منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل

شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل
شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل
در این پست قصد داریم ، شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل و تشریفات اداری آن را از مراحل ابتدایی تا پایان دعوی شرح دهیم . موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بر خلاف سایر دفاتر و موسسات شیووه منحصر بفردی در پذیرش پرونده های قضایی دارد . ما تلاش می کنیم تا با فراهم کردن بستر لازم و اندیشیدن تمهیدات مطابق استاندارد جهانی ، بهترین نتیجه را از مشارکت و همکاری وکلای متخصص بدست بیاوریم . مطمئناً بهترین نتیجه ما ، مصادف خواهد بود با حفظ نمودن حقوق و منافع موکل به بهترین شکل ممکن . جهت آشنایی بیشتر با روند کار اریکه عدل با ما همراه باشید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست قصد داریم ، شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل و تشریفات اداری آن  را از مراحل ابتدایی تا پایان دعوی شرح دهیم. موسسه بین المللی اریکه عدل بر خلاف سایر دفاتر و موسسات شیوه منحصر بفردی در پذیرش پرونده ها و پروژه ها دارد. ما تلاش می کنیم تا با فراهم کردن بستر لازم و اندیشیدن تمهیدات مطابق استاندارد جهانی ، بهترین نتیجه را از مشارکت و همکاری وکلای متخصص بدست بیاوریم . مطمئناً بهترین نتیجه ما ، مصادف خواهد بود با حفظ نمودن حقوق و منافع موکل به بهترین شکل ممکن جهت آشنایی بیشتر با روند کار اریکه عدل با ما همراه باشید .

شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل

مرحله اول : مشاوره اولیه

زمانی که موکل به دفاتر موسسه بین المللی اریکه عدل در سراسر کشور مراجعه می نماید ، ابتدا بایستی در جلسه مشاوره اولیه شرکت نماید . در این جلسه موضوع قضایی به صورت کامل طرح شده و توسط وکلای حاضر در جلسه مشاوره بررسی می شود . راههای موجود بیان می شوند و موکل به طور کامل در جریان راهکارهای حقوقی و قضایی مساله قرار می گیرد . زمانی که وکلای حاضر در جلسه موضوع را محکمه پسند تشخیص دهند و احتمال موفقیت موضوع را در محاکم قضایی ، قابل قبول ارزیابی نمایند ، کار  وارد مرحله دوم یعنی امضای قرارداد ها میشود .

 

مرحله دوم : امضای قراردادها

پس از اینکه وکلا و موکل در خصوص پذیرش پرونده به توافق رسیدند موکل بایستی فرم های مربوطه را تکمیل و امضا نماید . اولین فرم ، فرم معرفی موکل است . که مشخصات هویتی موکل و خواسته او از وکیل دادگستری در آن درج می شود . پس از تکمیل فرم ها و تنظیم قرارداد های مورد نیاز ، این قراردادها به امضای موکل می رسد و ازین پس موسسه حقوقی اریکه عدل رسما وکیل موکل محسوب می شود .

بیشتر بدانید!
آشنایی با سرویس پشتیبانی حقوقی شرکتها

 

مرحله سوم : تشکیل حساب کاربری در پایگاه سام

بلافاصله پس از انعقاد قرارداد ، پرونده جهت تشکیل حساب کاربری محرمانه موکل در سامانه الکترونیک مشتریان به واحد مربوطه ارسال می شود . واحد مشتریان یک نام کاربری به همراه رمز ورود صادر نموده و در اختیار مشتری می گذارد .

مشتری با استفاده از این نام کاربری می تواند وارد حساب کاربری محرمانه خود در سامانه الکترونیک مشتریان اریکه عدل شده و از امکانات آن به صورت کامل استفاده نماید . از جمله امکانات موجود در سامانه الکترونیک مشتریان ، گزارش کامل پرونده و عملکرد اعضای کارگروه ، گزارش مالی پرونده و بخش دانلود اسناد می باشد .  مشتری بایستی این اطلاعات ورود را محرمانه تلقی کند و در اختیار هیچ شخص ثالثی قرار ندهد .

 

مرحله چهارم : ارجاع پرونده به دپارتمان تخصصی مربوطه

در مرحله بعدی پرونده با توجه به موضوع آن به دپارتمان مخصوص به خودش ارجاع می گردد تا برای مراحل بعدی آماده گردد . به طور مثال پرونده شرکتها به دپارتمان شرکتها ارجاع شده و پروژه های سرمایه گذاری به دپارتمان سرمایه گذاری و مهاجرت ارجاع می گردد .

انجام امور در قالب دپارتمانهای تخصصی امکان ارائه خدمات حقوقی و وکالتی را با بهترین کیفیت ممکن و مطابق با استانداردهای روز دنیا را میسر می کند چرا که در هر دپارتمان تنها وکلای متخصص در همان حوزه به کار مشغول هستند . به طور مثال وکلای دپارتمان املاک ، همگی دارای تجربه طولانی و تخصص عمیق در امور املاک می باشند.

 

مرحله پنجم : تشکیل کارگروه پروژه و آغاز کار

 در موسسه بین المللی اریکه عدل هر پرونده باید تحت نظارت کارگروه  3 نفره پروژه تعقیب و پیگیری شود . در هر پرونده یک نفر دستیار پروژه ،یک نفر مدیر اجرا و یک نفر مدیر پروژه حضور خواهند داشت . برای آشنایی با این عناوین به صفحه جایگاه های شغلی موسسه مراجعه بفرمایید . به طور کلی دستیار پروژه  مسئول پیگیری و انجام امور اداری و اجرایی پرونده است ، عضو مدیر اجرا مسئولیت تهیه و تنظیم متون و اسناد ، حضور در مراجع و دفاع از منافع مشتری را به عهده دارد و عضو مدیر پروژه مسئولیت مدیریت کارگروه پروژه و نظارت بر عملکرد آن را به عهده خواهد داشت.

بیشتر بدانید!
مشکل نگرفتن اس ام اس از خارج

در کل کلیه امور  پیگیری ، تعقیب و دفاع از منافع مشتری با مشارکت و همراهی این کارگروه انجام خواهد شد. نامه ها و اسناد، مکاتبات ، درخواست ها و کلیه متون دیگر باید حداقل به تایید مدیر اجرا و مدیر پروژه برسند تا امکان ارائه آنها به مراجع مربوطه باشد .

تعیین کارگروه پروژه در حوزه وظایف مدیریت عامل موسسه یا مدیریت دفتر خواهد بود . وی با توجه به شناختی که از کارشناسان و متخصصین موسسه دارد ، شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل ، به صورت خاص کارشناسان متخصص در ان حوزه را به پیگیری و اجرای پروژه می گمارد .

پس از تعیین کارگروه پروژه بلافاصله پیگیری امور پرونده در مراجع مربوطه داخلی و خارجی آغاز شده و این موضوع در سامانه الکترونیک مشتریان به اطلاع موکل می رسد . کلیه مکاتبات قضایی در پرونده های پذیرش شده در موسسه بین المللی اریکه عدل با حساسیت و دقت بسیار بالا تدوین و تنظیم می شود . هدف از این موضوع حصول بهترین نتیجه ممکن و ارائه بالاترین کیفیت خدمات حقوقی و قضایی به هموطنان عزیر است .

موسسه اریکه عدل به عنوان مجموعه حقوقی اولین ها ، اولین موسسه بین المللی در کشور است که به صورت گروهی و با سازوکار نظارتی پرونده ها و پروژه های تجارت بین الملل را پذیرفته و آنها را در مراجع مربوطه پیگیری می کند .

شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیوه پذیرش پرونده در اریکه عدل میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای قابل انجام مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

7 پاسخ

  1. سلام ببخشید حکم انفصال دائم از خدمات دولتی قابل اعتراض هست بعد از گذشت چندسال و اجرایی حکم نسبت به طرف مقابل به دلیل اشتباه قاضی که ثابت هم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟