منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط کارآفرینی در انگلیس چگونه است ؟

کارآفرینی در انگلیس
کارآفرینی در انگلیس
د ر خصوص سرمایه گذاری انگلیس ، و علل سرمایه گذاری در انگلیس به مطالب مرتبطی اشاره و  از امکان ایجاد کارآفرینی در انگلیس و حمایت های دولت انگلیس از کارآفرینان بین المللی نیز نکاتی را به اشتراک گذاشتیم. به چندین نوع شرکت و مراحل و مقدمات ثبت شرکت در انگلیس پرداختیم و از مزایای دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس نیز نکاتی را مطرح نمودیم و البته به چندین فرصت برای سرمایه گذاری نیز اشاره کردیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد پیرامون موضوع  سرمایه گذاری انگلیس ، مراحل و مقدمات لازم جهت ثبت شرکت در انگلیس و ایجاد کارآفرینی در انگلیس با  شما عزیزان سخن گوید. همچنین از  علل سرمایه گذاری در انگلیس مواردی را خاطر نشان و در خصوص حمایت های دولت انگلیس از کارآفرینان مطالبی را ارائه می دهیم. از متداول ترین و محبوب ترین نوع شرکت جهت تاسیس در انگلیس گفته و به فرصت های سرمایه گذاری و ویزای سرمایه گذاری انگلیس  نیز اشاره داریم. با اریکه عدل همراه باشید.

 

سرمایه گذاری انگلیس

در این مبحث منظور از بحث پیرامون موضوع سرمایه گذاری انگلیس،  اختصاص سرمایه جهت تامین اعتبار و یا سرمایه گذاری جهت انجام پروژه های شرکتی می باشد و علاوه بر آن سرمایه گذاری در زمینه زیر ساخت های علمی و پروژه های فنآوری، و طرح های انرژی را نیز شامل می شود.  هر ساله دولت انگلیس به هزاران شرکت خارجی کمک می کند تا به این کشور بیایند و به کسب و کار های گوناگونی بپردازند، که به دنبال آن موضوعاتی چون مالیات، استخدام کارگران ماهر نیز مطرح می شود.

برای سرمایه گذاری در کشور انگلیس باید یک طرح، پروژه و یا تولیدات و خدمات منحصر بفردی داشته  تا بتواند در بازارهای رقابتی با دیگر طرح ها رقابت کرده  و از امتیاز خاصی برخوردار باشد و همچنین کاملا نوآورانه باشد.از امتیازات کشور انگلیس جهت سرمایه گذاری  می توان به این نکته اشاره نمود که استعدادهای واقعی با آموزش های فنی برتر و فارغ التحصیلان از بهترین دانشگاههای انگلیس  یکی از مزیت های سرمایه گذاری در این کشور می باشد .

مالیات تجاری کشور انگلیس در میان کشورهای G20 پایین ترین نرخ را دارد. همانطور که میدانیم G20 انجمنی از دولت ها و روسای بانک های مرکزی از 19 کشور دنیا و کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که انگلیس در میان همه این کشورها پایین ترین نرخ مالیات را دارد. فرصت های سرمایه گذاری در انگلیس بیشمار هستند از جمله: صنایع، انرژی ، تولید، خدمات ، فن آوری، تکنولوژی و علوم مختلف. سرمایه گذاری انگلیس فرصتهای بیشماری را برای علاقمندان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بین المللی به همراه دارد.

 

علل سرمایه گذاری در  انگلیس

قوانین مالیاتی در این کشور بسیار ساده می باشد و حمایت ها و مشوق های مالی برای انواع سرمایه گذاری در انگلیس انجام می شود ، انگلیس یک بازار  60 میلیون نفری مصرف کننده  برای سرمایه گذاران ، تجار و تولید کنندگان می باشد. حمایت از تحقیق و توسعه و تخفیفات مالیاتی منجر به افزایش انواع سرمایه گذاری در این کشور شده است،  بسیاری از تجار، کارآفرینان و صاحبان شرکت و سرمایه از سراسر دنیا مایل به ثبت شرکت و  ایجاد کسب و کار در انگلیس  و سرمایه گذاری در این کشور هستند.

بیشتر بدانید!
آیا امکان دریافت وام مسکن در اسپانیا وجود دارد؟

یکی از مهمترین علل سرمایه گذاری در انگلیس حمایت ها و تشویق های دولت این کشور می باشد که باعث ایمنی خاطر و پشتوانه کارآفرینان و سرمایه گذاران بین المللی می باشد.کسب و کار و تجارت شما چنانچه با تکنولوژی و فنآوری همراه باشد دولت انگلیس برای پیشرفت کاری شما برنامه هایی دارد و می توانید با دانش تکنولوژی منحصر بفرد خود به انگلیس نقل مکان کرده و امور شرکت خود را اجرا و مدیریت نمایید.

انگلیس پنجمین اقتصاد بزرگ جهان می باشد و امکانات و ابزار های بسیار مناسبی در اجرا و طرح های اقتصادی و مالی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران از سراسر دنیا دارد. دولت انگلیس حمایت های بسیار خوب و کاربردی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ارائه می دهد و در تمامی مراحل آنان را کمک می کند.

 

کارآفرینی در انگلیس

برنامه کارآفرینان جهانی دولت انگلیس Global Entrepreneur Programme (GEP)   به شرکت های خارجی که از دانش فنی برخوردار بوده و قابلیت رشد و توسعه بالایی دارند، کمک می کند که به این کشور نقل مکان کرده و برنامه های کارآفرینانه خود را در انگلیس اجرا نمایند. اگر یک کارآفرین و یا موسس یک تجارت نوین از کشورهای دیگر هستید ،می توانید واجد شرایط حمایت دولت انگلیس در خصوص حمایت کارآفرینی باشید و از این طریق به انگلیس مهاجرت نمایید. این طرح و برنامه کار آفرینی در انگلیس چگونه عمل می کند؟

برنامه GEP مشاوره و حمایت کاری و تجاری به کارآفرینانی که خارج از کشور انگلیس هستند ، ارائه می دهد و به آنها کمک می کند تا بتوانند در انگلیس شرکت ثبت کرده و امور تجاری و کار خود را با امکانات این کشور بسنجند و دفتر مرکزی جهانی در این کشور داشته باشند. این حمایت های کارآفرینی در انگلیس کاملا رایگان بوده و بدین شرح  می باشند:

  • مشاوره با کارآفرینان موفق و با تجربه
  • کمک به توسعه طرح و برنامه های تجاری
  • کمک به نقل مکان کردن به کشور انگلیس
  • معرفی کارآفرینان و موسسان تجارت نوین به شبکه های اصلی مانند سرمایه گذاران
  • راهنمایی به منظور  چگونگی رشد و توسعه در سطح بین الملل
  • کمک و پشتیبانی مستمر DIT که در انگلیس واقع شده به منظور انجام صادرات

مشمولان طرح  GEP توسط کارآفرینان با تجربه مشاوره می شوند و توصیه های تخصصی به آنها ارائه می گردد مانند : تشکیل و راه اندازی شرکت ، ساخت و ساز، اعتبارسنجی و رتبه بندی، فروش و ارائه  تکنولوژی شرکتها.

شرایط کارآفرینی در انگلیس چگونه است ؟

چگونه واجد شرایط حمایت طرح  GEP  باشیم؟

  • باید یک کارآفرین در خارج از کشور انگلیس بوده  و موسس یک کسب و کار و تجارت نوآورانه باشیم.
  • مایل به نقل مکان و مهاجرت به این کشور بوده و قصد تاسیس دفتر مرکزی جهانی و بین المللی در انگلیس را داشته باشیم.
  • قادر به تولید کالایی بالقوه  با ویژگیهای فن آوری و نوین باشیم و یا خدماتی را مبنی بر تکنولوژی منحصر بفرد ارائه دهیم.
  • یک بیزینس پلن باید از قبل تایید کند که چگونه میتواند کسب و کار خود را از طریق دفتر مرکزی در انگلیس توسعه دهد.
  • مشتری در انگلیس باید کالا و یا خدمات ارائه شده را تایید نماید، ضمنا آن کالا یا خدمات باید در بازار انگلیس موجود بوده و یا در حال ورود به بازار باشد.
  • ارائه گزارش تجاری مبنی بر اینکه این کالا و یا خدمات فرصت ها و قابلیت های بزرگی برای جهانی شدن دارد. برای مثال به چندین طرح کارآفرینانه که توسط GEP مورد حمایت قرار گرفته و به انگلیس مهاجرت کردند اشاره داریم: حمایت های کارآفرینی در انگلیس شامل حال تمامی کشورهای دنیا می شود.
بیشتر بدانید!
شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست

 

کارآفرینان موفق

  • شرکت مدیریت سرمایه گذاری آنلاین Nutmeg از کشور ایالات متحده آمریکا. که البته جهت مطالعه و کسب اطلاعات دقیق تر می توانید به این سایت مراجعه نمایید. https://www.nutmeg.com/
  • شرکت اپلیکیشن های سیستم فضایی Orbital Micro  از کشور ایالات متحده آمریکا. همچنین می توانید جزئیات بیشتر این طرح را در سایت مورد نظر مشاهده نمایید. https://www.orbitalmicro.com/
  • شرکت اپلیکیشن و نرم افزار توسعه مسافرتی Seatfrog از کشور استرالیا. به سایت این طرح و شرکت جهت اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید . https://seatfrog.com/

 

ثبت شرکت در انگلیس

شما می توانید یک شرکت محدود خصوصی انگلیس را ظرف 24 ساعت به طور آنلاین راه اندازی کنید،  و یا یک شعبه از دفتر شرکت تان را در انگلیس طی 4 هفته تاسیس نمایید. نحوه راه اندازی و توسعه شرکت در انگلیس بسیار ساده می باشد و شما بنا به نوع فعالیت می توانید شرکت مورد نظر خود را ثبت نمایید. به ثبت انواع شرکت در انگلیس اشاره داریم

1- چنانچه قصد تاسیس یک شرکت مستقل را در انگلیس دارید؟ شرکت محدود خصوصی private Limited company  از رایج ترین و محبوب ترین نوع شرکت می باشد.

2- همچنین شما می توانید یک شرکت تجاری انفرادی تاسیس نمایید و تمام مسئولیت های پرداخت بدهی های شرکت را به عهده بگیرید. یا یک شرکت مشارکتی تاسیس کنید و مسئولیت پرداخت بدهی ها را نیز به دیگر شرکا واگذار نمایید.

3- ثبت شرکت از طریق آنلاین: کمتر از 24 ساعت می توانید یک شرکت مسئولیت خصوصی در انگلیس ثبت نمایید.

 

تکمیل مراحل ثبت شرکت

1- انتخاب نام برای شرکت

بیشتر بدانید!
راه و چاههای اقامت انگلیس با استارتاپ

2- ارائه یک آدرس در انگلیس که حتی می تواند آدرس اینترنتی باشد.

3- داشتن حداقل یک نفر مدیر که نیاز نیست حتما بومی کشور انگلیس باشد.

4- داشتن حداقل یک سهامدار . این سهامدار می تواند شخص حقیقی و یا شخص حقوقی باشد.

5- یک شرکت باید دارای اساسنامه و یک تفاهم نامه کتبی باشد ، در این خصوص می توانید از اسناد معتبر و نمونه استفاده کنید و یا از مشاوران حرفه ای بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

6- مدیر و سهامدار الزاما نباید مقیم کشور انگلیس باشند.

7- ولی با این حال بیشتر بانکها در انگلیس ترجیح می دهند برای افتتاح حساب بانکی شرکتی مدیر و سهامدار شما مقیم انگلیس باشد.

در ثبت شرکت در انگلیس باید به تمامی توصیه های لازم عمل نموده تا روند ثبت کاملا صحیح و قانونی انجام شود.

 

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

با دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس TIER 1 می توانید در این کشور مبادرت به سرمایه گذاری و  به این کشور مهاجرت کنید و همچنین از زندگی در سطح کیفیت بالا ، امنیت و ثبات و تحصیلات دانشگاهی در سطح بین المللی بهره مند شوید. با دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس می توانید برای 2 تا 5 سال در این کشور اقامت داشته و بعد از 5 یا 6 سال اقامت در این کشور ، شهروندی انگلیس را دریافت نمایید.

انگلیس همیشه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی بوده ، برنامه سرمایه گذاری TIER 1 به سرمایه گذاران در این کشور اجازه می دهد که خانواده خود را نیز به همراه خود به انگلیس بیاورند ، البته که سرمایه گذار و متقاضی دریافت این نوع ویزا باید از توانایی مالی خوبی جهت همراه داشتن خانواده برخوردار باشد. برنامه سرمایه گذاری TIER 1 یک طرحی برای سرمایه گذاری در این کشور بوده و با اختصاص  مبلغ حداقل دو میلیون پوند می توان به بازار سرمایه گذاری انگلیس ورود پیدا نموده و به فعالیت های تجاری مشغول شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینی در انگلیس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟