منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط زندگی در ونکوور کانادا و فرصت های شغلی

شرایط زندگی در ونکوور
شرایط زندگی در ونکوور
برای مهاجرت به کانادا از شرایط و دلایل زندگی در ونکوور کانادا به فرصت های شغلی در زمینه های تکنولوژی و امکان تحصیل در مدارس خصوصی برای فرزندان خانواده های مهاجر گفته شد. که با توجه به سیستم حمل و نقل وسیع در این شهر و جاذبه های هنری و بالا بودن سطح کیفیت زندگی در ونکوور و آموزش رایگان در مدارس دولتی میتوان گفت ونکوور کانادا گزینه خوبی برای زندگی در یک کشور خارجی می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

برای مهاجرت به کانادا بد نیست بدانید که ونکوور شهری بندری واقع در سواحل غربی کانادا و 50 کیلومتری مرز شمالی آمریکا می باشد و طبق آخرین رتبه بندی بهترین شهر برای زندگی در آمریکای شمالی شناخته شده است. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره شرایط زندگی در ونکوور کانادا گفته و به داشتن مهارت برای پیدا کردن شغل در ونکوور نیز اشاره دارد. علاوه برآن از دلایل زندگی در ونکوور به زمینه های شغلی در این شهر مانند صنایع تکنولوژی و مالی توجه نموده و از قیمت خرید آپارتمان در ونکوور در مناطق مرکزی و حومه ای این شهر گفته و از شرایط تحصیل در شهر ونکوور برای مهاجران نیز نکاتی را مطرح می نماید.

 

شرایط زندگی در ونکوور

برای مهاجرت به کانادا و زندگی کردن درشهر ونکوور کشور کانادا قطعا نیاز به مسکن مناسب خواهید داشت که معمولا اجاره آپارتمان در شهر ونکوور برای 6 تا 12 ماهه می باشد. علاوه بر آن هزینه تخمین زده شده برای زندگی یک خانواده 4 نفره بدون اجاره مسکن در یک ماه حدود 4,362.11 دلار کانادا است. شرایط زندگی در ونکوور برای خانواده های مهاجران بسیار مناسب می باشد.

قطعا برای خرید ملک خارجی یا اجاره مسکن، تحصیل، خرید مایحتاج زندگی در شهر ونکوور کشور کانادا نیاز دارید که یک حساب بانکی بین المللی در این شهر افتتاح نمایید که بدین منظو توصیه به مشاوره با یک وکیل بانکی بین الملل می شود. علاوه برآن هزینه زندگی کردن در شهر ونکوور کشور کانادا بستگی به تعداد اعضای خانوار و سبک زندگی آنان دارد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به آلمان از طریق کار

 

شغل در ونکوور

آسانی و سختی پیدا کردن شغل در ونکوور کانادا بستگی به مهارت ها و تخصص های خود شما دارد، اگر در یک رشته توانایی و مهارت خاصی داشته باشید راحت تر می توانید شغل مورد نیازتان را در این شهر پیدا کنید. دستمزد برخی از مشاغل در این شهر ساعتی است مانند شغل گارسونی که برای هر ساعت کاری آن 12 دلار در نظر گرفته می شود.

علاوه برآن صنایع مالی، تکنولوژی، سینما، هنر و اقتصاد در ونکوور فرصت های شغلی مرتبطی را برای مهاجران و شهروندان این شهر ایجاد نموده است. همچنین وجود شرکت های خارجی و بین المللی در شهر ونکوور مزیت خوبی برای پیدا کردن شغل در این شهر می باشد. برخی از مشاغل در شهر ونکوور کانادا دستمزدی ساعتی دارند.

 

شغل در ونکوور کانادا

دلایل زندگی در ونکوور

در ادامه مطالب مطرح می شود که شبکه حمل و نقل عمومی در شهر ونکوور بسیار متنوع و گسترده است مانند اتوبوس، قطار و اتوبوس های دریایی. علاوه برآن کیفیت زندگی در ونکوور بالا است و محصولات ارگانیک کشاورزی در بازارهای این شهر به فروش می رسد.

ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا با جاذبه ها و فعالیت های هنری مورد توجه بسیاری از اهالی این فن می باشد. همچنین بر اساس تحقیقات HSBC ونکوور ششمین شهر مناسب برای زندگی مهاجران است. لذا با توجه به این نکات دلایل زندگی در ونکوور قابل توجه می باشند. دلیل های زندگی کردن در شهر ونکوور را برای مهاجرت به کانادا می توان در نظر گرفت.

 

خرید آپارتمان در ونکوور

برای سکونت و زندگی در شهر ونکوور نیاز به اجاره و یا خرید خانه و آپارتمان خواهید داشت که بدین منظور بر اساس آخرین آمار بدست آمده برای خرید آپارتمان در ونکوور در مرکز و حومه این شهر این مبالغ باید هزینه شود:

  • متوسط قیمت خریداری هر فوت مربع آپارتمان در مرکز شهر ونکوور 1,096.46 دلار کانادا
  • اما متوسط قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در حومه شهر ونکوور 844.04 دلار کانادا می باشد.
بیشتر بدانید!
بهترین بیمارستان های ترکیه و هزینه های پزشکی

خریداری ملک خارجی و آپارتمان در شهر ونکوور قیمت های متفاوتی در مناطق مرکزی و حومه ای این شهر دارد.

 

تحصیل در شهر ونکوور

تحصیل در شهر ونکوور

در تکمیل مطالب عنوان می شود که استانداردهای تحصیل در شهر ونکوور بالا است و آموزش در مدارس دولتی کانادا از جمله مدارس دولتی شهر ونکوور رایگان است. علاوه بر آن تحصیل در مدارس دولتی برای دانش آموزان 5 تا 16 ساله اجباری می باشد.

در کنار آن مدارس خصوصی با کیفیت بسیار عالی آموزشی در این شهر وجود دارند که خانواده های مهاجر و اتباع خارجی در این شهر می توانند فرزندان خود را برای تحصیل در این مدارس ثبت نام نمایند. تحصیل در کانادا و شهر ونکوور مزیت برخورداری از سیستم با کیفیت آموزشی را دارد.

 

شرایط  ونکوور برای زندگی

برای مهاجرت به کانادا از شرایط و دلایل زندگی کردن در شهر ونکوور کانادا به فرصت های شغلی در زمینه های تکنولوژی و امکان تحصیل در مدارس خصوصی برای فرزندان خانواده های مهاجر گفته شد. که با توجه به سیستم حمل و نقل وسیع در این شهر و جاذبه های هنری و بالا بودن سطح کیفیت زندگی در ونکوور و آموزش رایگان در مدارس دولتی میتوان گفت ونکوور کانادا گزینه خوبی برای زندگی در یک کشور خارجی می باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط زندگی در ونکوور کانادا برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
کسب و کار در سوئد

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟