منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تاسیس دپارتمان مالکیت فکری اریکه عدل

حقوق مالکیت فکری ، وکیل مالکیت فکری ، دپارتمان مالکیت فکری
حقوق مالکیت فکری ، وکیل مالکیت فکری ، دپارتمان مالکیت فکری
خداوند را شاکریم که همه روزه فرصت پیشرفت و شکوفایی را پیش روی ما قرار می دهد . همانطور که پیش از این خدمت مخاطبین محترم عارض شده ایم یکی از اهداف آرمانی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، ارائه خدمات تخصصی حقوقی به معنای واقعی کلمه است . در حقیقت ملاک و معیاری که اریکه عدل را از سایر سرویس دهندگان جدا می کند ، عمدتاً همین هدف و انگیزه است . اکنون مفتخریم که تشکیل دپارتمان مالکیت فکری موسسه را رسما اعلام نماییم .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خداوند را شاکریم که همه روزه فرصت پیشرفت و شکوفایی را پیش روی ما قرار می دهد . همانطور که پیش از این خدمت مخاطبین محترم عارض شده ایم یکی از اهداف آرمانی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، ارائه خدمات تخصصی حقوقی به معنای واقعی کلمه است . در حقیقت ملاک و معیاری که اریکه عدل را از سایر سرویس دهندگان جدا می کند ، عمدتاً همین هدف و انگیزه است . اکنون مفتخریم که تشکیل دپارتمان مالکیت فکری موسسه را رسما اعلام نماییم .

ارائه خدمات تخصصی حقوقی

در کشور ما تخصص و حرفه وکیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است . معمولاً اکثر وکلا در تمام رشته ها و زمینه ها وکالت می کنند و این موضوع اصلا چیز خوبی نیست . به قول قدیمی ها همه چیز را همگان دانند ! شما از وکیلی که سالها در حوزه املاک فعالیت نموده است نمی توانید توقع داشته باشید که بهترین وکیل خانواده نیز باشد . چنین چیزی تقریبا غیر ممکن است . بدست آوردن تخصص در هر رشته شاید بیش از 10 سال به زمان نیاز داشته باشد و عمر کوتاه انسان چنین فرصتی به وی نمی دهد تا در چندین رشته صاحب نظر و متخصص شود .

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره این معضل را در ذهن داشته و تلاش داشته است که راه حلی برای آن بیابد .  بایستی ساز و کاری فراهم می شد که مراجعین و مخاطبین اریکه عدل مطمئن باشند که زمانی که به موسسه مراجعه می کنند حتما و قطعا ، یکی از بهترین وکلای متخصص در کار خود را خواهند یافت و کار خود را به او خواهند سپرد .

بیشتر بدانید!
راهکار ثبت نرم افزارهای رایانه ای

ما به منظور ارائه خدمات تخصصی حقوقی و ایجاد این اطمینان در مردم  در سال 1394 اقدام به  تاسیس دپارتمانهای تخصصی حقوقی  نموده ایم . در هر کدام از این دپارتمان های تخصصی ، وکلای متخصص و کاردان همان حوزه مشغول به خدمت رسانی هستند . به عبارت دیگر وکلای خانواده مسئول رسیدگی به پرونده های خانواده هستند و کار تنظیم و تدوین قرارداد های داخلی و بین المللی در حیطه وظایف وکلای دپارتمان قرارداد ها می باشد .

اکنون به یاری خداوند متعال ، خبر بسیار خوبی برای جامعه مشترکین و مشتریان اریکه عدل داریم . روز قبل با تصویب هیات مدیره موسسه  ، به منظور ارائه خدمات تخصصی حقوقی در حوزه مالکیت فکری و دفاع از دعاوی تخصصی این حوزه ، دپارتمان تخصصی مالکیت فکری تاسیس شده است . برای آشنایی با این دپارتمان با ما همراه باشید .

حقوق مالکیت فکری ، وکیل مالکیت فکری

دپارتمان مالکیت فکری

شاخه مالکیت فکری در عرصه پهناور علم حقوق متاسفانه در کشور ما مغفول مانده است . این در حالی است که این شاخه (مالکیت فکری ) از ضروریات و نیاز های حیاتی جوامع پیشرفته محسوب می شود . در حقیقت حمایت های حقوق مالکیت فکری است که به مخترعین ، مولفان و مصنفان انگیزه ادامه راه و تولید علم و دانش و فن آوری را می دهد . اگر نخبگان حوامع از حمایت حقوق مالکیت فکری ، نا امید شوند هرگز خود را به زحمت نمی اندازند تا محصولی نو بیافرینند و آن محصول بدون حساب و کتابی توسط بقیه براحتی و بدون هیچ انتظامی استفاده شود .

عرصه حقوق مالکیت فکری نیز بسیار وسیع و گسترده است . حق اختراع ، علائم تجاری ، حق تالیف و تصنیف ، قرارداد های حوزه مالکیت فکری ، دعاوی مالکیت فکری و….  تاکنون هیچ مجموعه و موسسه تخصصی ، به شکل خاص و حرفه ای خدمات حقوقی مالکیت فکری ارائه نداده است . بسیاری از صاحبان حقوق مالکیت فکری یا مالکیت معنوی برای اخذ مشاوره حقوقی تخصصی ، نظارت بر قرارداد هایشان و دفاع از دعاوی له و علیه انها در دادگاه سردر گم و ناتوان هستند .

بیشتر بدانید!
شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل

موسسه حقوقی اریکه عدل با درک ضرورت وجود یک نهاد متخصص حقوقی در حوره مالکیت فکری ، اقدام به تاسیس یک دپارتمان تخصصی نموده است . در دپارتمان مالکیت فکری اریکه عدل ، کلیه خدمات مرتبط با حوزه مالکیت فکری و معنوی به صورت جامع و حرفه ای ارائه می گردد . مالکین و ذی نفعان حقوق مالککیت فکری دیگر هیچ نگرانی درباره حفظ حقوق و منافعشان و استفاده و بهره برداری تجاری از آنها نخواهند داشت .

دپارتمان تخصصی مالکیت فکری موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با سرپرستی جناب آقای عباس رضایت وکیل پایه یک دادگستری و دارای تحصیلات مقاطع عالی در رشته های حقوق مالکیت فکری اکنون افتخار دارد تا به شکل تخصصی و حرفه ای حامی کلیمه مخترعان ، مولفان و مصنفان کشور باشد .  امید است این حرکت بزرگ و نمادین سبب رشد و توسعه صنعت ، فن آوری و تجارت و اقتصاد میهن عزیزمان ایران باشد .

نظرات شما عزیزان در این خصوص همواره چراغ راه و لوای هدایت ما بوده است . همانند گذشته  ما را با انتقادات و پیشنهادات ارزنده خود در بخش دیدگاه ها مفتخر نمایید .

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟