منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

خرید ملک در خارج آسان شد

خرید ملک در خارج ، خرید ملک در اروپا ، خرید ملک در ترکیه
خرید ملک در خارج ، خرید ملک در اروپا ، خرید ملک در ترکیه
در طول سالیان دراز فعالیت اریکه عدل در حوزه تجارت بین المللی و سرمایه گذاری خارجی همواره جای خالی یک پایگاه جامع بین المللی خرید و فروش املاک احساس می شد. یک پایگاه در دسترس همگان حتی برای خارجی ها در بیرون کشور. خبر خوب اینکه با راه اندازی وبسایت اینوستایم ( Investime.co ) که در 7 زبان زنده دنیا فعالیت می کند، خرید ملک در خارج آسان شد ! ناگفته نماند که شرکت اینوستایم از زیر مجموعه های هلدینگ بین المللی اریکه عدل است. برای کسب اطلاع بیشتر با ما همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در طول سالیان دراز فعالیت اریکه عدل در حوزه تجارت بین المللی و سرمایه گذاری خارجی همواره جای خالی یک پایگاه جامع بین المللی خرید و فروش املاک احساس می شد. یک پایگاه در دسترس همگان حتی برای خارجی ها در بیرون کشور. خبر خوب اینکه با راه اندازی وبسایت اینوستایم ( Investime.co ) که در 7 زبان زنده دنیا فعالیت می کند، خرید ملک در خارج آسان شد ! ناگفته نماند که شرکت اینوستایم از زیر مجموعه های هلدینگ بین المللی اریکه عدل است. برای کسب اطلاع بیشتر با ما همراه باشید.

چگونه خرید ملک در خارج آسان شد؟

یکی از موانع خرید ملک در خارج همیشه دسترسی نداشتن به یک محیط موثق و مطمئن برای تحقیق و تفحص و دیدن گزینه های ملکی مختلف بود. گروه اینوستایم به عنوان عضوی از خانواده هلدینگ بین المللی اریکه عدل با درک این ضرورت بر آن شد که یک پایگاه جامع به زبان های مختلف دنیا راه اندازی کند و این امکان را به مردم عزیز بدهد که خود به زبان شیرین فارسی املاک مورد علاقه خود را در خارج از کشور ورق بزنند و با استفاده از جزئیات کاملی که در این وبسایت منتشر می شود دست به انتخاب و خرید ملک در خارج بزنند.

وبسایت املاک بین المللی اینوستایم هم اکنون در نشانی وبسایت اینوستایم در دسترس همگان است.

پوشش دهی خرید ملک در اروپا

یکی از مناطق مورد علاقه سرمایه گذاران برای خرید ملک در خارج ، اروپاست. وبسایت املاک بین المللی اینوستایم در صدد است با انتشار املاک مطمئن و استاندارد با قیمت های کارشناسی شده انتخاب را در اروپا آسان کند و به هموطنان عزیز در خصوص خرید ملک در اروپا کمک کند. این املاک با جزئیات بسیار کامل منتشر می شوند و هموطنان عزیز می توانند بدون نگرانی گزینه های مورد علاقه خود را لیست کنند.

بیشتر بدانید!
10 دلیل سرمایه گذاری در ترکیه

پوشش دهی خرید ملک در ترکیه

همانطور که مستحضرید به دنبال اصلاحات اخیر قوانین ، دریافت پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک میسر شده است. در این روش اگر فرد متقاضی ملکی با قیمتی بالاتر از ۲۵۰ هزار دلار خریداری کند می تواند ظرف مدت ۳ تا ۶ ماه پاسپورت ترکیه را بدست بیاورد.

با توجه به اینکه گروه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل که یکی دیگر از زیر مجموعه های هلدینگ بین المللی اریکه عدل است درخواست های بسیار زیادی در خصوص دریافت پاسپورت ترکیه و خرید ملک در ترکیه داشته است ، یکی از تمرکز های ما در سایت املاک بین المللی اینوستایم بحث خرید ملک در ترکیه می باشد.

سایت املاک بین المللی اینوستایم هم اکنون با پشتیبانی زبان های فارسی و ترکی استانبولی اقدام به انتشار املاک مطمئن با قیمت های کارشناسی شده با جزئیات بسیار کامل می نماید. بنابراین اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید توصیه می کنیم قبل از هر چیز پروژه های موجود در این وبسایت را بررسی کنید.

ارائه جزئیات کامل املاک لیست شده

هدف ما در سایت املاک بین المللی اینوستایم  قبل از هر چیز این است که انتخاب را برای هموطنان عزیز در خصوص خرید ملک در خارج آسان تر کنیم. به همین دلیل تمام املاکی که توسط وکلای ما تایید شده و منتشر می شوند با جزئیات کاملی همچون مشخصات ساختمان ، تعداد طبقات ، سال ساخت ، تعداد اتاق خواب ، تعداد حمام ، پارکینگ و تمام امکانات رفاهی تفریحی و ورزشی پروژه ها در سایت قرار بگیرند.

بیشتر بدانید!
مالیات خرید ملک دبی برای واحدهای تجاری

علاوه بر اینها انتشار تصاویر بسیار با کیفیت از املاک لیست شده و همچنین نمایش مکان ملک روی نقشه از دیگر امکانات این وبسایت است. این موضوع به مساله انتخاب در خرید ملک در خارج کمک شایانی می کند.

همانطور که می بینید خرید ملک در خارج هیچ گاه تا این اندازه راحت نبوده است اکنون می توانید با مشاهده جزئیات کامل ملک تصمیم گیری کنید.

حضور وکلای بین المللی در اینوستایم

یکی از مزایای انحصاری سایت املاک بین المللی اینوستایم این است که تحت نظر وکلای بین المللی اریکه عدل فعالیت می کند. به عبارت دیگر تمام املاکی که در این سایت منتشر می شوند قبل از هر چیز باید توسط وکلای ما تایید شوند. وکلا در این مرحله تمام سوابق ثبتی و قانونی ملک را بررسی می کنند و اگر پروژه مورد نظر کاملا سشته و رفته باشد اجازه انتشار ملک را در اینوستایم می دهند.

این موضوع می تواند خیال هموطنان عزیز را تا حد بسیار زیادی راحت کند چرا که عدم آگاهی از قوانین کشور مقصد و همچنین سوابق قانونی ملک یکی از موانع بزرگ در سر راه خرید ملک در خارج بود که با این سایت حل شده است.

در پایان امیدوار هستیم با همراهی شما عزیزان هر روز بهتر از دیروز بتوانیم در کنار شما باشیم و امور بین المللی شما را تسهیل کنیم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟