منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت آلمان از طریق خرید ملک چه شرایطی دارد؟

در نتیجه می توان گفت اقامت آلمان از طریق خرید ملک بر اساس قوانین منطقه ای و دولتی آلمان امکان پذیر می باشد، خرید ملک آلمان برای اقامت شرایط و الزاماتی دارد مانند اینکه باید حداقل سرمایه گذار 18 سال سن داشته باشد و بتواند منبع تامین مالی خود را ارائه نماید. در این مقاله اقامت آلمان با خریداری ملک در منطقه Waldniel عنوان شد و علاوه بر آن اشاره داشتیم که خریداری ملک آلمان برای اقامت هم برای سرمایه گذار و هم برای همسر ایشان اقامت به همراه دارد. در ادامه این مطالب از امکان دریافت شهروندی آلمان با خرید ملک بعد از 6-8 سال زندگی در این کشور گفته می شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اقامت آلمان از طریق خرید ملک بر اساس قوانین منطقه ای آلمان است، از آنجائیکه آلمان برنامه ویزای سرمایه گذاری رسمی ندارد ولی بر اساس قوانین مهاجرتی و اقتصادی منطقه ای خود به سرمایه گذاران اقامت می دهد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل سعی دارد در خصوص خرید ملک آلمان برای اقامت نکات مرتبط و جدیدی را ارائه نماید، که بدین منظور از شرایط اقامت آلمان با خریداری ملک از مبلغ سرمایه گذاری و خرید ملک گفته و به الزامات خریداری ملک آلمان برای اقامت نیز اشاره دارد، علاوه بر آن از چگونگی دریافت شهروندی آلمان با خرید ملک برایتان می گوید. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

اقامت آلمان از طریق خرید ملک

اقامت آلمان از طریق خرید ملک در سال 2020 مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران ملکی دنیا می باشد، زیرا که آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و دارای کیفیت بالای زندگی، تحصیل، درمان و فرصت های تجاری می باشد.

علاوه بر آن پاسپورت آلمان یکی از قوی ترین پاسپورت های دنیا است، آلمان ویزای اقامت را برای سرمایه گذاران ملکی صادر می کند در شرایطی که  سرمایه گذاری بر املاک به مبلغ 250 هزار یورو باشد، دریافت اقامت آلمان از طریق خریداری ملک تحت برنامه سرمایه گذاری SA آلمان در Waldniel موضوع اصلی این مبحث می باشد.

 

روش سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت

 علاوه بر آن می توان یک سپرده و وام بدون بهره 100 هزار یورویی را به دولت آلمان برای یک دوره 5 ساله داد تا دولت آلمان این مبلغ را برای توسعه اقتصادی منطقه مورد نظر اختصاص داده و سپس شهروندی آلمان را به سرمایه گذاران اعطا نماید.

مراحل درخواست این نوع ویزا SA آلمان تقریبا 4 ماه طول می کشد در صورتی که درخواست ویزای سرمایه گذاری EB5 آمریکا 9 تا 10 ماه طول می کشد. در مهاجرت به آلمان می توان با خرید ملک و سرمایه گذاری اقامت این کشور را دریافت نمود.

بیشتر بدانید!
تایید مدرک کاستودین کانادا و مدیکال کانادا

 

خرید ملک آلمان برای اقامت

خرید ملک آلمان برای اقامت

خرید ملک آلمان برای اقامت می تواند از طریق دریافت گلدن ویزای SA آلمان باشد، گلدن ویزای SA آلمان به سرمایه گذاران فرصت دریافت اقامت آلمان را بر اساس سرمایه گذاری و خرید ملک به مبلغ 250 هزار یورو (300 هزار) در یک منطقه خاص دولتی که هنوز ساخت آن تکمیل و یا شروع نشده را می دهد.

که به اصطلاح به آن پیش خرید گفته می شود، این برنامه اقامت با سرمایه گذاری منطقه ای SA آلمان نیازی به دانستن زبان آلمانی ندارد بر خلاف برنامه های گلدن ویزای پرتغال و اسپانیا. خریداری ملک در آلمان برای دریافت اقامت این کشور برای سرمایه گذاران می تواند منجر به شهروندی شود.

چنانچه در مهاجرت به آلمان نیاز به اطلاعات شغلی داشتید می توانید با مطالعه مقاله حداقل دستمزد مشاغل مورد نیاز آلمان با مشاغل این کشور آشنا شوید.

 

اقامت آلمان با خریداری ملک

اقامت آلمان با خریداری ملک یعنی برخورداری از استانداردهای خوب و بالای زندگی، سفر بدون ویزا به 26 کشور عضو منطقه شنگن، همچنین همسر و فرزندان تا 18 ساله سرمایه گذار می توانند اقامت آلمان را داشته باشند.

آلمان از آنجائیکه برنامه ویزای سرمایه گذاری رسمی ندارد ولی بر اساس قوانین مهاجرتی و اقتصادی منطقه ای به سرمایه گذاران ملکی اقامت می دهد که در اینجا به برنامه اقامتی با سرمایه گذاری و خرید ملک در منطقه Waldniel در غرب برلین اشاره داریم. اخذ اقامت کشور آلمان از طریق خرید ملک بعد از سپری کردن 6-8 سال زندگی و اقامت در این کشور منجر به دریافت شهروندی خواهد شد.

در خرید ملک خارجی بهتر است که با یک وکیل ملکی مشاوره نموده و بهترین روش را برای خرید ملک و دریافت اقامت انتخاب کنید.

بیشتر بدانید!
چگونه یک دفتر مهاجرتی خوب انتخاب کنیم؟

 

خریداری ملک آلمان برای اقامت

خریداری ملک آلمان برای اقامت مزایای دیگری هم دارد از جمله برخورداری از تخفیفات مالیاتی، آلمان به سرمایه گذاران کشورهای جهان سوم تخفیفات مالیاتی ارائه می دهد و آندسته از سرمایه گذاران که به دنبال سرمایه گذاری و اقامت کشورهای اروپایی هستند، کشور آلمان گزینه خوبی می توانید برایشان باشد.

اقامت آلمان با خریداری ملک

 آلمان چهارمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد و علاوه بر آن رتبه و امتیاز امنیت شخصی در آلمان بالا است و سرمایه گذاران از کشورهای آفریقای جنوبی، لبنان، عراق، ایران، ترکیه، زیمبابوه در آلمان از امنیت کافی برخوردار هستند. خرید ملک در آلمان و دریافت اقامت مزایایی گوناگون دیگری از جمله بهره مند شدن از آموزش و تحصیل، خدمات درمانی و زندگی با کیفیت با سطح بالا می باشد.

دوستان عزیز در مهاجرت به آلمان خوب است که با انواع ویزا و مدارک آن نیز آشنا شوید که در این خصوص پیشنهاد داریم مقاله مدارک لازم برای گرفتن ویزای آلمان و راهنمای آن را مطالعه نموده و اطلاعات خود را افزایش دهید.

 

شهروندی آلمان با خرید ملک

شهروندی آلمان با خرید ملک را می توانید بعد از یک دوره اقامت پنج ساله درخواست بدهید، که البته بعد از 5 سال زندگی در آلمان کارت اقامت دائم دریافت می نمایید و  شهروندی بعد از زندگی به مدت 6- 8 سال را طبق قوانین دریافت خواهید نمود.

آلمان شهروندی دوگانه را به رسمیت می شناسد و نیازی نیست برای شهروند شدن آلمان پاسپورت اصلی خود را از دست بدهید. متقاضی اقامت آلمان با خرید ملک و سرمایه گذاری باید حداقل 18 سال داشته باشد و علاوه بر آن این شرایط را نیز دارا باشد.

  • سرمایه گذاری بر املاک پیش خرید به مبلغ 250 هزار یورو
  • ارائه مدرک معتبر در خصوص تامین وجه سرمایه گذاری
  • مدرک از محل سکونت و زندگی در آلمان
  • محدودیتی برای ماندن در آلمان برای گرفتن اقامت ندارید.
بیشتر بدانید!
دریافت شهروندی انگلستان با سرمایه گذاری (قسمت اول)

دریافت شهروندی آلمان با خریداری ملک محدودیت خاصی نداشته فقط باید علاوه بر مبلغ سرمایه گذاری مدارک دیگری جهت تکمیل درخواست شهروندی آلمان ارائه نمایید. برای اقامت در آلمان بد نیست که با هزینه زندگی در آلمان و اجاره آپارتمان نیز آشنا شد که بدین منظور پیشنهاد مطالعه مقاله هزینه زندگی در آلمان و اجاره آپارتمان را برایتان داریم.

 

اقامت و شهروندی آلمان با خرید ملک

 اقامت آلمان از طریق خرید ملک بر اساس قوانین منطقه ای و دولتی آلمان امکان پذیر می باشد، خرید ملک آلمان برای اقامت شرایط و الزاماتی دارد مانند اینکه باید حداقل سرمایه گذار 18 سال سن داشته باشد و بتواند منبع تامین مالی خود را ارائه نماید. در این مقاله اقامت آلمان با خریداری ملک در منطقه Waldniel عنوان شد و علاوه بر آن اشاره داشتیم که خریداری ملک آلمان برای اقامت هم برای سرمایه گذار و هم برای همسر ایشان اقامت به همراه دارد. در ادامه این مطالب از امکان دریافت شهروندی آلمان با خرید ملک بعد از 6-8 سال زندگی در این کشور گفته می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت آلمان از طریق خرید ملک میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟