منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک در بارسلونا آری یا خیر؟

 همانند موضوعات قبلی مطرح شده  توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل، این بار نیز بهترین ها را برایتان عنوان نموده، و به دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا می پردازیم، تا شما علاقمندان به مهاجرت، بتوانید بهترین جایگاه را در سطح بین الملل داشته باشید. به چگونگی وام مسکن اسپانیا پرداخته و به موقعیت شهر بارسلونای اسپانیا اشاره می نماییم تا علل استقبال سرمایه گذاران از ایجاد کسب و کار در این شهر را بدانیم. خرید ملک در بارسلونا راه  ورود به کشورهای جنوب اروپا و بهره مندی از صنعت توریسم و پایتخت منطقه مدیترانه می باشد. ثبات اقتصادی اسپانیا از دیگر دلایل عمده برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

همانند موضوعات قبلی مطرح شده  توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل این بار نیز بهترین ها را برایتان عنوان نموده و به دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا  و خرید ملک در بارسلونا می پردازیم تا شما علاقه مندان به مهاجرت، بتوانید بهترین جایگاه را در سطح بین الملل داشته باشید.

به چگونگی وام مسکن اسپانیا پرداخته و به موقعیت شهر بارسلونا اسپانیا اشاره می نماییم تا علل استقبال سرمایه گذاران از ایجاد کسب و کار در این شهر را بدانیم. خرید ملک در بارسلونا راه ورود به کشورهای جنوب اروپا و بهره مندی از صنعت توریسم و پایتخت منطقه مدیترانه می باشد. ثبات اقتصادی اسپانیا از دیگر دلایل عمده برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

 

دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا

در سالهای گذشته پیشرفت فعالیت و امور اقتصادی در کشور اسپانیا و کاهش نرخ بیکاری منجر به خرید ملک در بارسلونا شد، این سرمایه گذاری بطور ثابت و پی در پی رونق پیدا کرد.

ثبات اقتصادی اسپانیا از دلایل عمده و مهم برای سرمایه گذاران بین المللی شده و  علیرغم این شرایط مناسب، و با وجود پایین بودن نرخ های بهره و سود وام مسکن که بانک ها عهده دار آن هستند، تقاضا برای خرید املاک بالا گرفت و این چنین بنظر رسید که قیمت املاک ، در آینده  با ظرفیت و پتانسیل افزایش و ترقی  قیمت مواجه خواهد شد. تمامی این عوامل و شرایط، دلایل خوب سرمایه گذاری در این شهر شدند.

 

وام مسکن در اسپانیا

وام مسکن در اسپانیا بدین گونه است که ملک و مستغلات به عنوان وثیقه و ضمانت نزد بانک می ماند، وام گیرنده با بانک قراردادی منعقد می کند که طی زمان مشخص، مبلغ وام را با سود  و بهره بازپرداخت نماید، نرخ بهره وام مسکن نسبت به دیگر وام ها پایین تر است.  جهت دریافت وام مسکن، باید درآمد ماهانه  و توانایی پرداخت شما مشخص شود، همچنین داشتن شماره NIE به منظور انجام امور بانکی و وام مسکن بسیار ضروری است.

باید به این نکته مهم اشاره نمود که طول بازپرداخت وام مسکن در اسپانیا 24 ساله می باشد، این بدین معنی است که متقاضی با خیال راحت می تواند بازپرداخت خود را انجام دهد، لازم به ذکر است که به دنبال پیشرفت های قابل توجه ای در این زمینه، درخواست وام مسکن در اسپانیا بصورت آنلاین نیز انجام می شود.  مهاجران به اسپانیا نیز می توانند وام مسکن دریافت نمایند، در مقالات بعدی به انواع وام مسکن، شرایط بانکها و نرخ سود و بهره وام اشاره ای خواهیم داشت.

بیشتر بدانید!
ده نکته مهم سرمایه گذاری ملکی در کشورهای خارجی

خرید ملک در بارسلونا، دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا، وام مسکن اسپانیا، شهر بارسلونای اسپانیا، ثبات اقتصادی اسپانیا

شهر بارسلونا اسپانیا

شهر بارسلونا یکی از دیدنی ترین اماکن در دنیا می باشد که توجه بسیاری از توریست ها را بخود جلب نموده، جالب است که بدانیم ، این شهر 9 بنای دیدنی دارد که توسط سازمان جهانی یونسکو محافظت و نگهداری می شود، از جمله قصر موسیقی کاتالان، همچنین دوچرخه سواران سراسر دنیا این شهر را برای دوچرخه سواری انتخاب می نمایند، این شرایط یکی از دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا می باشد، سرمایه گذاران خارجی با خرید ملک در این شهر، می توانند از جاذبه های طبیعی و تاریخی اسپانیا لذت ببرند.

  به دنبال مطالب فوق الذکر باید گفت، تمامی شهرهای اسپانیا شامل ترقی قیمت املاک شدند ولی شهر بارسلونا اسپانیا، ترقی و جهش رو به پیشرفت بیشتری در خصوص خرید و فروش ملک داشت. شهر بارسلونا ی اسپانیا گیرایی و جاذبه های فراوان و عالی برای سرمایه گذاران دارد، زیرا در حال حاضر قیمت های ملک  واقعا پایین و مناسب هستند ولی پیش بینی می شود که در آینده نزدیک افزایش داشته باشند.

در اینجا ما 5 دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا و خرید ملک در بارسلونا را را عنوان نموده، و به شما می گوییم اگر در این شهر ملک خریداری کنید ، هیچ موقع پشیمان نخواهید شد.

 

ثبات اقتصادی اسپانیا

  • سرمایه گذاری خارجی موفق: شهر بارسلونا اسپانیا مرکز تجمع بیش از 5000 شرکت خارجی می باشد،  این امر اثبات می نماید که حضور یکپارچه  شرکت های خارجی بمدت  بیش از 10 سال در این شهر، در گرو ثبات و پایداری اقتصادی  بالا و درصد بالای بازده  سود سرمایه گذاری می باشد. فعالیت های اقتصادی بین المللی در این کشور به ثبات اقتصادی اسپانیا کمک شایانی کرده و منجر به ترقی و پایداری سرمایه گذاری در این کشور شده است.
بیشتر بدانید!
اخذ اقامت اسپانیا از طریق ثبت شرکت

 

  • موقعیت مکانی : شهر بارسلونا راه  ورود به کشورهای جنوب اروپا می باشد، مرکز اقتصادی  کشورهای  نوظهور اتحادیه اروپا و پایتخت منطقه مدیترانه ای است. دارای موقعیت مکانی و جغرافیایی خاص و ممتازی است ، در کنار دریای مدیترانه واقع شده و پیوستگی با شهرهای اصلی اروپایی دارد. این موقعیت مکانی، باعث شده بارسلونا یکی از مقصدهایی باشد که سرمایه گذاران بین الملی در اروپا ترجیح می دهند در این شهر سرمایه گذاری کنند، یکی از اصلی ترین دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا، همین موقعیت مکانی و جغرافیایی می باشد.

 

قیمت خانه در اسپانیا

  • قیمت خانه در کشور اسپانیا: با وجود بحران در املاک و مستغلات در سال 2008 در این کشور، ارزش ملک بطور متوسط 55 درصد کاهش داشته، و علیرغم اینکه در سه ماهه اول سال 2016 بنظر می رسید که آمار از سال گذشته بهتر باشد، همچنان نرخ سود و بهره  وام بانکی نیز در منطقه اروپایی  پایین بوده، لذا تقاضا برای خرید ملک در بارسلونا و ملک بیشتر از تقاضا برای خرید دیگر گزینه ها بوده است. همانطور که دیدیم ، یکی از نتایج ثبات اقتصادی در اسپانیا، حتی در شرایط بحران در املاک، افزایش تقاضا برای خرید خانه و ملک در این کشور بوده است.

خرید ملک در بارسلونا، دلایل سرمایه گذاری بر املاک بارسلونا، وام مسکن اسپانیا، شهر بارسلونای اسپانیا، ثبات اقتصادی اسپانیا

بارسلونا میزبان بزرگترین نمایشگاههای بین المللی

  • دارای ساختار و برنامه اقتصادی متنوع، فعال و پویا :  شهر بارسلونا اسپانیا ،مرکزی برای رویدادهای مهم بین المللی بوده ، این شهر پایتخت جهانی موبایل و محل برگزاری بزرگترین نمایشگاههای صنعت موبایل از جمله تولید کنندگان ، تولید کنندگان فناوری و تکنولوژی و کنگره جهانی موبایل  می باشد ، هر ساله  میزبان  بیش از 90.000 متخصص بوده و این رویداد تا سال  2018  نیز در این شهر برقرار  بوده است.
بیشتر بدانید!
مدارک لازم برای گرفتن ویزای اسپانیا

 

شرکت گوگل در بارسلونا

  • استقبال مردم از سرمایه گذاری در املاک این شهر همچنان ادامه دارد: در سالهای اخیر، بارسلونا یک شهر پر جاذبه برای کسب و کار های جدید و شرکت های استارت آپ بوده، به طوری که این شهر را به عنوان محل سکونت و خانه خود انتخاب نموده، و حتی قصد تاسیس یک شرکت را در این شهر داشتند، به همین علت در پی افزایش تقاضا برای مسکن، تعداد متقاضیان نیروی کار در شهر بارسلونا اسپانیا  در حال افزایش میباشد. حتما با شرکت گوگل آشنایی دارید، این شرکت و دیگر شرکتهای فنی در شهر بارسلونا شعبه هایی را افتتاح نموده، و جوانان را ترغیب و تشویق می کنند که به این شهر بیایند. حضور شرکت های بزرگ و مطرح دنیا در این شهر، نشانی از امنیت و ثبات اقتصادی اسپانیا می باشد.

 

صنعت توریسم در اسپانیا

  • مهاجرت سرمایه گذاران با ایجاد کسب و کار و سکونت در این شهر، آینده با ثبات و پایداری را برای  بارسلونا رقم می زند، تعداد توریست هایی که به شهر م یاند همچنان رو به افزایش می باشد. اسپانیا دومین مقصد توریستی ایده آل و محبوب گردشگری در دنیا است ، شهر بارسلونا اسپانیا، از محبوب ترین مقصدهای  گردشگران خارجی می باشد و این امر، روند پیشرفت دائمی صنعت توریسم در اسپانیا را تضمین می نماید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در بارسلونا برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟