منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

روش های مختلف سرمایه گذاری در سوئیس

موضوع  سرمایه گذاری در سوئیس  یکی از جذاب ترین مقالات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تقدیم شما عزیزان علاقمند میشود.  به شرایط مستاجرین در سوئیس می پردازیم. به خرید ملک در سوئیس هم اشاره ای می کنیم. راههای دیگر سرمایه گذاری در سوئیس را بررسی می کنیم. پس انداز در بانک هم یک نوع سرمایه گذاری ست.در باره بانک های سوئیس با هم صحبت می کنیم. در باره افتتاح حساب بانکی سوئیس  نیز مطالبی را ارائه می دهیم. چرا شما از سرمایه گذاران در این کشور نباشید؟

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موضوع سرمایه گذاری در سوئیس که یکی از جذاب ترین مقالات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تقدیم شما عزیزان علاقمند میشود. در این مقاله به شرایط مستاجرین در سوئیس می پردازیم و به خرید ملک در سوئیس هم اشاره ای می کنیم همچنین راههای دیگر سرمایه گذاری در سوئیس را بررسی می کنیم.

پس انداز در بانک هم یک نوع سرمایه گذاری ست.در باره بانک های سوئیس با هم صحبت می کنیم. درباره افتتاح حساب بانکی سوئیس نیز مطالبی را ارائه می دهیم. چرا شما از سرمایه گذاران در این کشور نباشید؟

 

خرید ملک در سوئیس

قیمت خرید ملک در هر منطقه و محله تفاوت دارد. اگر سرمایه گذاران و مهاجران اطلاعات کافی و مناسبی در این زمینه نداشته باشند، در این کشور و بازار مسکن سردرگم میشوند.باید از سیستم مالکیت خارجی و وام مسکن مطلع شویم.در گفتگو با یک مشاور مالی و سرمایه گذاری مهاجران در سوئیس ، مطالبی را برایتان بازگو می کنیم.

تجربیات یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری مهاجران در سوئیس را در اختیارتان میگذاریم. Investime این شرکت در زمینه مشاوره مالی به مهاجران ، امور بانکی و مالیاتی ، بیمه و کارهای تخصصی در کشور سوئیس دارای تجربه و سابقه خوبی می باشد.

 

صاحب خانه ها در سوئیس

صاحب خانه ها در سوئیس کم هستند. حدود 60 درصد اجاره نشین هستند.و اکثر خانه دارها در جوامع روستایی به دور از شهرهای بزرگ زندگی می کنند.دلایل این امر بسیار است. خرید مسکن یکی از راههای سرمایه گذاری در سوئیس می باشد. بانک ها در پروسه سرمایه گذاری نقش مهمی دارند

منظور از املاک هر نوع ملک مسکونی ، تجاری ، زمین کشاورزی ، هر زمینی با هر نوع کاربری می باشد .خرید ملک در سوئیس نیز مراحل و روند خود را دارد.

بیشتر بدانید!
آیا امکان دریافت وام مسکن در اسپانیا وجود دارد؟

 

بازار مسکن سوئیس

رشد جمعیت در شهرهای بزرگ ،افزایش قیمت از دلایل این روند می باشد.در سال 2022 با توجه به نرخ تورمی که در بازار مسکن وجود داشت، بانک ملی سوئیس مقررات جدیدی را برای کاهش قیمت املاک وضع کرد. و عملا هم موفق شد که قیمت ها کاهش پیدا کنند.اکثر مهاجران نیز ترجیح می دهند ملک اجاره کنند. خرید خانه در روستاها و حومه شهر آسانتر است.

آمار SNB ( بانک ملی سوئیس SWISS NATIONAL BANK ) نشان میدهد که در نیمه دوم سال 2022 ، قیمت هر متر مربع زمین در شهر زوریخ 16 هزار و 956 فرانک بوده است. در شهر ژنو هر متر مربع 14 هزار و 480 فرانک ، و در شهر لوسرن 10 هزار و 750 فرانک بوده است.

ملیت های به غیر از کشورهای اتحادیه اروپا، شهروندان خارجی که مجوز کار در سوئیس ندارند ، برای خرید املاک باید درخواست خرید بدهند.قیمت املاک در مرزهای این کشور ارزان تر است. خرید ملک در سوئیس با آگاهی بیشتر، بهتر انجام خواهد شد.

 

مستاجرین در سوئیس

مستاجرین در سوئیس تحت حمایت قوانینی هستند. انجمن های مستاجری (Association de défense des locataires) به مستاجرین در سوئیس مشاوره های حقوقی می دهد. هدف این انجمن ارائه راهکارها و مشاوره های حقوقی به نفع مستاجرین می باشد. قانونمندی سوئیس برای این قشر از مردم نیز برنامه ریزی می کند.مستاجران بدانند که قانون حامی آنهاست .

بانک های سوئیس - سرمایه گذاری در سوئیس - خرید ملک در سوئیس - حساب بانکی سوئیس - مستاجرین در سوئیس

بانک های سوئیس

اهمیت بانک ها در دریافتی ها و پرداختی ها در هر معامله و قراردادی کاملا بارز است . بازار های مالی سوئیس نیز تحت نظارت و کنترل هستند. نظم و قانونمندی در سوئیس در تمامی زمینه ها مشهود ست .USB و credit  suisse  از بانک های بزرگ سوئیس هستند. که بیش از 50 درصد سپرده های این کشور را در بردارند. اداره نظارت بر بازار مالی سوئیس به عهده FINMA می باشد.

بیشتر بدانید!
تاثیر طلاق و جدایی در اقامت هلند

USB بانک هفت دفتر و شعبه در سراسر دنیا دارد. دفتر مرکزی این بانک در شهر زوریخ است. یکی دیگر از راههای سرمایه گذاری، بانک ها هستند. شما می توانید دارایی و پولتان  را در بانک های این کشور سرمایه گذاری کنید . هر کدام از بانک ها یک روش کاری دارند.برای سرمایه گذاری در سوئیس میتوان از بانک ها کمک گرفت .

بانک بین المللی EFG  در سال 1995 تاسیس شد . این بانک ، خدمات بانکداری خصوصی و خدمات مدیریت دارایی ارائه می دهد. در 40 نقطه از دنیا فعالیت دارد.دفتر مرکزی این بانک در شهر زوریخ است . و بیش از 3800 کارمند دارد. بانک های سوئیس بسیار ایمن هستند.

 

افتتاح حساب بانکی در سوئیس

افتتاح حساب بانکی برای سرمایه گذاری در سوئیس الزامی ست. اهمیت بانکها در این مرحله معلوم میشود. در مورد نحوه افتتاح حساب بانکی در سوئیس ، مواردی را خاطر نشان می کنیم. بانک های سوئیس در حفظ اموال و اسرار مردم بسیار کوشا و دقیق می باشند. سوئیس در صنعت بانکداری بسیار معروف است. نکاتی را قبل از افتتاح حساب بانکی در سوئیس لازم است بدانیم.

بانک های سوئیس از اینکه به خارجی ها و مهاجران خدمات بانکی ارائه می دهند بسیار مفتخرند. شما با هر ارزی می توانید در بانک های سوئیس حساب باز کنید. هر بانکی برای افتتاح حساب ، مبالغی را درخواست میکنند . و این مبلغ به خود بانک بستگی دارد . برای افتتاح حساب ، تمامی بانک ها مدارکی را لازم دارند ،که معمولا پاسپورت می باشد.

 

افتتاح غیر حضوری حساب بانکی

حتی اگر شما نمی توانید شخصا برای افتتاح حساب بانکی به سوئیس بروید، می توانید کپی پاسپورت تان را به بانک بفرستید. معمولا بانک ها برای افتتاح حساب مبلغی دریافت نمی کنند. اگر این قضیه اثبات شود ، مجازات قانونی خواهند شد.ایمنی و اطمینان بانک های سوئیس در حدی ست که کشورهای دیگر نیز براحتی در این بانک ها حساب باز می کنند و قراردادهای بین المللی می بندند. بانک قبل از افتتاح حساب باید هویت شما را تایید کند.

بیشتر بدانید!
کنفرانس IBA حقوق شرکتها 2023

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های مختلف سرمایه گذاری در سوئیس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد سرمایه گذاری ملکی در سوئیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟