منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا

اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا
اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا همواره یکی از پر طرفدار ترین برنامه های مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بوده است. به دنبال تقاضاهای فراوان و البته افزایش بی رویه نرخ ارز به جهت رفاه حال همراهان اریکه عدل و ایجاد اطمینان کافی برای تصمیم گیری ، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بعنوان زیرمجموعه اریکه عدل سرویس اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا را کلید زده است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مهاجرت به کانادا همواره یکی از پر طرفدار ترین برنامه های مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بوده است. به دنبال تقاضاهای فراوان و البته افزایش بی رویه نرخ ارز به جهت رفاه حال همراهان اریکه عدل و ایجاد اطمینان کافی برای تصمیم گیری ، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بعنوان زیرمجموعه اریکه عدل سرویس اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا را کلید زده است.

با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا شما را با جزئیات پلن اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا آشنا کنیم.

جزئیات اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا

واقعیت این است که ما پیش از این هم در همه برنامه های مهاجرت به کانادا قبل از انجام هر کاری این تاییدیه را میگرفتیم. بعنی این کار جدیدی نیست. این موضوع به ما کمک می کرد نقایص را بر طرف کنیم و شانس موفقیت را به میزان زیادی بالا ببریم.  اما حالا تصمیم گرفتیم با هدف کمک به هموطنان و امکان استفاده همگانی از مزایای فوق العاده ای اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا ، آن را به عنوان یک سرویس مستقل ارائه کنیم.

به دلیل تقاضای فراوان و گرانی بیش از حد ارز وکلای مهاجرت ابتدا با هزینه ای اندک نسبت به اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا اقدام می نمایند و سپس در صورت مثبت بودن پاسخ سازمان مهاجرت کانادا با موکل وارد قرارداد رسمی شده و امور اقامت و مهاجرت به کانادا را برای موکل بدست می گیرند.

هزینه اخذ تاییدیه

در روش اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا متقاضیان تنها با پرداخت مبلغ مناسبی ( 800 دلار برای متقاضی اصلی و 150 دلار برای هر عضو خانواده ) و تنها در دو هفته کاری به صورت قطعی در می یابند که آیا می توانند به کانادا مهاجرت کنند یا خیر. این کار با همکاری و کمک مقامات رسمی کانادایی و اداره مهاجرتی کانادا به مرحله انجام می رسد.

عملیات هزینه تخصیص یافته
ترجمه و آماده سازی مدارک 180 دلار
تایید و گواهی کردن مدارک توسط وکلا 250 دلار
ارسال مدارک و تشکیل پرونده در ونکوور  110 دلار
حق الزحمه وکلای مهاجرت 240 دلار
تهیه و تدوین تاییدیه 20 دلار
جمع مبالغ 800 دلار
بیشتر بدانید!
نگاهی به هزینه های زندگی در لهستان

در مسیر اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا  ما مدارک شما را آماده می کنیم و به دفتر اریکه عدل در ونکوور ارسال می کنیم. همکاران گزارش کاملی تهیه می کنند و شما بر اساس آخرین جدول امتیازبندی مهاجرت به کانادا ارزیابی می شوید و این اطلاعات در پرونده شما ثبت می شود. در گام بعدی وکیل مهاجرت در یک جلسه غیر رسمی در اداره مهاجرت حاضر می شود و در کنار آفیسر های اظهار نظر به بررسی مدارک و سطح امتیازات متقاضی می پردازند. در این فرصت این امکان فراهم است که نظر افیسر مهاجرت در خصوص امکان پذیرش و یا عدم پذیرش شخص با این شرایط دریافت شود. این نظریه هم کتبا به موکل ابلاغ می شود.

 

مزایای این برنامه

برنامه اخد تاییدیه مهاجرت به کانادا بی شمار است. در ادامه شما را با برخی از این مزایای فوق العاده آشنا می کنیم :

  • صرفه جویی فوق العاده در زمان و تعیین تکلیف در مدت بسیار کوتاه : با توجه به اینکه قبلا دریافت پاسخ سالها زمان می برد ، این روش فوق العاده است.
  • صرفه جویی باورنکردنی در هزینه ها : پیش از این متقاضیان باید پیش پرداخت یک قرارداد کامل مهاجرت را می پرداختند اما اینک در هر کدام از برنامه های مهاجرتی که باشند ، با هزینه اندک می توانند سرنوشت خود را تغییر بدهند.
  • اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا از مقامات رسمی : دقت بفرمایید که این یک ارزیابی نیست بلکه دریافت تاییدیه مهاجرت فلان شخص از مقامات مهاجرتی کانادا است.
  • امکان ادامه سریع پرونده مهاجرتی : یکی از مزایای این پلن این است که در صورت دریافت پاسخ مثبت از مقامات کانادایی ، اگر موکل تمایل داشته باشد می تواند سریعا پروسه مهاجرت به کانادا را ادامه دهد.
  • ترجمه حداقل تعداد مدارک : وکلا برای ارسال پرونده به کانادا به مدارک حداقلی بسنده می کنند تا زمان و هزینه از دست نرود.
  • تایید مدارک توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل : متقاضیان جهت تایید مدارک ترجمه شده لازم نیست هزینه اضافی بپردازند ، وکلای ما مدارک را تایید می کنند.
  • بدون نیاز به حضور متقاضی در تهران : دیگر نیازی نیست متقاضی به تهران بیاید و با وکلا قرارداد امضا کند. از هر کجای ایران می توانید مدارک خود را برای ما بفرسید.
  • بدون اثر ریجکتی در پرونده متقاضی : یکی از مزایای فوق العاده این پلن این است که درصورت ریجکت شدن هیچ سابقه ای از متقاضی در کانادا ثبت نمی شود و این موضوع در اقدامات آینده اثر منفی ندارد.
  • امکان شناسایی نقایص و ایرادات و بر طرف کردن انها : گزارشی که ما می گیریم فقط یک اظهارنظر ساده نیست بلکه یک راهنمای فوق العاده برای اپلای کردن در اینده است. چقدر عالی است که بتوان از قبل ایرادات را برطرف کرد!
  • حق الوکاله بسیار مناسب در مسیر ادامه پروسه مهاجرت : اگر تاییدیه دریافت شود و متقاضی تمایل به ادامه پرونده مهاجرتی داشته باشد حق الوکاله وکلا بسیار مناسب است. برای پرونده های اسکلید ورکر کانادا  مبلغ 14500 دلار ، برای پرونده های کارآفرینی کانادا مبلغ 17200 دلار و برای پرونده های سرمایه گذاری مبلغ 25.300 دلار حق الوکاله تعیین می شود. خبر خوب این است که پرداختی موکل در مرحله اخذ تاییدیه ، از مبلغ حق الوکاله کسر می گردد. به طور مثال اگر شخصی 200 دلار برای تاییدیه پرداخته باشد و سپس برنامه اسکلید ورکر کانادا را انتخاب کند ، تنها مبلغ 4300 دلار به وکلا می پردازد )
بیشتر بدانید!
راهنمای گرفتن ویزای توریستی پرتغال (جدید)

 

هزینه های برنامه مهاجرتی کانادا

پس از اینکه شخص تاییدیه دریافت نمود می تواند برای ادامه پرونده مهاجرتی اش به موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل وکالت دهد. هزینه ها به شرح زیر خواهد بود :

 

نوع برنامه حق الوکاله کار
برنامه اسکلید ورکر کانادا 14500 دلار
برنامه کارآرینی کانادا ( ثبت شرکت) 17200 دلار
برنامه سرمایه گذاری کانادا 25300 دلار

روند انجام برنامه اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا

در برنامه اخذ تاییدیه مهاجرت به کانادا به شکل زیر اقدام می شود:

1- پس از پرداخت هزینه بلافاصله چک لیست مدارک به متقاضی اعلام می شود.

2- مدارک توسط کارشناسان ما ترجمه می شوند و توسط وکلای ما به صورت قانونی گواهی می گردند.

3- ارزیابی اولیه منتها تخصصی به منظور تشخیص برنامه مهاجرتی کانادا و همچنین سطح امتیازات متقاضی توسط وکلای آی آی ال انجام مشود.

4- مدارک به صورت اسکن و بسیار سریع به دفتر موسسه حقوقی اریکه عدل در ونکوور ارسال می گردند.

5- پرونده متقاضی در دفتر ونکوور تشکیل می گردد و برای تقدیم به مقامات مهاجرتی کانادا اماده می شود.

6- در طول 3 تا 5 روز کاری جلسه بررسی تشکیل می شود و پاسخ قطعی و تاییدیه مهاجرت به کانادا از مقامات مربوطه دریافت می گردد.

7- نظریه دریافتی از دفتر ونکوور به دفتر تهران واصل می شود.

8- پاسخ تاییدیه به صورت مشروح به شخص متقاضی تقدیم می گردد.

9- با متقاضی در خصوص روند ادامه پرونده مهاجرتی صحبت می شود و در صورت تمایل متقاضی کار مهاجرت وی به کانادا بدون فوت وقت آغاز می گردد.

بیشتر بدانید!
شرایط زندگی در ونکوور کانادا و فرصت های شغلی

 

در صورتی که تمایل دارید از این برنامه فوق العاده و کم هزینه که در کمترین زمان به شما یک مسیر قطعی و مطمئن را پیشنهاد بدهد استفاده کنید کافی است اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا و اخذ تاییدیه قطعی مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

به دلیل اختصاصی بودن این سرویس ، ارسال چک لیست مدارک مورد نیاز تنها پس از پرداخت هزینه امکان پذیر است.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟