منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های سرمایه گذاری در کانادا کدامند؟

روش های سرمایه گذاری در کانادا
روش های سرمایه گذاری در کانادا
نتیجه این مقاله بر این بود که با سرمایه گذاری در کشور کانادا می توان اقامت این کشور را دریافت نمود. اما باید روش های سرمایه گذاری در کانادا با نیازهای این کشور هماهنگ باشد. دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری بوسیله برخی روش های سرمایه گذاری امکان پذیر است. در مورد ویزای سرمایه گذاری کانادا گفته شد که تحت برنامه های ایالتی کانادا به شرط صلاحیت و توانایی می توان این ویزا را دریافت نمود. از شرایط سرمایه گذاری کانادا و برنامه سرمایه گذار کبک مطالب مرتبطی ارائه گردید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سرمایه گذاری برای حفظ و افزایش دارایی مان است. امروزه با پیشرفت های جدید روش های سرمایه گذاری گوناگونی برای تولید ثروت داریم. سرمایه گذاری در کانادا نیز گزینه های گوناگونی دارد. قبل از هر سرمایه گذاری باید ابتدا از خودمان دو سوال بپرسیم. سوال اول اینکه هدف از سرمایه گذاری ما چه هست؟ سوال دوم: پذیرش و تحمل ما در برابر ریسک و احتمال سرمایه گذاری چقدر است؟

پاسخ این سوالات معلوم می کند که کدام یک از روش های سرمایه گذاری در کانادا را انتخاب کنیم. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در باره شرایط سرمایه گذاری کانادا مطالبی را عنوان می نماید. در مورد شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا توضیحاتی ارائه می شود. علاوه بر آن پیرامون چگونگی دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری صحبت می شود. با اریکه عدل همراه باشید و با انواع سرمایه گذاری در کانادا آشنا شوید.

 

روش های سرمایه گذاری در کانادا

بهترین روش های سرمایه گذاری در کانادا که در سال 2022 عنوان شده اند بدین ترتیب می باشند:

  • سرمایه گذاری آنلاین
  • سرمایه گذاری توسط مشاوران و کارگزاران سرمایه گذاری
  • سرمایه گذاری از طریق بانکها
  • سرمایه گذاری در بازار سهام
  • سرمایه گذاری وجوه شامل سهام و اوراق قرضه
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
  • سرمایه گذاری در اوراق شرکت های بزرگ بین المللی مانند تویوتا
  • سرمایه گذاری در صنایع گوناگون کانادا

 هر کدام از این روش های سرمایه گذاری بازار و مشخصات خود را دارد. که می توان با مشاوران و وکلای سرمایه گذاری بهترین روش را انتخاب نمود.

 

سرمایه گذاری برای اقامت کانادا

  سرمایه گذاری در کانادا گزینه های گوناگونی دارد. ابتدا هدف و قدرت ریسک مان را مشخص کنیم. طول زمانی که می خواهیم به سود برسیم را تعیین کنیم. تصمیم بگیریم برای کوتاه مدت یا بلند مدت قصد سرمایه گذاری داریم. یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا خرید ملک در کانادا است. مانند خرید آپارتمان، خانه های شهری، دوبلکس، خانه های ییلاقی و کلبه. که می توان آنها را خریداری و سپس اجاره دهیم. البته که می توان با خرید ملک گلدن ویزای کانادا را دریافت کنیم. دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری بر املاک یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا است.

بیشتر بدانید!
اجاره ملک در فرانسه

 

ویزای سرمایه گذاری کانادا

کانادا بزرگترین اقتصاد ثروتمند را از لحاظ منابع طبیعی و گاز دارد. بستری مناسب برای انواع سرمایه گذاری ها می باشد. از جمله شرکت در برنامه های سرمایه گذاری به منظور دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری. از انواع برنامه های سرمایه گذاری در کانادا می توان به این موارد اشاره نمود.

  • برنامه سرمایه گذار مهاجر نیوبرانزویک New Brunswick Immigrant Investor program با 750 هزار دلار
  • برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک Quebec immigrant investor program با یک میلیون و 200 هزار دلار سرمایه
  • حداقل سرمایه گذاری از 750 هزار دلار کانادا
  • شرایط سرمایه گذاری: سرمایه گذاری در صنایع کشاورزی، بازرگانی و صنایع
  • نوع ویزا: ویزای سرمایه گذاری کانادا
  • شرایط اقامت کانادا: برای این سرمایه گذاری باید در کانادا زندگی کنید.
  • اقامت دائم بعد از سه سال زندگی در کانادا
  • دریافت شهروندی کانادا: یکسال بعد از دریافت اقامت دائم
  • شهروندی دوگانه در این سرمایه گذاری ها مجاز است.

با انجام این برنامه های سرمایه گذاری می توان ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت نمود.

شرایط سرمایه گذاری کانادا چگونه است؟

شرایط سرمایه گذاری

شرایط سرمایه گذاری کانادا

شرایط سرمایه گذاری کانادا در هر ایالت و استان آن متفاوت است. هر ایالت برنامه های کوچک سرمایه گذاری خاص خود را Provincial Nominee Programs (PNP) دارد. بر اساس این برنامه ها دولت کانادا شرایط سرمایه گذاری را به مهاجران داوطلب اعلام می نماید. دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری در این برنامه ها امکان پذیر می شود. شرح خلاصه ای از برنامه های مهاجرتی تجاری که در حال حاضر در هر ایالت کانادا اجرا می شود را ارائه می نماییم.

  • برنامه های سرمایه گذاری کبک برای دریافت ویزای سرمایه گذار کانادا
  • برنامه های تجاری PNP در British Columbia، Manitoba، New Brunswick، Ontario
  • برنامه های تجاری PNP در Prince Edward Island، Saskatchewan، Yukon، NorthWest Territories

شرایط سرمایه گذاری در این کشور بر اساس نیازهای ایالتی اعلام می شود.

 

برنامه سرمایه گذاری کبک

با برنامه سرمایه گذاری کبک تجار می توانند با سرمایه گذاری  800 هزار دلار کانادا به کانادا مهاجرت کنند. این مبلغ به دولت کبک پرداخته می شود. دولت کبک آن را به نفع خود سرمایه گذاری می کند. سپس بعد از یک دوره پنج ساله به مهاجر سرمایه گذار بازپرداخت می کند. مهاجر داوطلب می تواند از طریق موسسات مالی کانادا این سرمایه گذاری را انجام دهد. تا حدودی هم با این موضوع آشنایی و تجربه داشته باشد. البته لازم بذکر است که سرمایه گذار باید حداقل سرمایه خالص 1.6 میلیون دلار کانادا داشته باشد. شرکت در برنامه سرمایه گذار کبک یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا می باشد.

بیشتر بدانید!
خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور

 

گواهینامه منتخب کانادا

شرایط سرمایه گذاری کانادا تحت برنامه سرمایه گذاری بدین ترتیب می باشد: افراد حقیقی، کارآفرینان، سرمایه گذاران، و خود اشتغال ها می توانند در این برنامه شرکت کنند. البته باید ثابت کنند که توانانی این سرمایه گذاری را دارند. همچنین باید گواهینامه منتخب کبک ( Quebec Selection Certificate( CSQ را دریافت نمایند. این گواهینامه یک گواهینامه رسمی است که توسط دولت کبک صادر می شود. از طریق این برنامه ها می شود اقامت دائم کانادا را دریافت نمود.

شرایط سرمایه گذاری کانادا در برنامه های ایالتی این کشور چگونه است؟

 

برنامه های سرمایه گذاری کبک

سه برنامه سرمایه گذاری در کبک وجود دارد. که هر کدام شرایط و الزامات خود را دارد. مانند:

شرایط سرمایه گذاری کانادا تحت برنامه کارآفرینی کبک بدین ترتیب است. متقاضی شرکت در این برنامه باید حداقل 300 هزار دلار کانادا سرمایه خالص داشته باشد. از تجربه و توانایی کافی راه اندازی یک کسب و کار هم برخوردار باشد. لازم به ذکر است که این برنامه برای متقاضیانی که به زبان فرانسوی آشنایی دارند باز خواهد ماند.

برنامه خود اشتغالی کبک هم بدین نحو بوده که سرمایه گذار می بایست حداقل 100 هزار دلار کانادا داشته باشد. همچنین از کاری که قرار است در کانادا پیاده کند آگاهی و تجربه کافی داشته باشد. دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری چگونه است؟

ویزای سرمایه گذاری کانادا

دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری

دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری بر املاک میسر می باشد. همچنین با شرکت در برنامه های سرمایه گذاری مهاجرتی می توان ویزای سرمایه گذار دریافت نمود. دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری تحت برنامه های گوناگون ایالتی کانادا صورت می گیرد. منتها باید شرایط و صلاحیت هر برنامه را داشته باشیم. در ادامه این توضیح به انواع ویزای کانادا اشاره می کنیم.

  • ویزای کاری
  • ویزای موقت
  • ویزای تحصیلی
  • سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها
  • ویزای ویزیتور
  • ویزای مهاجرت تجاری
  • ویزای کارگران ماهر فدرال
  • ویزای تجربه در مهارتها
  • ویزای تجاری مهارت
  • ویزا تحت برنامه های داوطلبانه ایالتی
  • ویزا تحت برنامه های کارگران ماهر منتخب
  • ویزا تحت برنامه اسپانسرشیپی خانواده
  • ویزا تحت برنامه سرپرستی و مراقبت از کودکان یا سالمندان در یک خانه شخصی LCP
بیشتر بدانید!
آشنایی با مونیخ آلمان برای زندگی و اقامت

یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا شرکت در برنامه های ایالتی این کشور می باشد. دوستان عزیز هر کدام از این ویزاها یک شرایط و مزایایی دارند. که در فرصت های مقتضی قابل بررسی و توضیح می باشد.

 

درباره روش های سرمایه گذاری در کانادا

نتیجه این مقاله بر این بود که با سرمایه گذاری در کشور کانادا می توان اقامت این کشور را دریافت نمود. اما باید روش های سرمایه گذاری در کانادا با نیازهای این کشور هماهنگ باشد. دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری بوسیله برخی روش های سرمایه گذاری امکان پذیر است. در مورد ویزای سرمایه گذاری کانادا گفته شد که تحت برنامه های ایالتی کانادا به شرط صلاحیت و توانایی می توان این ویزا را دریافت نمود. از شرایط سرمایه گذاری کانادا و برنامه سرمایه گذار کبک مطالب مرتبطی ارائه گردید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های سرمایه گذاری در کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟