منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آیا امکان دریافت وام مسکن در اسپانیا وجود دارد؟

دریافت وام مسکن در اسپانیا
دریافت وام مسکن در اسپانیا
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم در رابطه با مهاجرت به اسپانیا درباره بحث جذاب وام مسکن اسپانیا که یکی از انواع وام های اسپانیا است سخن بگوییم، همانطور که میدانید وام خرید ملک اسپانیا یکی از وام هایی است که اکثر مردم نسبت به درخواست آن اقدام می کنند و وام مذکور یعنی وام خرید خانه در اسپانیا به شدت قابل توجه افراد مهاجر است

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم در رابطه با مهاجرت به اسپانیا درباره بحث جذاب دریافت وام مسکن در اسپانیا که یکی از انواع وام های اسپانیا است سخن بگوییم، همانطور که میدانید وام خرید ملک اسپانیا یکی از وام هایی است که اکثر مردم نسبت به درخواست آن اقدام می کنند و وام مذکور یعنی وام خرید خانه در اسپانیا به شدت قابل توجه افراد مهاجر است.

 

وام خرید ملک اسپانیا توسط چه ارگانی به متقاضیان اعطا می شود؟

متقاضیان اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک می توانند به میزان مشخصی از ارزش ملک مورد نظر خود، وام خرید ملک اسپانیا را دریافت کنند و بانک های اسپانیا و یا موسسات مالی و اعتباری اسپانیا، این وام را در اختیار متقاضیان وام مسکن قرار می دهند.

لازم است بدانید که وام مسکن اسپانیا تنها در صورت خرید ملک پرداخت می‌شوند و امکان دریافت وام به منظور مقاصد شخصی وجود ندارد.

 

حداکثر دریافت وام مسکن در اسپانیا

وام مسکن براساس یک درصد از ارزیابی است که معمولا کمتر از ارزش بازار است. حداکثر وام مسکن اسپانیا معمولا 80 درصد از قیمت خرید یک خانه اصلی (معمولی) و 50 تا 60 درصد برای دومین خانه (segunda residencía) است.

 

هزینه دریافت وام از بانک ها چقدر است؟

در طی درخواست وام خرید خانه اسپانیا، در صورتی که شما از بانک قصد دریافت تسهیلات بانکی به منظور خرید ملک را داشته باشید حدود ۱ الی ۱.۵ درصد از کل مبلغ وام به عنوان هزینه آماده کردن وام، توسط بانک دریافت می‌گردد.

 

برای دریافت وام، ارزش ملک چگونه ارزیابی می شود؟

جهت دریافت وام خرید خانه در اسپانیا لازم است ارزش ملک ارزیابی شود ارزش ملک همیشه توسط ارزیاب تعیین می‌شود. ممکن است ارزیابی ملک شما توسط خود بانک ها و یا به کمک برخی از موسسات ارزیابی مورد تایید بانک انجام بگیرد.

البته خوشبختانه افراد ارزیابی که وظیفه قیمت گذاری بر روی ملک شما را دارند همواره قیمت واقعی و در مواردی حتی بیشتر از قیمت نهایی ملک را به عنوان قیمت ارزیابی شده اعلام می‌کنند.

وام مسکن اسپانیا ، وام خرید ملک اسپانیا ، وام خرید خانه در اسپانیا

بازپرداخت وام خرید ملک اسپانیا به چه صورت است؟

به طور معمول، دوره بازپرداخت وام خرید خانه در اسپانیا ، ۱۰ سال، ۱۵ سال و ۲۰ سال و در مواردی تا ۳۵ سال هم ممکن است به طول بیانجامد و دوره بازپرداخت وام خرید ملک اسپانیا برای خانه های دوم ممکن است کوتاه تر باشد.

 

با چه ارزی می‌توان وام را از بانک دریافت نمود؟

تسهیلات بانکی و پرداخت وام در قالب اکثر ارزهای رایج قابل پرداخت هستند ولیکن باید به این نکته توجه داشته باشید که چنانچه ارزی را که برای دریافت وام انتخاب نموده اید در مقابل یورو یا پزوتا دارای نرخ یکسانی نباشد ممکن است در زمان انطباق ارزها، وام شما ارزان تر یا گران تر از مبلغ واقعی شود که این بسته به ارز انتخابی شما دارد که آیا از یورو و پزوتا قویتر بوده است یا ضعیفتر؟!

با این حال، شما باید در مورد گرفتن وام مسکن اسپانیا با ارز خارجی بسیار احتیاط کنید، زیرا به دلیل افزایش نرخ بهره و کاهش ارزش پول، می تواند یک شبه سود را از بین ببرد.

 

بهره ای که به تسهیلات بانکی گرفته شده تعلق می‌گیرد چقدر است؟

بهره ای که به تسهیلات دریافت شده از بانک جهت خرید ملک تعلق می‌گیرد حدود ۶% می‌باشد که این به عنوان نرخ بهره بانکی در سال اول در نظر گرفته خواهد شد.

این نرخ بر اساس شرایط اقتصادی و تجاری اسپانیا، اروپا و جهان در سال های بعد تغییرات اندکی خواهد داشت و ممکن است بیشتر یا کمتر شود که البته بهره های وام خرید ملک اسپانیا در آخر هر سال و بر اساس بالاترین نرخ در نظر گرفته شده برای سال جدید، تغییر می‌کنند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت وام مسکن در اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

[wd_asp id=3]

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟