای دریافت شهروندی و پاسپورت اسپانیا

روش های گوناگونی برای اخذ شهروندی اسپانیا بدون نیاز به انواع سرمایه گذاری وجود دارد مانند ثبت شرکت یا کارآفرینی. کاربرد و قدرت پاسپورت اسپانیا تا حدی است که می توانید در دیگر کشورهای اروپایی حق زندگی، تحصیل و حق رای داشته باشید. همچنین از خدمات درمانی و سلامت دیگر کشورهای اروپایی پیشرفته نیز استفاده نمایید مانند کشور سوئیس.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد پاسپورت اسپانیا بدون سرمایه گذاری میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟